1.Значення інклюзивного навчання: Інклюзивне навчання в дошкільних закладах є ключовим для забезпечення доступності освіти для всіх дітей, включаючи тих з особливими освітніми потребами.
2.Принципи інклюзивного навчання: Організація інклюзивного навчання базується на принципах недискримінації, індивідуальності та співпраці.
3.Ролі учасників процесу: Успішне впровадження інклюзивного навчання потребує співпраці між вихователями, педагогами, адміністрацією закладу, батьками та іншими учасниками.
4.Матеріально-технічне забезпечення: Організація інклюзивного навчання потребує належного матеріально-технічного забезпечення.
5.Важливість інклюзивного підходу: Інклюзивне навчання сприяє розвитку соціальних навичок, толерантності та розуміння різноманітності.