Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Особливості диференціації змісту, процесу та кінцевого результату навчання під час викладання у класі з інклюзивним навчанням Вчитель георафії, біології Новоукраїнської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Парфентьєва Г. С.
«Один розмір не підходить усім» Актуальність диференційованого викладання у класі з інклюзивним навчанням
Прийоми та форми диференціації Інструктивні картки Мобільні групи Різнорівневі завдання Допоміжні комп'ютерні засоби Закінчи історію Візуальні підказки Покрокові інструкції Друзі-помічники
Вчителі є головними архітекторами навчання, але учні мають їм допомогти із дизайном та будівництвом. Вчитель – повинен знати, чого важливо навчити, що і як оцінювати, змінювати підходи до навчання, залежно від різних цілей, забезпечувати плідну роботу на уроці та раціональне використання часу. Учні можуть надавати інформацію у процесі оцінювання, розробляти правила поведінки у класі, на основі розроблених правил брати участь в процесі управління роботою на уроці, а також вчитись ефективно використовувати час і цінувати цей ресурс. Учні можуть повідомити вчителю, коли матеріал чи завдання є занадто складними або ж простими, коли навчання цікаве, коли вони відчувають причетність, набувають кращих навичок щодо розуміння своїх потреб та вибору методів, які полегшують їхнє навчання.
Дати дітям радість праці, радість успіху у навчанні, збудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності — це перша заповідь виховання. У наших школах не повинно бути нещасливих дітей, душу яких гнітить думка, що вони ні на що не здібні. Успіх у навчанні — єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для переборення труднощів, бажання вчитися. В.О. Сухомлинський
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»