і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь

Пальчикові ігри на уроках англійської мови в початковій школі

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
3600 грн
1080 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №AN020873
За публікацію цієї методичної розробки Шевченко Світлана Валеріївна отримав(ла) свідоцтво №AN020873
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Використання пальчикових ігор та вправ на уроках англійської мови в початкових класах

Здоровязбережувальні технології набули особливої актуальності в епоху компютерних технологій. Постала необхідність розвантаження зорового сприймання та розвитку дрібної моторики , тісно пов’язаної із розумовим розвитком дітей молодшого шкільного віку. Головні цілі пальчикових ігор – переключення уваги, покращення координації, масаж «активних точок » на кінчиках пальців, пов’язаних із роботою головного мозку. Завдяки ритмічності та римування пальчикові ігри легко та надовго запам’ятовуються, викликають позитивні емоції, відновлюють стійкість уваги. Тривалість пальчикових ігор – 2-3 хвилини. Їх можна робити кілька разів протягом уроку. Також у наймолодших учнів пальчикові ігри готують руку до письма, знімають фізичну, емоційну напругу. Нами розроблено цикл пальчикових ігор для використання на уроках англійської мови в початковій школі. Римовані пальчикові ігри варто використовувати нарівні з динамічними паузами, фізкультхвилинками , дихальними вправами, гімнастикою для зору та іншими засобами здоров’язбережувальних технологій.

  1. Darynka’s Porridge

Darynka is cooking cereal,

( роблять пальчиками « каструльку »)

Her porridge is ideal !

( « помішують кашу » )

Darynka will feed,

Animals will eat :

( « ротики » з долоньок )

A cat, a calf,

And I need a half !

( «їдять » )

  1. A House

Everybody has a house

( « дах» із долоньок )

Except a poor mouse!

( пальчиками зробити « хвостики мишей »)

I shall make a house of cheese,

(пальчиками збудувати «хатку» )

I don’t want my mouse to freeze !

( показують, як змерзне миша )

  1. An Orange

We shared an orange

( « нарізають » пальчиками )

With our friends.

( показують на друзів долоньками )

There are ten of us,

( показують десять пальців )

And the orange is tasty and fresh !

( показують великий палець )

  1. Domestic Birds

A duck is waddling,

( перевальцем ідуть )

A goose is talking,

( роблять «дзьобики » з долоньок )

A turkey is walking,

( витягують шиї )

A hen is clucking!

( махають « крилами » )

  1. A Magpie

The Magpie Maggie

Was cooking dinner.

( « помішують » ложками )

And feeding her children.

( «годують » , ніби з ложки )

( перераховують пять пальців, загинають )

A thumb was fed,

An index finger was fed,

A middle finger was fed,

A ring finger was fed,

And a baby finger wasn’t fed

( заперечливо махають пальчиками )

Because he had done nothing !

( розводять долонями )

  1. Birds

( загинають пальці по черзі, починаючи з великого )

This bird is an owl,

This one is a nightingale,

This one is a crow,

That one is a woodpecker, I know !

This bird is a tit today,

They have just flown away !

( махають « крилами »)

  1. Music

I play the piano,

( імітують гру на фортепіано )

And the violin.

( показують гру на скрипці)

Then I play the flute

( імітують гру на флейті )

And I have no time for my computer !

( начебто набирають текст на компютері )

  1. A Swallow

A swallow is my friend !

( пальчики вгору, «літають »)

Its tail is long, not bad !

( показують пальчиками довгий «хвіст »)

Its wings are strong,

( махають «крилами » )

Its side is black !

( руки в боки )

It is not fat !

( вузенький «тулуб ластівки »)

  1. A Feeding – box

It’s a feeding – box for tits

( демонструють квадратну « годівничку» )

The tit merrily tweets !

( « дзьобики » співають )

Then it flies away

Its own way !

( « полетіли » )

  1. A Postman

What did a postman bring ?

( розкривають пальчиками «сумку»

He brought a good thing :

( відкривають журнал дитячий )

A good children’s magazine !

( читають журнал дитячий )

  1. A Cook

A cook was cooking soup.

( помішують «ложкою» )

He is a great cook !

( показують великий палець )

He was taking a fish

( беруть « рибу » в руки )

And was putting it on the dish.

( викладають на овальну « тарілку »)

The fish was sad,

( «риба » засумувала )

The cook was glad !

( кухар задоволений )

  1. Drops

Drops, drops,

( показують пальчиками «крапельки »)

It is spotting with rain

( пришвидшують стукіт « крапельок »)

Drops, drops,

( показують пальчиками «крапельки »)

All days are in vain !

( махають руками з легким обуренням )

  1. A Sparrow’s Dinner

A merry sparrow

( швидко –швидко махають «крилами »)

Had good fellows:

( перераховують )

He had dinner with the lion,

( показують « гриву » лева )

He shared his corn with a stork,

( «клюють » пальчиками, як «дзьобиками » )

He ate flies with a frog !

( підстрибуючи, ловлять « мух » )

  1. My School

I go to school,

( крокують )

It is very cool !

( показують великий палець )

Counting, reading,

( показують рахунок пальчиками, «відкриту книгу»

Writing and singing !

( « письмо » та « спів » )

  1. A Squirrel

A squirrel was sitting on a cart

( руки перед собою, правлять возом )

And she had a bag of nuts.

( « мішок » за плечима )

She sells nuts

(легенько стукають кулачками )

Animals that live in huts .

( «дах » із долоньок )

  1. Presents

Father Frost brought many presents:

( « мішок за плечима »)

For Dasha – a doll,

( контури ляльки )

For Denys – a ball,

(«мяч» демонструють руками )

For Ihor – a train,

( довгий «потяг»

For Sasha – a plane !

( «крила літака » )

  1. Doves

I feed doves in the park .

( простягають долоньки, ніби із « крихтами »)

For my day it’s a good start !

( «кришать хліб» для голубів )

  1. Autumn Leaves

One, two, three, four, five

( загинають пальці )

Leaves are falling down and down

( показують рухами, як падає «листя» )

To the ground !

( присідають , долоньками «підкидають листя» )

  1. Fingers are Sleeping

( загинають пальчики по черзі, починаючи з великого )

A thumb is going to sleep,

An index finger is quick to sleep!

A middle finger has slept already,

And also a ring finger Freddie !

Only a baby finger doesn’t sleep!

( заперечливо махають )

It’s sleeping time, isn’t it ?

( « сплять » )

  1. My Toys

I have a lot of toys

(вказують долоньками )

I shall show them to boys .

( «показують» свої іграшки )

A train and two horses ,

( довгий «потяг », « їдуть верхи »)

A plane and a lorry, -

( «літак махає крилами», «руль »)

It’s a good story !

  1. Our Family

What a family we have !

( плескають в долоні )

We are happy,

We are brave.

( стискають кулачки )

We go to the shop,

( « ідуть » пальчиками )

We buy a lollypop !

( розкривають « льодяник »)

We watch films,

( переглядають «фільм »)

We are a great family, I think .

  1. A Compote

Let’s cook a compote.

( « помішують »)

It’s tasty and sweet !

( показують великий палець )

We wash the fruit

( « миють фрукти »)

And cut them to eat .

( «нарізають » )

( перераховують фрукти, загинаючи пальчики )

Peaches, mangoes and plums,

Apples, pears and bananas,

Oranges and tangerines.

They are our sweet dreams !

  1. Kate’s Toys

On the sofa there are toys :

( показати «диван »)

For little girls and little boys.

( вказати долоньками на хлопчиків та дівчаток )

Two bears

( показують « вуха » ведмедя )

And two hares,

( показують « вуха » зайця )

And a clown upstairs !

( демонструють «круглий ніс » клоуна )

  1. Rain

One, two, three, and four, and five , -

( рахують, загинаючи пальчики )

Rain was going to cry .

( постукують пальчиками, наче « краплинки »)

Dont cry, rain,

( витирають «слізки » )

Please, on the fields play !

( показують долонею на « поля »)

  1. Wind

Autumn . Wind is flying.

( «вітер » долоньками )

Leaves are golden, brown,

Red and orange, brown .

( плавно опускають долоньки вниз, наче падає «листя »)

  1. A Fish

A fish is swimming fast .

( складають дві долоньки, «плаває риба »

Its fins we have seen at last .

( легенькі помахи «плавників »)

  1. A Pie

Snow was falling so sad,

( « сніг » плавно опускається донизу )

A pie was baked by a cat

( ліплять «пиріг» руками )

The snow- pie was so sweet

( «куштують »)

But impossible to eat !

( заперечливо махають долоньками )

  1. A Fir- tree

A fir- tree stands before us,

( сплетені пальці роблять «ялинку »)

Shows us balloons and lights,

( рухами показують повітряні кульки )

Stars and toys

( «зірки » - розведені пальці )

For girls and for boys !

( показують долоньками )

  1. Having Fun

We are having fun,

( посміхаються )

Dance and play, and run !

( танцюють )

And our dear Father Frost

( «крокують » пальчиками )

Brought many gifts for guests.

( « несуть мішок »)

He has got big presents ,

( показують « подарунки» , як розгортають)

It’s very pleasant !

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Пальчикові ігри сприяють реалізації здоров'язбережувальних технологій. Вони віршовані, авторські, із цікавими рухами
  • Додано
    27.02.2018
  • Розділ
    Англійська мова
  • Клас
    2 Клас, 3 Клас
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    187
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    2
  • Номер матеріала
    AN020873
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1200 грн
360 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №AN020873
За публікацію цієї методичної розробки Шевченко Світлана Валеріївна отримав(ла) свідоцтво №AN020873
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти