і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

"Острів скарбір"

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Острів скарбів

Мета:навчити учнів застосовувати вже відомі знання на практиці; підвищити мотивацію до навчання; розвивати вміння швидкого мислення, проявляти кмітливість в нестандартних ситуаціях; формувати навички колективної роботи у поєднанні з індивідуальною; виховувати цікавість до фізики; виховувати вміння поважати думку інших.

Форма проведення: гра-змагання.

Вікова категорія: учні 9-11 класів.

Обладнання:мультимедійний пристрій, презентація, картки з завданнями.

Підготовка: Про виховний захід в класах оголошується за здалегідь. У конкурсі беруть участь 5команд. У кожній команді заздалегідь вибирається капітан. Попередньо дається домашнє завдання: приготувати привітання (назва команди, девіз, емблема), озвучити мульт сюжет.

Вступ

Звуки шторму

Капітан. Прямо по курсу скеля! Штурвал на право! Слава Богу, проминули біду

Матрос. Капітан, знікуди з’явилося 5 кораблів!

Капітан. Ти розпізнав їхні прапори?

Матрос . Вони мені не знайомі. Але ходять чутки, що десь там за тридев’ять земель з Петропавлівської ЗОШ№1 вирушило п’ять кораблів на пошуки вічної мудрості, кмітливості, спритності та вдачі. Говорять, що вони надзвичайно розумні, і від них не так просто відчепитися, якщо вже вони чогось хочуть, то точно дістануть!

Капітан. А від нас що вони хочуть?

Матрос. а ви не здогадуєтесь?

Капітан .ех…все як завжди! Ну якщо вони й справді готові й хочуть отримати скарби Цариці Всіх Наук то їм прийдеться подолати простори таємничого океану, причалити до берега теоретичної плутанини, там побороти невгамовні вихри формул, побувати на острові експерименту, знайти послання в пляшці, переконати духів геніїв пропустити їх до самої цариці ще й розповісти їй про велич природничої науки.

Матрос. Капітане, складний маршрут треба подолати нашим гостям. Лише найкраща команда зможе взяти з рук царині неоціненні скарби.

Капітан. цариця царицею, але вона має ще й стражів порядку! І їм відводиться не менша роль!

Розкат грому

Матрос Я думаю що час розпочинати нашу мандрівку, а то погода псується!

Капітан Цілком згоден!Представляємо стражів цариці, вельмишановне журі

(фанфари Пірати карибського моря)

__________________________________________________________________

Матрос. Якщо всі готові, то давай дізнаємось що за кораблі вирушають приборкувати океан.

1 Привітання

Назва корабля, девіз, прапор, форма

2 Теоретична плутанина

Матрос2. Ну ось і перша зупинка, Швидкісний супер-корабель прибуває до «берега теоретичної плутанини». За бортом +15, вітер помірний південно- західний, легкий океанський бриз приносить з собою відчуття прохолоди, а значить надасть вам бадьорості й швидкості реакції.

Матрос1. Зараз для всіх команд прозвучить 10 питань. Відповіді на швидкість. За правильну відповідь отримають 1б. Тож до уваги питання….

Капітан. (питання)

  1. Одиниця вимірю вання маси. (Кілограм)

  2. Прилад для вимірюванняо б’єму рідини. (Мензурка)

  3. Найменша частинка речовини. (Молекула)

  4. Прилад для вимірювання сили. (Динамометр)

  5. Одиниця вимірювання тиску. (Паскаль)

  6. Повітряна оболонка Землі. (Атмосфера)

  7. Прилад для вимірюваннятемператури. (Термометр)

  8. Одиниця роботи. (Джоуль)

  9. На честь цього вченого названа одиниця сили. (Ньютон)

  10. На честь якого вченого названа сила, що витісняє фізичне тіло З. рідини. (Архімед)

Наступні питання адресуватимуться кожній із команд. Правильна відповідь принесе 2б.

  1. Назвіть рідина, якою заповнюють вузенькі трубочки термометрів. (Ртуть, спирт)

  2. Тривалість одного оберту земної кулі дорівнює. (Доба)

  3. Головне джерело світла на Землі. (Сонце)

  4. Назвіть прилад для розгляду дрібних предметів. (Лупа)

  5. Найбільш поширена в природі рідина. (Вода)

  6. Лінзи в оправі для корекції зору. (Окуляри)

  7. Орган сприймання світла живими істотами. (Око)

  8. Скільки важить тіло, яке вільно падає? (0, воно перебуває в стані невагомості)

  9. Чому аромат квітів відчувається на відстані? (Дифузія)

  10. Якою ложкою краще їсти гарячу страву: дерев'яною чи металевою? (Дерев'яною)

Капітан. Що ж, першу перешкоду наші кораблі подолали. Доки стражі оцінюють, як саме вони впорались, ми відпливаємо на зустріч вихрам формул.

3 Вихри формул

Матрос2. За бортом погода погіршилась. +3*С, вітер Пн.-Зх 15 м/с, оцінено в 7 балів за шкалою Бофорта. Будьте обережні. Радимо вам тепло одягнутися й бути обережними.

Капітан. Капітани кораблів, якщо ви готові зі своєю командою вгамувати непрості вихри формул, то вперед! Бажаю вам успіхів!

Матрос1. Зараз для всіх команд на екрані буде виведено назву формули, яку вам потрібно буде записати на листочках, листочки підписати (клас, команда№ ). На роздуми кожної формули у вас 10 с.Формули записуються за основним означенням.

Наприклад: «Механічна робота – A=Fl»

Маса

Швидкість

Сила струму

Сила тяжіння

Кінетична енергія

Механічна потужність

Період коливань математичного маятника

Кількість теплоти при нагріванні

Закон Ома (формула)

Закон Гука (формула)

Матрос1.Листочки просимо здати нашим стражам.

Вельмишановне журі, чи ви готові назвати вже деякі результати наших команд?

Капітан. А з вами вирушаємо далі на острів експерименту. Тож запасаємося всі терпінням і витримкою.

4. Острів «Експерименту»

Матрос 2. За бортом неймовірна спека. Наші термометри зафіксували +303*К. Вітер Пд-Сх, 5м/с. Радимо вам запастисяпрохолодною водою чи будь якими освіжаючими напоями.

Капітан. Команди, на цьому острові вам доведеться продемонструвати свою винахідливість. Тож стражам буде на що звернути свою увагу.

Матрос1. Кожен корабель, отримує картку із завданням, на виконання якого дається 3-4 хвилини. Протягом цього часу журі буде оцінювати на скільки група злажено працює, як дотримується правил поведінки, наскільки вірно виконує завдання і який отримала результат.

Визначити радіус горошини; ;

визначити площу поперечного перерізу провідника ()

Капітан. Роботу завершено, наші стражі оцінили проведену вами роботу.

Чи готові ви назвати нам все якісь результати?

Капітан. Ми з вами деякий час будемо перебувати на своїх кораблях. Ви зможете вирушити далі в подорож лише після розшифрування послання в пляшці.

5 Послання в пляшці

Тож якщо ви готові, прошу матросів віддати ваші послання. На виконання вам вистачить 3 хв. Після цього розшифровки матроси ваші листи віддають стражам.

а-1, б-2, в-3, г-4, Ґ-5, д-6, е-7, є-8, ж-9, з-10, и-11, і-12, ї-13, й-14, к-15, л-16, м-17, н-18, о-19, п-20, р-21, с-22, т-23, у-24, ф-25, х-26, ц-27, ч-28, ш-29, щ-30, ь-31, ю-32, я-33

18

1

3

22

12

2

19

15

11

19

10

11

21

18

11

22

31

12

24

3

1

9

18

19

20

19

6

11

3

11

22

31

,

23

11

20

19

2

1

28

11

29

23

19

6

12

3

21

1

10

25

12

10

11

15

24

18

1

3

15

19

16

19

18

1

22

!

Капітан. Ви все ж таки розшифрували повідомлення написане для вас славетними геніями-фізиками. Тепер вашим кораблям залишилось лише подолати пару кроків, які наблизять вас до цариці . Повний вперед!

6 Духи геніїв.

Матрос2. За бортом знову змінилася погода, зараз вітер пн-сх, 7-9 мс, термометр повідомляє -8*С. Раджу вам не злити геніїв, а то і так моторошно й прохолодно. Одягайте шарфи та рукавиці.

Капітан. Кожен з фізиків визначна постать. Ваше ж завдання саме за заслугами, життєвими випадками чи цитатами впізнати його. Вони ж за це пропустять вас до неоціненних скарбів.

Матрос1. Кожному кораблю розкажиться факт із життя генія. Правильна відповідь принесе 5 балів. Якщо відповіді не має, то команда, яка правильно відповість на позачергове питання отримає 10 балів.

  1. Хто з відомих вчених був нагороджений двічі Нобелівською премією?

Це жінка.

(М Склодовська-Кюрі).

Йому належить наступний вислів: «Дайте мені точку опори, і я переверну світ»

Він був архітектором родом із Сіракузи. Досліджував тиск тіла зануреного в Рідину (Архімед)

  1. Деякий час професор міг спілкуватися лише єдиним способом: підіймав брову, коли хтось вказував на потрібну літеру на картці з алфавітом.

21 липня 2004 він представив доповідь, в якій виклав свою точку зору на розв'язання парадоксу про зникненняінформації в чорнійдірі.

(Стівен Хокінг)

  1. Його звинувачували в Тунгуській катастрофі;

(Нікола Тесла)

Йому належать слова «І все таки вона обертається»;

він є першим винахідником телескопа;

відкрив принцип відносності між тілами;

(Галілео Галілей)

7 Озвучка

Капітан. Ви подолали вже чимало випробовувань, ось уже останнє. Вам залишилося продемонструвати цариці ваші ораторські таланти. Лише після цього вона вас допустить до своїх скарбів.

Матрос 2. Починаючи з корабля 9-А класу просимо кожен з кораблів продемонструвати свої ораторські, акторські та творчі вміння.

Капітан. Що ж, прийшов час запросити на наш острів Царицю Всіх Наук! Вона довіряючи стражам готова вручити дари пізнання кращому кораблю.

Капітан. Тож….Цариця Всіх Наук

Я визнана давно царицею усіх наук –

Потрібна вам скрізь, завжди і всюди.

Без мене ви нині, як без рук.

Зі мною з казки дійсність творять люди.

Освоївши мене – рвуться у політ.

Створили вже розумні ви машини,

Штурмуєте космічний світ

І різних фактів визначаєте причини.

Зі мною ви невпинно ростите,

Зі мною – підкорюєш природу.

Всі досягнення ви віддаєте

На благо рідного народу.

Сьогодні ви прийшли в цей зал

Подумати, помріять, відпочити.

Отримати найвищий бал

І розумом своїм все охопити.

Безмежна роль науки у відкритті законів,

У створенні машин – повітряних, земних.

І було б важко нині без Ньютонів,

Що дала нам історія до наших днів.

Нехай не станеш Піфагором ти,

Яким у мріях вирости бажаєш.

Та будеш ти людиною завжди

І Україну працею прословиш.

Фізика! Яке багате слово!

Фізика для нас не просто звук!

Фізика ― опора і основа

Всіх, як є, без винятку наук!

Як наша прожила б планета,

Як люди би жили на ній

Без теплоти, магніту, світла

І електричних всіх подій?

Ом, Ампер, Ньютон, Паскаль,

Лєбєдєв, Попов, Столєтов…

Не полічиш всіх нажаль,

Хто відкрив її секрети.

Тут Ейнштейн і Фарадей,

Резерфорд і Бор, й Гальвані.

Скільки вже було ідей!..

Вірю ― це ще не останні.

Галілей у цім ряду,

Архімед, Фермі, Курчатов,

Що на щастя чи біду

Приручили «дикий» атом.

Не проста наука ця,

Відкриттям нема кінця.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
фізико-математичний захід для учнів 9-11 класів. Кожна команда корабель, який намагається знайти скарби Цариці ВСіх Наук
  • Додано
    25.03.2018
  • Розділ
    Фізика
  • Клас
    10 Клас
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    193
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    BF980358
  • Вподобань
    0
Курс:«Використання веб-квестів в освітньому процесі»
Левченко Ірина Михайлівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти