Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Реалізація професійної діяльності та розвиток цифрової компетентності педагога через обмін методичними матеріалами в цифрових бібліотеках
»

Опитувальник для самостійного визначення батьками рівня готовності дитини до шкільного навчання. Побутовий досвід.

Психологія

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

16.05.2020

675

45

0

Опис документу:
Як можна самостійно визначити, наскільки ваша дитина готова до школи? Опитування дасть змогу скоректувати напрямки роботи так, щоб виправити недоліки та прогалини. Під час дистанційної роботи можна провести онлайн-опитування (дається посилання).
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Опитувальник для самостійного визначення батьками рівня готовності дитини до шкільного навчання.

Під час дистанційної роботи можна провести онлайн-опитування (скорочений варіант) https://vseosvita.ua/test/vyznachennia-batkamy-rivnia-hotovnosti-dytyny-do-shkilnoho-navchannia-pobutovyi-dosvid-dytyny-46245.html

Дізнатися результати буде цікаво та корисно Вам і батькам вихованців!Опитування дасть змогу скоректувати напрямки роботи так, щоб виправити недоліки та прогалини.

Шановні батьки!

Пропонуємо вам самостійно визначити, наскільки ваша дитина готова до вступу до школи. Ваші відверті відповіді на запитання опитувальника допоможуть запобігти можливим проблемам на початковому етапі навчання дитини у школі. Звертаємо вашу увагу на те, що всі перераховані знання та вміння є не обов'язковими, а лише бажаними. Пам'ятайте: дитина не має володіти всіма без винятку переліченими характеристиками та навичками.

Окрім відповідей «так» або «ні», на запитання опитувальника можна відповідати «завжди», «інколи», «часто», «зрідка», «ніколи». Результати відповідей дають можливість побачити, готова дитина до шкільного навчання (відповіді «так», часто»), чи треба щось допрацювати (відповіді «ні», «зрідка», «ніколи»).

Побутовий досвід дитини:

  • Чи доводилося дитині супроводжувати вас на пошту, у банк?

  • Чи їздили ви разом з нею громадським транспортом?

  • Чи виявляє дитина сталий інтерес до якої-небудь діяльності, чи має хобі?     

  • Чи маєте ви змогу регулярно читати дитині книжки чи розповідати історії?

Чи уважно й залюбки вона слухає, коли ви читаєте їй уголос?

  • Чи виникає у дитини бажання переглядати книжки самостійно? Чи проявляє вона інтерес до читання?

  • Чи запитує дитина, що означають ті чи ті слова?

  • Чи орієнтується дитина в основних просторових поняттях (правий-лівий, зверху-знизу), чи розрізняє величини (великий-малий, довгий-короткий тощо)

  • Чи розуміє дитина найпростіші принципи класифікації, наприклад: знайти серед кількох картинок одну «зайву» або назвати речі, які можуть котитися і які не можуть тощо?

  • Чи може дитина втримати в пам'яті й виконати, принаймні, три вказівки?

  • Чи може дитина назвати більшість літер абетки?

  • Чи бере дитина участь в іграх інших дітей, чи ділиться з ними іграшками?

  • Чи дотримується вона черги, коли цього потребує ситуація?

  • Чи здатна дитина слухати інших, не перебиваючи?

  • Чи може дотримуватися загальних правил у грі з іншими дітьми?

  • Чи може дитина назвати основні предмети, які її оточують?

  • Чи легко дитині відповідати на запитання дорослих?

  • Чи може дитина пояснити призначення побутових речей,  як-от: пилосос, лійка, стіл тощо?

  • Чи може дитина пояснити, де розміщено певні предмети: над столом, за стільцем, на підлозі, біля стіни тощо?

  • Чи може дитина розповісти історію, описати випадок, що стався з нею?

  • Чи чітко дитина вимовляє слова, звуки?

  • Чи вміє дитина утворювати різні граматичні форми слів?

  • Чи здатна дитина брати участь у спільній розмові, розігрувати які-небудь ситуації?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.