Основні принципи при психокорекційній роботі з дітьми та підлітками.

Психологія

Для кого: 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас

04.11.2019

495

11

0

Опис документу:
 Принцип перший - єдність корекції і розвитку. Це означає, що рішення про необхідність корекційної роботи приймається тільки на основі психолого-педагогического аналізу внутрішніх і зовнішніх умов розвитку дитини.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Особливості психокорекційної роботи з дітьми і підлітками

  • Принцип перший - єдність корекції і розвитку. Це означає, що рішення про необхідність корекційної роботи приймається тільки на основі психолого-педагогического аналізу внутрішніх і зовнішніх умов розвитку дитини.

  • Принцип другий - єдність вікового і індивідуального в розвитку. Це означає індивідуальний підхід до дитини в контексті його вікового розвитку. Корекційна робота має бути орієнтована на деякий зразок, норму розвитку, але не повинна своєю метою ставити "підгонку" під цей орієнтир кожної дитини саме зараз, в даний момент. Орієнтир припускає широке поле пошуку і діяльності, як в просторі можливостей дитини, так і в часі їх актуалізації.

  • Принцип третій - єдність діагностики і корекції розвитку. Завдання корекційної роботи можуть бути зрозумілі і поставлені тільки на основі повної діагностики і оцінки найближчого імовірнісного прогнозу розвитку, який визначається виходячи із зони найближчого розвитку дитини. Корекція і розвиток взаємообумовлені. Діяльність, спрямовану на рішення завдань психологічної корекції, можна назвати диагностико-коррекционной або диагностико-развивающей роботою.

  • Принцип четвертий – діяльністний принцип здійснення корекції. Цей принцип грунтований на визнанні того, що саме активна діяльність самої дитини є рушійною силою розвитку, що на кожному етапі існує так звана провідна діяльність, найбільшою мірою сприяюча розвитку дитини в цьому періоді онтогенезу, що розвиток будь-якої людської діяльності вимагає спеціального формування(А.Н. Леонтьев, П.Я. Гальперин, С.Л. Рубінштейн).

  • Звідси принцип п'ятий - підхід в корекційній роботі до кожної дитини як до обдарованого. Цей принцип означає, що діти, з якими проводиться психокорекційна робота, не повині відчувати свою неповноцінність.

Групова робота показана при:

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.