Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Створюємо квести та вебквести для роботи у класі та дистанційно
»
Взяти участь Всі події

Опорний листок "Задачі на розвиток просторової орієнтації та уяви"

логіка

Для кого: 5 Клас

12.06.2021

71

2

0

Опис документу:
Опорний листок для уроку логіки (5 клас) містить короткі теоретичні відомості з теми "Задачі на розвиток просторової орієнтації та уяви" та завдання для розв'язування. Може бути використаний для вивчення нового матеріалу (на уроці або вдома), актуалізації опорних знань, закріплення вивченого матеріалу.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Опорний листок для уроку логіки

5 клас

Задачі на розвиток просторової орієнтації та уяви

1. Теоретичні відомості

Світ, який нас оточує об’ємний. Предмети навколишнього середовища, здебільшого, мають довжину, ширину і висоту. Розгляньте шафу, стіл, рюкзак… Які вони – плоскі чи об’ємні? Деякі з просторових фігур вам відомі. Наприклад, прямокутний паралелепіпед, куб, піраміда. Це приклади многогранників. А ще є круглі тіла. Про такі предмети, як круглий олівець, металева консервна банка, труба та інші, говорять, що вони мають форму циліндра. Мяч, глобус, горошина, кавун мають форму кулі. Ріжок морозива, ковпак мага мають форму конуса.

Між тим дуже важливо не лише визначати форму навколишніх об’єктів, а й правильно характеризувати їх розміщення в просторі.

2. Завдання

1. На малюнку зображений план будинку Романа. Хлопець зайшов в коридор і пройшов через кожні двері лише один раз. Який номер кімнати, в якій він опинився?

А: 1 Б: 2 В: 3 Г: 4 Д: 5

2. На столі є три предмети, які дотикаються один до одного. Який із малюнків, зображених у відповідях, побачить Петро, дивлячись на ці предмети зверху?

3. Скільки разів на малюнку зображено праву руку?

А: 2 Б: 3 В: 4 Г: 5 Д: 6

4 . Віктор склеїв 10 кубиків разом і отримав фігуру, зображену праворуч. Скільки кубиків матимуть 4 пофарбовані грані, якщо Віктор повністю зафарбує цю фігуру?

А: 6 Б: 7 В: 8 Г: 9 Д: 10

5. Дев’ять автомобілів перетинають перехрестя у напрямках, вказаних на автомобілях на малюнку праворуч. Яке зображення, із запропонованих у відповідях, показує розміщення цих автомобілів після проїзду перехрестя?

6. Грані куба пофарбовані в фіолетовий, білий або помаранчевий кольори так, що всі пари протилежних граней мають різні кольори. Який з наведених нижче малюнків НЕ може бути розгорткою цього куба?





Використані джерела:

1. Матеріали міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру 2018».

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.