Особливості диференціації змісту, процесу та кінцевого результату навчання під час викладання у класі з інклюзивним навчанням

Опис документу:
Презентація на тему "Особливості диференціації змісту, процесу та кінцевого результату навчання під час викладання у класі з інклюзивним навчанням" Для вчителів, асистентів вчителів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Особливості диференціації змісту, процесу та кінцевого результату навчання під час викладання у класі з інклюзивним навчанням Вчитель георафії, біо...
Слайд № 1

Особливості диференціації змісту, процесу та кінцевого результату навчання під час викладання у класі з інклюзивним навчанням Вчитель георафії, біології Новоукраїнської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Парфентьєва Г. С.

«Один розмір не підходить усім» Актуальність диференційованого викладання у класі з інклюзивним навчанням
Слайд № 2

«Один розмір не підходить усім» Актуальність диференційованого викладання у класі з інклюзивним навчанням

Слайд № 3

Слайд № 4

Прийоми та форми диференціації Інструктивні картки Мобільні групи Різнорівневі завдання Допоміжні комп'ютерні засоби Закінчи історію Візуальні підк...
Слайд № 5

Прийоми та форми диференціації Інструктивні картки Мобільні групи Різнорівневі завдання Допоміжні комп'ютерні засоби Закінчи історію Візуальні підказки Покрокові інструкції Друзі-помічники

Вчителі є головними архітекторами навчання, але учні мають їм допомогти із дизайном та будівництвом. Вчитель – повинен знати, чого важливо навчити,...
Слайд № 6

Вчителі є головними архітекторами навчання, але учні мають їм допомогти із дизайном та будівництвом. Вчитель – повинен знати, чого важливо навчити, що і як оцінювати, змінювати підходи до навчання, залежно від різних цілей, забезпечувати плідну роботу на уроці та раціональне використання часу. Учні можуть надавати інформацію у процесі оцінювання, розробляти правила поведінки у класі, на основі розроблених правил брати участь в процесі управління роботою на уроці, а також вчитись ефективно використовувати час і цінувати цей ресурс. Учні можуть повідомити вчителю, коли матеріал чи завдання є занадто складними або ж простими, коли навчання цікаве, коли вони відчувають причетність, набувають кращих навичок щодо розуміння своїх потреб та вибору методів, які полегшують їхнє навчання.

Дати дітям радість праці, радість успіху у навчанні, збудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності — це перша заповідь виховання. У наш...
Слайд № 7

Дати дітям радість праці, радість успіху у навчанні, збудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності — це перша заповідь виховання. У наших школах не повинно бути нещасливих дітей, душу яких гнітить думка, що вони ні на що не здібні. Успіх у навчанні — єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для переборення труднощів, бажання вчитися. В.О. Сухомлинський

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
1
5
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!