" ОСНОВНІ ТА ПОХІДНІ КОЛЬОРИ."

Образотворче мистецтво

Для кого: 1 Клас

28.11.2020

567

19

0

Опис документу:
Даний матеріал цікавий, змістовний. Відповідає змістовим лініям програми. Використовувала різні форми роботи,які формували у дітей зацікавленість на уроці. Буду рада допомогти у професійній діяльності кожного педагога.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок образотворчого мистецтва у 1 класі

Тема: Краса рідної землі. Основні та похідні кольори.

Мета: ознайомити учнів з основними та похідними кольорами; з поняттям « палітра», вміння змішувати кольори, порівнювати їх; знаходити й аналізувати в природі ; розвивати фантазію, мислення, увагу, творчі здібності; виховувати любов до краси рідного краю.

Обладнання: альбом, палітра, фарби, ілюстрації, пензлик, відео.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Настанова класу

Продзвенів уже дзвінок

Починається урок!

І щоб час пройшов не марно,

Працюватимемо гарно!

ІІ. Підготовка робочих місць

Людина будь-якої професії починає свою роботу з того, що готує своє робоче місце; добирає потрібний матеріал та інструменти. Ми теж перевіримо готовність до уроку.

Гра «Будь уважний»

Я називаю назву предметів, а ви, якщо вони є у вас на парті плескаєте в долоні.

Сьогодні на урок потрібно мати: альбом з образотворчого мистецтва, фарби,

пензлик, склянку з водою, серветка.

Всі готові до уроку, молодці!

ІІІ.Актуалізація опорних знань

Вправа « Мозкова атака»

  • Що таке аплікація?

  • З чого утворюють аплікацію?

  • Які бувають аплікації?

  • Чим декоративна відрізняється від сюжетної?

  • Предметна алікація ,може належити до об'ємної?

ІІІ.Мотивація навчальної діяльності

Відгадування загадки

Хто вона, ота красуня,

В золотім намисті,

Що без пензля і без барвів

Скрізь малює листя ? (Осінь)

Бесіда:

- Правильно діти. Це чарівна осінь завітала до нас на урок.

-Чим ця пора року нас вражає? ( дні стають холоднішими, птахи відлітають, листя з дерев опадає)

- Які кольори переважають у красуні осені?

Скільки прекрасного у цьому слові. Вона неповторна, чарівна, загадкова, різнобарвна. Її красою захоплювались поети, композитори, художники і оспівували її красу, словом, музикою, пензлем. Художник використовує різнобарвні кольори, змішуючи їх. Які саме? Ви перегляньте відео і назвете які ж саме…

ІV.Повідомлення теми й мети уроку:

Перегляд відео « Основні та похідні кольори»

  • Які кольори є основними?

  • За допомогою яких кольорів утворюється похідні?

Робота з таблицею

Основні – це жовтий, червоний, синій.

Похідні - утворюються при з`єднанні 2 основний кольорів.

Приклад:

 Щоб отримати оранжевий потрібно змішати червоний та жовтий.

 Зелений змішавши синій та жовтий.

 Синій разом з червоним утворюють – фіолетовий

Робота в альбомі завдання 1

( учні утворюють за допомогою палітри похідні кольори.)

Вступне слово вчителя:

Сьогодні на уроці ми познайомимося з поняттям «композиція». Будемо вчитися

правильно розміщувати предмети на аркуші паперу і намалюємо осіннє дерево, застосовуючи основні та похідні кольори.

VІ. Робота над темою уроку

1. Розповідь вчителя

Ви згодні зі мною , що дерево схоже на людину.

Стовбур – тулуб,

Коріння – ноги,

Віти – руки,

Верхівка – голова,

Листочки та кора – одяг.

Дерева, як люди: у кожного свій вигляд, характер, настрій. Вони можуть бути ніжними і сором’язливими, задумливими.

Дерева бувають здоровими і щасливими, або навпаки хворими і нещасними.

Вони мають свою постать, статуру.

  1. Перегляд картинки за підручником ст..38

  • Яка пора року зображена на фотографіях?

  • Які кольори переважають?

  • Зверніть увагу на дерева.

  • Що головне у дерева?

  • Як розташовані гілки7

  1. Робота з альбомом с. 20

Аналіз зображеного осіннього дерева в альбомі.

6. Поетапне зображення малюнка вчителем.

(на дошці вчитель розвішує заздалегідь заготовлені ескізи із зображенням дерева)

* земля займатиме на малюнку значну частину.

(колір жовтий, зелений, коричневий)

* весь інший простір займає небо

(колір блакитний, сірий)

* починаємо трохи відступивши від нижнього краю аркуша малювати стовбур,

центральні гілочки, домальовуємо дрібні гілочки. Вони тягнуться вгору до сонечка. Жовтою, помаранчевою, зеленою фарбами промальовуємо листочки за допомогою трубочок , роздмухуючи плями.

VІІ. Практична діяльність учнів

Тепер і ви спробуйте створити свою композицію, яка буде називатися «Осіннє дерево». І пам’ятайте, щоб намалювати дерево, треба відчути себе деревом.

VІІІ. Підсумок уроку

- Що малювали сьогодні на уроці?

- Чи сподобалась тема уроку?

Д / гра « Похідний чи основний колір»

( учитель показує картинки, учень визначає, який колір ми використаємо: баклажан (фіолетовий, морква ( оранжевий).

Перегляд учнівських робіт.

  • Хто яке дерево зобразив?

  • Який настрій викликає твоя робота?

2. Виставка дитячих малюнків.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.