Орієнтування в просторі: вгорі, внизу. Поняття «один», «багато»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ЧЕРКАСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО

Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і

мистецтва

Кафедра дошкільної освіти

Тема:

Орієнтування в просторі: вгорі, внизу.

Поняття «один», «багато»

Підготувала:

Студентка 3 курсу

Групи ДО(2)

Луценко Ірина

Черкаси – 2016

Тема. Орієнтування в просторі: вгорі, внизу. Поняття «один», «багато».

Мета: розвивати вміння орієнтуватися у просторі, вправляти в умінні вживати слова вгорі, внизу, закріпити поняття «один», «багато» способом порівняння двох множин; виховувати інтерес до занять із математики.

Матеріали: демонстраційний: фланелеграф із двома смужками: червона — вгорі, синя — внизу; іграшка їжачок, кошик, шаблони яблук, листків;

роздавальний: картки з двома смужками (червона вгорі, синя внизу), набір листків.

Хід заняття

  1. Психогімнастика.

  2. Гра «Подарунки від їжачка».

  • Подивіться: їжачок визирає з-під листка. Привітаємося й познайомимося з ним. У їжачка в руках кошик. Хочете довідатися, що в ньому?

Вихователь дістає з кошика одне яблуко й розміщує його на червоній смужці фланелеграфа, решту яблук — на синій смужці, супроводжуючи свої дії запитаннями й коментарями.

  • Скільки в мене яблук? (Одне.) Я кладу його на верхню смужку.

  • А зараз скільки яблук? (Багато.) Покладемо їх на нижню смужку.

  • Де лежить одне яблуко? (Вгорі.)

  • Де — багато яблук? (Внизу.)

  • Зберемо яблука в кошик і подивимося, що ще є в їжачка. У нього є листочки! Розкладемо їх на смужки.

Вихователь викликає до фланелеграфа двох дітей.

  • Катю, дістань із кошика один листок і поклади його на верхню смужку. (Дитина виконує завдання.)

  • Ігорю, решту листків поклади на нижню смужку.

  • Де лежить один листок? (Угорі.)

  • Де — багато листків? (Унизу.)

  1. Фізкультхвилинка.

Раз, два: всі присіли.

Потім вгору підлетіли.

Три, чотири: нахилились,

Із струмочка гарно вмились.

Раз, два: враз у ліс Вітерець нас переніс,

Три, чотири — у садок,

До осінніх квіточок.

  1. Гра «Листопад».

Вихователь роздає дітям картки з двома смужками: вгорі червона, внизу синя; набори листків.

  • Покладіть палець на червону смужку. Де розташована червона смужка? (Угорі.)

  • Покладіть палець на синю смужку. Де вона розташована? (Внизу.)

  • Покладіть на верхню смужку один листок, на нижню — багато листків.

  • Скільки листків унизу? вгорі?

  1. Підсумок заняття.

  • З ким ми сьогодні познайомилися?

  • Що було в їжачка в кошику?

  • Де лежить один листок? багато?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
1
4
дн.
2
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!