Переваги та особливості навчання дітей у класах, які працюють за НПП "Інтелект України"

Опис документу:
У презентації подано особливості навчання у класах, які працюють за науково-педагогічним проектом "Інтелект України", запропопоновано орієнтовні структури уроків читання, математики, навчаємось разом, людини і світ, еврики.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Переваги та особливості навчання дітей у класах, які працюють за нпп «Інтелект україни»
Слайд № 1

Переваги та особливості навчання дітей у класах, які працюють за нпп «Інтелект україни»

Особливості уроку в «Інтелекті України» Урок в «Інтелекті України» – єдина логічна цілісна система. Кожен урок поліфункціональний та інтегрований. ...
Слайд № 2

Особливості уроку в «Інтелекті України» Урок в «Інтелекті України» – єдина логічна цілісна система. Кожен урок поліфункціональний та інтегрований. Навчальний матеріал структурований. Простежується чітка алгоритмізація навчального матеріалу. Емоційно насичений (система спеціальних вправ та завдань + фізкультхвилинки, караоке, релакс).

Кожен урок має 2 підсумки: науковий та морально-естетичний. Урок збагачений здоров’язберігаючими технологіями. Національно-патріотичне, громадянськ...
Слайд № 3

Кожен урок має 2 підсумки: науковий та морально-естетичний. Урок збагачений здоров’язберігаючими технологіями. Національно-патріотичне, громадянське виховання на кожному уроці. Застосовується модель поглиблення (поглиблене вивчення обдарованими учнями певних навчальних дисциплін); модель збагачення (навчання з виходом за межі вивчення традиційних тем, установлення зв’язків з іншими темами, проблемами, дисциплінами); модель проблематизації (передбачає стимулювання інтелектуального та особистісного розвитку учнів шляхом використання проблемних методів і завдань проблемного характеру).

Здійснюється особистісно-зорієнтований, компетентнісний і системний підхід до навчання. Основний метод навчання - діяльнісний і проблемний. Реалізо...
Слайд № 4

Здійснюється особистісно-зорієнтований, компетентнісний і системний підхід до навчання. Основний метод навчання - діяльнісний і проблемний. Реалізовується пропедевтика неуспішності в старшій школі (особливо з таких предметів як математика, хімія, фізика, географія). Головна мета – сформувати успішну особистість.

СТРУКТУРА урокІВ ЧИТАННЯ. ПИСЬМО І. Повідомлення теми уроку (тема записана на дошці, підкреслюємо опорні слова, формулюємо завдання уроку). ІІ. Мот...
Слайд № 5

СТРУКТУРА урокІВ ЧИТАННЯ. ПИСЬМО І. Повідомлення теми уроку (тема записана на дошці, підкреслюємо опорні слова, формулюємо завдання уроку). ІІ. Мотивація навчальної діяльності. ІІІ. Актуалізація опорних знань (пісня «Алфавіт», вправа «Фотоапарат» ). IV. Вивчення нового матеріалу (вправа «Черепаха і сорока», спів складів, «Повітряні кульки»). V. Узагальнення. VI. Підсумок уроку (науковий і етично-естетичний).

МАТЕМАТИКА СТРУКТУРА урокІВ І. Перевірка домашнього завдання. ІІ. Повідомлення теми, визначення завдань уроку. ІІІ. Мотивація навчальної діяльності...
Слайд № 6

МАТЕМАТИКА СТРУКТУРА урокІВ І. Перевірка домашнього завдання. ІІ. Повідомлення теми, визначення завдань уроку. ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. IV. Актуалізація опорних знань, повторення вивченого . V. Вивчення нового матеріалу . VI. Узагальнення і закріплення вивченого . VII. Підсумок уроку-науковий і етично-естетичний (Великі перегони, пісня про Україну).

СТРУКТУРА урокІВ ЛЮДИНА І СВІТ І. Організаційний момент. Емоційне налаштування. ІІ. Перевірка домашньогозавдання. ІІІ. Аналіз теми і визначення зав...
Слайд № 7

СТРУКТУРА урокІВ ЛЮДИНА І СВІТ І. Організаційний момент. Емоційне налаштування. ІІ. Перевірка домашньогозавдання. ІІІ. Аналіз теми і визначення завдань уроку (лист Центаврика → тема → опорні слова → завдання уроку). IV. Повторення необхідного навчального матеріалу. V. Фізкультхвилинка (пісня про Центаврика). VI. Формування, закріплення, застосування, узагальнення знань (вправа «Фотоапарат», «Повітряні кульки», тлумачний словничок, довідка Адаптера). VII. Релакс.

VIII. Закріплення отриманих знань та формування практичних навичок. IX. Повідомлення домашнього завдання. X. Підведення підсумків уроку (теоретични...
Слайд № 8

VIII. Закріплення отриманих знань та формування практичних навичок. IX. Повідомлення домашнього завдання. X. Підведення підсумків уроку (теоретичний і науковий підсумок - 1 питання). XI. Емоційний підсумок (пісня про Україну).

НАВЧАЄМОСЬ РАЗОМ І етап. Вчимося мислити. ІІ етап. Практична сторінка. ІІІ етап. Ребуси, головоломки. ЕВРИКА СТРУКТУРА урокІВ І. Математичний блок....
Слайд № 9

НАВЧАЄМОСЬ РАЗОМ І етап. Вчимося мислити. ІІ етап. Практична сторінка. ІІІ етап. Ребуси, головоломки. ЕВРИКА СТРУКТУРА урокІВ І. Математичний блок. ІІ. Логічна сторінка. ІІІ. Сторінка винахідника. IV. Подорожуємо картою.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
3
міс.
2
8
дн.
1
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!