Організація моніторингового дослідження якості освіти в ЗДО

Опис документу:
У сучасному дошкільному закладі актуальними є питання, пов’язані з організацією системи моніторингу якості дошкільної освіти, зокрема – розвитку життєвої компетентності дітей дошкільного віку. Завдяки моніторингу педагог може з’ясувати, чи у правильному напрямі він здійснює освітній процес, і вчасно внести відповідні корективи. Запропоновані матеріали допоможуть педагогам в організаціїї моніторингового дослідження якості освіти ЗДО.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Критерії обстеження освітньої лінії «Дитина в світі культури»

Предметний світ. Житло. За межами житла.

Кіль-кість балів

Предметно-практична

діяльність

Кіль-кість балів

Сприйняття мистецтва. Ціннісне ставлення до мистецтва.

Кіль-кість балів

Художньо-продуктивна діяльність.

Образотворча. Музична.

Кіль-кість балів

Театральна. Літературна.

Кіль-кість

балів

Виявляє інтерес до предметного світу. Розрізняє інтер’єри міської квартири та сільської оселі.

1

Має елементарні знання про виробництво предметів ужитку, знарядь, засобів пересування, продуктів харчування,гігієни, оперує їх назвами.

1

Сприймає і усвідомлює мистецтво як результат творчої людської діяльності.

1

Виявляє інтерес до різних видів візуального мистецтва:декоративно-прикладного,живо- пису,графіки,скульптури,

архітектури, дизайну.

1

Орієнтується в основних видах театрального мистецтва,вирізняє гуманний зміст і колективний характер театральної вистави.

1

Розуміє роль житла в житті людини. Цінує атмосферу рідної домівки;самостійновпорядковує власні речі, іграшки тощо.

1

Виявляє ціннісне ставлення до результатів людської праці, розуміє її необхідність і мотивацію,зв’язок із життєвими потребами.

1

Сприймає твір мистецтва цілісно, елементарно аналізує засоби художньої виразності.

1

Володіє технічними прийомами роботи з різними матеріалами, елементарною художньою майстерністю.

1

Виявляє особисту позицію, інтегровані навички під час перевтілення у сценічний образ (позитивний,негативний).

1

Оперує загальними поняттями «меблі», «білизна», «побутові прилади», «посуд».

1

Знає професійну зайнятість батьків,найближчих родичів;багатоманітність професій у різних сферах діяльності людини.

1

Вирізняє специфіку образу мистецтва-образотворчого, музичного,танцюваль-ного,театрального,літе-ратурного.

1

Творчо виражає можливості лінії, кольору,композиції,ритмудля реалізації свого задуму.

1

Запамятовує сюжетну послідовність спектаклю,своєчасно включається в дію.

1

Знає ,як користуватися побутовими приладдями та безпечно поводитися з ними.

1

Охоче займається предметно-практичною діяльністю,активно долучається до самообслуговування, праці вприроді,господарсько-побутової.

1

Виявляє власне ціннісне ставлення до українських мистецьких традицій,фольклору,до мистецьких творів художників.

1

Фантазує,експериментує, змішуючи кольори, вигадуючи оригінальну композицію, створюючи нові форми.

1

Цілісно відтворює зміст поетичного та прозового твору,ідентифікує почуття та вчинки персонажів із власними, висловлює особисту позицію.

1

Знаходить в предметному середовищі знайоме і незнайоме;виділяє схоже, відмінне; визначає безпечне і небезпечне;цінує сімейні реліквії.

1

Вміє визначити мету,завдання,спрогнозувати кінцевий результат,спланувати послідовність дій,узгодити власні дії з діями партнерів.

1

Називає прізвища, твори улюблених вітчизняних та зарубіжних митців, пригадує їх зміст, порівнює твори.

1

Має уявлення про вокальну та інструментальну музику, основні музичні жанри(пісня,марш,танець).

1

Уміє декламувати вірші напамять,переказувати українські народні казки, застосовувати усну народну творчість в іграх, інсценуванні.

1

Свідомо добирає адекватні прийоми роботи, знаряддя праці,матеріали;обізнана з властивостями їх використання.

1

Вирізняє українське декоративно-прикладне мистецтво(петриківське,васильківське,київське,опішнянське,косовське,ужгородське).

1

Охоче слухає і оцінює музичні твори, переймається емоціями і почуттями;виразно співає дитячі пісні.

1

Вдається до римування, словотворчості, гуманних змін і продовження казки, виявляє навички образного мовлення.

1

Дотримується правил безпечної діяльності.

Використовує різні предмети за призначенням, дбайливо до них ставиться,дотримується умов догляду і зберігання.

1

Виокремлює жанри мистецтва: портрет,пейзаж, натюрморт, побутовий;пісню,марш,

танець;спектакль у ляльковому театрі,музично-драматичному, балетному театрі;козку,вірш,оповідання.

1

Відтворює на дитячих музичних інструментах прості музичні мелодії. Творчо співпрацює з дітьми і дорослими заради спільного успіху в музично-театралізованих розвагах і святах.

1

Виявляє творчу активність, інтерес до улюблених літературних творів,самостійно інтегрує в них елементи інших мистецьких діяльностей(спів,маски,декорації)

1

Загальна кількість балів-33.

Високий рівень – 28-33 б.

Середній рівень -22-27 б.

Низький рівень – 16-21 б.

Зведена таблиця сформованості базових якостей з освітньої лінії «Дитина в світі культури»

Прізвище, імя дитини

Предметний світ. Житло. За межами житла

Предметно-практична

діяльність

Сприйняття мистецтва. Ціннісне ставлення до мистецтва.

Художньо-продуктивна діяльність.

Образотворча. Музична

Театральна. Літературна

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
1
міс.
2
3
дн.
0
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!