Особливості психокорекційної роботи з дітьми дошкільного (3-7 років) і молодшого шкільного (7-10) віку

Психологія

Для кого: Дошкільнята (5-6 років), 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас

04.11.2019

436

8

0

Опис документу:
Сприйняття, увага, пам'ять в дошкільному дитинстві характеризуються наростанням елементів довільності »мислення набуває форму наочно-образного (освоюються і елементи понятійного мислення), мова починає виконувати функції планування і регуляції діяльності, активно розвивається уяву.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Особливості психокорекційної роботи з дітьми дошкільного
(3-7 років) і молодшого шкільного (7-10) віку

З усього масиву виявлених емоційних порушень Ю. М. Миланич виділяє три групи:

1.Острі емоційні реакції, що забарвлюють конкретні емоційні конфліктні для дитини ситуації: агресивні, істеричні, протестні реакції, а так само реакції страху і надмірної образи;

2.напряженні емоційні стани - більш стабільні в часі Надситуативно негативні переживання: похмурість, тривожність, пригнічений настрій, боязкість і нерішучість;

3.Порушення динаміки емоційних станів: афективна вибуховість і лабільність (швидкі переходи від позитивних емоцій до негативних і навпаки). Класифікація учасника умовна. У картині емоційного неблагополуччя дошкільника, виділені порушення можуть поєднуватися і взаімообусловлівают один з одного.

Эмоциональная сфера младших школьников характеризуется:

- легкою чуйністю на події, що відбуваються і окрашенностью сприйняття, уяви, розумової і фізичної діяльності, емоціями;

- безпосередністю і відкритістю своїх переживань - радості, смутку, страху, задоволення або незадоволення;

- готовністю до афекту страху, в процесі навчальної діяльності дитина переживає страх як передчуття неприємностей, невдач, невпевненості в своїх силах, неможливості впоратися із завданням, школяр відчуває загрозу своєму статусу в школі та вдома;

- великою емоційною нестійкістю, частою зміною настроїв, схильністю до короткочасних бурхливим афектам;

- емоціогенними факторами для молодших школярів є не тільки гри і спілкування з однолітками, а й успіхи в навчанні та оцінка цих успіхів учителем і однокласниками;

- свої і чужі емоції і почуття слабо усвідомлюються і розуміються: міміка інших часто сприймається невірно, так само як і тлумачення почуттів оточуючих, що призводить до неадекватних відповідних реакцій молодших школярів; виняток становлять базові емоції, почуття радості і страху, щодо яких у дітей вже є чіткі уявлення, які вони можуть висловити вербально, називаючи п'ять синонімічних слів, що позначають ці емоції.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.