Опис досвіду роботи вчителя біології.

Опис документу:
Містить опис досвіду роботи вчителя біології

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Опис досвіду роботи

Мене звати Горбань Валентина Павлівна, вчитель біології ,Багатирської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Великоновосілківського району Донецької області. Педагогічний стаж 4 роки, з них класним керівником працюю третій рік .Сьогодні мої діти – це 7 – клас.

Проблема, над якою працюю в системі виховної роботи класного колективу:  « Всебічне забезпечення соціального розвитку учнів, формування соціально активної особистості через системне включення у процес взаємодії »

Моє творче кредо:«Щоб дати учневі іскорку світла, учителю треба являти собою сонце».

У кожної людини є свій неосяжний життєвий простір, де його люблять і чекають, розуміють і приймають таким, який він є. Одного чудового сонячного вересневого ранку на порозі нашої школи ми вперше побачилися , щоб розпочати нову велику справу - ми з учнями почали прокладати свій шлях до зірок. Цей шлях ми подолаємо за сім років – і це наше щасливе , веселе, дружнє шкільне життя. Ми прокладемо шлях із унікального будівельного матеріалу з особливими властивостями: доброти, гумору, взаємодопомоги, мудрості і захоплень. Кожний з нас знайде на цьому шляху свою неповторну зірочку, яка засяє над дитиною майбутнього особливим сяйвом впевненості у собі, комунікабельності, самостійності, вимогливості, співчуття, патріотизму, працьовитості, навченості. За цей час ми встигнемо подружитися, звикнути і розуміти один до одного.

Ми - це наш клас, в якому 19 літер «Я». Кожен з нас - це унікальна, неповторна особистість, одна єдина у цілому світі. Тому ми намагаємося дбайливо, з любов’ю і повагою ставитися до себе і до оточуючих, приймати себе і інших такими, які ми є.

Діти допитливі,

з гострим розумом,

у разі правильного виховання

стають великими людьми.

Я.А. Коменський

На першому етапі створення та впровадження виховної системи класу мною була проведена робота щодо вивчення стану виховної роботи у школі, зроблено аналіз досягнень та недоліків, опрацьовано літературу з питань педагогіки та психології виховного процесу, на педрадах та засіданнях методоб’єднань класних керівників обґрунтовано актуальність та необхідність системного підходу до питань виховання та навчання учнів.

Я розумію, що класний колектив - це складна соціально-педагогічна система, що виконує замовлення суспільства - формувати інтелектуальну, творчу особистість, здатну жити і творити в умовах, що постійно видозмінюються й розвиваються, забезпечуючи прогрес культурного розвитку країни.

Тому першим моїм кроком було вивчення питання соціального складу сімей класу. Досить неординарним є контингент учнів класу : соціально незахищені сімї становлять 40 % , є діти трудових мігрантів, 60 % дітей проживають у соціально благополучних сімях.

Створюючи виховну систему в класі, я врахувала інтереси учнів та їх батьків, місцевих органів самоврядування, можливості, традиції школи, селища , соціальне оточення.

З метою формування особистості, яка вирізняється усвідомленням своїх здібностей та потреб, послідовно використовую ці знання для вибору альтернатив, що дають можливість вести дітям здорове, продуктивне і наповнене самореалізацією життя. Для цього в школі широкого розповсюдження набрав волонтерський рух, працює музей школи, музей кімнатних рослин, була розроблена комплексна програма виховної роботи «Сходинки до духовності» ( затверджена на засіданні педради 29 серпня 2012 року).

Свою роботу з колективом я розпочала з вирішення виховних задач:

  • продовжити роботу по згуртуванню колективу;

  • організувати виховний процес в класному колективі та з батьками на засадах проектної педагогіки;

  • розпочати втілення в практику програми виховання у класі «Сім кроків до зірок» . яку я представила на засіданні МО класних керівників 29.08.2010р.і отримала схвалення;

  • сприяти тому, щоб зміст та форми колективної та творчої діяльності допомагали учням знайти себе;

  • реалізувати у процесі роботи особистісно - орієнтованого, діяльнісного, системного, творчого та компетентнісного підходів до організації виховного процесу в класному колективі;

  • оптимально поєднувати форми організації виховної роботи: індивідуальної, групової, масової;

  • створювати належні умови для особистісного зростання кожного вихованця (створення ситуацій успіху та підтримки – своєрідного портфоліо), його психолого-педагогічний супровід;

  • інтегрувати зусилля батьківської громади, представників державної влади, громадських та благодійних організацій, правоохоронних органів та установ системи охорони здоров’я.

Як класний керівник я досягаю поставленої мети через заохочування учнів до процесу самовиховання, навчаючи їх підготовці та організації колективних творчих справ класу, багато часу приділяю морально-етичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов'язку, відповідальності, культури поведінки, тому загальний рівень вихованості та культури класного колективу - достатній.

Становлення людини – моя ціль педагогічної та виховної роботи в школі. Я маю на увазі цілком визначений вид праці : самосвідомість,самоактуалізацію, самореалізацію. У сучасній школі відроджується поняття «душі» як атрибута духовності, цілісності суб’єкта. Праця душі має свій зміст і виступає як процес осмислення, переживання себе, своєї сім’ї, держави, нації, людства; це зародження і проявів совісті, особистої відповідальності за долю близьких і далеких людей, батьківщини, всієї планети.

У своїй роботі керуюсь основними принципами виховання.

Ці кола вперше були розроблені мною і взяті як орієнтир роботи з класом 7 років тому. Тоді це була просто модель, проект, з яким доведеться працювати у майбутньому. Сьогодні можна вже сказати , що така кільцева взаємодія працює і дає свої результати.

Виховна система складається з багатьох компонентів.

Виходячи з мети і завдань, у класі організоване таке виховне середовище, яке надає кожному учню можливість вибору різних видів занять і творчої діяльності, що відповідають особистим потребам. Головне завдання – створення комфортних, безконфліктних, безпечних умов для розвитку учня, реалізації його можливостей та здібностей.

Виховна система класу передбачає формування інтелектуального, морального, комунікативного, естетичного і фізичного потенціалів учнів, який володіє цілісною системою знань про навколишній світ, практичними уміннями і навичками, засобами творчої діяльності, прийомами і методами самопізнання і саморозвитку, ціннісними ставленнями до себе, до соціуму, навколишньої дійсності.

Вирішення завдань виховної роботи здійснюється за напрямками:

Складний процес виховання здійснюю за допомогою різноманітних форм роботи, вибір яких залежить від змісту та завдань виховної роботи, вікових особливостей з урахуванням основних напрямків діяльності школярів.

Цільова творча програма гуманістичного виховання учнів

« Сім кроків до зірок»

Загальні положення.

Учені, які досліджували історію стародавнього світу, дійшли висновку, що « числа правлять світом» ( Піфагор). Одиниця – початок майбутнього, вважали послідовники Піфагора. «Двійка « означала кохання або шлюб. Вдосконалення ототожнювали з « трійкою».

Великою пошаною була оточена « сімка». Вона була священною. Чому? А тому , що у ній древні вбачали відображення навколишніх реалій: тиждень тривав сім днів; на той час були відомі сім планет, а на Землі існувало 7 чудес світу. Великий піст у християн тривав сім тижнів. У Біблії розповідається про сім світильників, про сім ангелів.

Ось такі « таємниці цифр» наводять на думку, що сім складових гуманізму – доброта, духовність, милосердя, совість, добродіяння, благородство, толерантність – це ті сім кроків, за допомогою яких дитина засвоює загальнолюдські цінності, що в свою чергу становлять основу гуманістичного виховання учня.

Програма має назву « Сім кроків до зірок». Кожен клас крокує відповідною сходинкою до вершини успіху: для кожної вікової категорії розроблено головне завдання , мета та напрями їх реалізації.

Зорепад людяності, милосердя

Відповідно до Концепції виховання гуманістичних цінностей учнів, основними завданнями цієї програми є:

  • Формування гуманістичних цінностей учнів у контексті сучасної культури;

  • Актуалізація гуманістичних традицій світової , вітчизняної культури, їх впливу на формування моральної поведінки учнів;

  • Оволодіння досвідом гуманного ставлення людини до самої себе, до інших, до природи, до суспільства загалом;

  • Оволодіння технологіями проектування і поліпшення власного життя,

створення самобутнього особистісного образу;

  • Формування внутрішніх моральних регуляторів ( совісті, честі, гідності, спроможності робити вибір між добром і злом.

Виховна робота у нашому класі – цікава та різноманітна, поєднує в собі традиційні форми роботи класного керівника (години спілкування, класні збори, свята, операції, виставки-конкурси, виставки творчих робіт, відверті розмови, інтелектуальні ігри, турніри) та нетрадиційні (тренінги, проекти, фестивалі, калейдоскопи, анкети думок, колажі, пошукові ігри, акції, художні галереї та ін.), застосування яких вимагає організації міжособистісного інтерактивного спілкування в різних видах соціально значущої діяльності: методи педагогічного впливу, методи соціальної взаємодії, методи самоорганізації життєдіяльності школярів.

В своїй виховній роботі використовую сучасну технологію підготовки й проведення колективних творчих справ ( методика І.П.Іванова).

Колективна творча справа (КТС) – суспільний пошук кращих рішень життєво-важливих завдань, тому що робиться спільно з дітьми і дорослими – виконується, організовується, задумується, вирішується, оцінюється. У кожній КТС вирішується цілий ряд педагогічних завдань, відбувається розвиток колективістських, демократичних основ життя, самостійності та ініціативи дітей, самоуправління, активного становлення до оточуючого середовища.

Моє завдання полягає в тому, щоб спрямувати КТС на збагачення колективу й особистості соціальним цінним досвідом, на удосконалення кращих людських здібностей, потреб і відносин.

Ми стали організаторами багатьох колективних справ. Ось деякі з них:

КТС – « Лист ветерану» - написали листи( вірші, побажання, міні – есе) і привітали зі святом Перемоги – 38 ветеранів;

КТС – « Свято на вулиці» - святкові концерти для ветеранів війни і праці на вулиці К. Маркса, пров. К. Маркса;

КТС - « Євробачення у школі» - підготовка номерів, костюмів, запрошення вболівальників;

КТС- « Моє порт фоліо». Вже третій рік поспіль ми працюємо над створенням особистих порт фоліо. Діти з задоволенням збирають матеріали своєї життєдіяльності.

КТС – « Красноріченське рідне село» - створення буклету , на основі поетичної збірки вчителя нашої школи Федорової В. В. « Місце під сонцем».

КТС – « Привітай людину похилого віку» - привітали 21 мешканця селища, подарували квіти, допомогли фізично, сфотографувалися напамять, подарували фото.

КТС « Участь моїх рідних у Великій Вітчизняній війні.». Матеріали цієї КТС стали основою збірки «Діти війни - незабуте покоління» , що вийшла друком у цьому році.

КТС « Пошук» - прочитали в районній газеті статтю про долю колишнього військовополоненого , нашого земляка, який загинув у концтаборі у Польщі 1943 року. Там були надруковані документи на імя Тюленєва Івана Івановича. Ми зацікавилися цим питанням, знайшли сина воїна , розповіли про батька. Дізналися, що всі ці роки ні дружина, ні діти не знали, що з ним трапилося. Нам вдалося зібрати до купи всю сімю, яка була вдячна дітям за увагу. ( Див . додаток - електронна презентація « Світ, подарований дітям»)

Розвиток дитини, її творчого потенціалу забезпечується через активну діяльність. Залучаючи дітей до участі в різноманітних громадсько-корисних справах, я намагаюся сприяти розвитку в них громадської активності, привчати їх до дотримання шкільного режиму, єдності педагогічних вимог до учнів з боку вчителів та батьків, спрямовую свої зусилля на корисні, потрібні суспільству справи: добре вчитися, готуватися до праці, берегти природу, охороняти її багатства, турбуватися про збереження історичних пам'яток та інших культурних цінностей, зразково поводитися, допомагати людям. Цьому сприяє активна участь класу в таких загальношкільних заходах:

Учні із задоволенням беруть участь у конкурсах, вікторинах, у багатоплановій природоохоронній діяльності, що сприяє формуванню екологічної культури, вихованню таких загальнолюдських цінностей як справедливість, чуйність, чесність, гідність, толерантність, добросовісність, ввічливість, обов'язковість, працелюбність, готовність допомогти іншим, розвиває моральну активність особистості. Мої вихованці - переможці багатьох районних та обласних конкурсів. Вони є лідерами шкільного життя. В класі сформовані команди з футболу ( переможці кубку школи у 2010 – 2012 роках, срібні призери районних змагань « Козачата» - жовтень 2012 року) , піонерболу, вокальна група « Скарбничка». Діти з задоволенням беруть участь у розробці сценаріїв до свят. Учні класу співпрацюють з селищним будинком культури, бібліотекою. Мої діти – сучасні діти. Кожен із них людина майбутнього.

Запрошую вас завітати у мій 7 – А клас. Першим на очі потраплять Прийма Максим і Гарькавець Сашко. Хлопці дуже енергійні , полюбляють спорт, вміють добре працювати . Вони, звісно, не генії науки, але для класу – вони просто незамінні – Максим один з кращих футбольних воротарів школи, а Сашко організує будь – яку трудову операцію. Андрій Прийма – «людина світу» - відмінник навчання, пише чудові вірші, фантастичні новели, складає сценарії класних свят. Він – безперечний лідер серед хлопців та дівчат класу.

Ось купка дівчат – Горельченкова Анжеліка, Білоус Ірина, Мащенко Яна – за зоною проживання – вони сусіди, а в класі подружки – активістки. Дівчата гарно вчаться, співають, малюють, користуються повагою серед дівчат та прихованою закоханістю хлопців. Біля них завжди можна побачити Лугового Вадима – хлопця, для якого дівчата безумовний авторитет.

Чуєте, як голосно переповідають вчорашній футбольний матч оці два хлопчаки – так , ми не помилилися – це два Дмитра - Ємельяненко та Криушичев . Майбутня надія української збірної. Не пропускають матчі не тільки по телебаченню , а й ті , що проходять на « Донбас – Арені». Майже кожного дня організують товариські матчі з ровесниками. Вчаться добре, але футбол – це святе!

На перерві краще всіх чути нашу « хохотуночку» Іру Чепікову. Дівчина завжди весела, усміхнена, жартівлива . Дуже схожий на Іру – Нор Володимир – дуже відповідальний, активний хлопець. Жодна справа класу без нього не пройде.

Антон Костюченко – кмітливий, щирий, добре розуміється з технікою.

Серйозні, виважені хлопці, що спочатку спостерігають, а вже потім аналізують – Ковбас Сашко та Гайда Валерій. І вчитися стараються, і зі спортом товаришують, люблять школу, клас, поважають однокласників, дорослих.

А ці дівчатка тільки з першого погляду спокійні – Даша Бірючинська , Яна Туренко та Марина Кондратенко. Та насправді вони справжні майстрині – вишивають, займаються в гуртку орігамі та мякої іграшки .

Найбільш проблемна дитина – ДрагойВячеслав. За свої дванадцять років життя він змінив кілька шкіл, інтернатів. Батько позбавлений батьківських прав, мати весь час влаштовує власне життя. Хлопець постійно тікає з дому, має дрібні крадіжки. У нашому класі він навчається майже рік , вже знайшов розуміння та підтримку серед однокласників, та все ж таки він далекий від школи.

Я тісно співпрацюю з соціальним педагогом та психологом школи . Разом ми виявили рівень розвитку психічних процесів учнів. Шляхом спостереження визначили тип темпераменту дітей. За допомогою анкетування, індивідуальних бесід з учнями, визначили їхні психофізіологічні показники, вивчили особливості характеру і поведінки, дослідили інтереси школярів, їхні нахили до певного виду діяльності, склали карту спрямованості інтересів учнів, визначили статус кожного учня в дитячому колективі (лідери, популярні, замкнуті, ті, хто прилаштовується), визначили роль дитини в суспільному житті класу (ініціатор, виконавець, організатор), виявили у дітей позитивні якості, які слід розвивати, і негативні якості, від яких, по можливості, слід позбавитися.

Аналіз на визначення правильного вчинку в ситуації морального вибору серед підлітків ( за Г. Айзенком)

Цей аналіз дає змогу через почуття розпізнати тип характеру дитини:

Співпереживання – авторитарний тип (холерики);

Ввічливість – педантичний тип (флегматики);

Доброта – відкритий тип ( сангвініки).

Опираючись на проведені дослідження в класному колективі я запропонувала учням технологію власного портфоліо . Портфоліо являє собою форму і процес організації продуктів виховної діяльності учня , а також відповідні інформаційно-методичні матеріали, призначені для їх аналізу та використання у повсякденному житті. Зібрані за певний проміжок часу, вони дають можливість зробити висновок про діяльність як учня , так і класного колективу.

Портфоліо - це колекція робіт і результатів діяльності дитини, що демонструє зусилля, прогрес та досягнення в різних галузях. Це систематичний та спеціально організований збір доказів, який використовує дитина для моніторингу знань, навичок та відносин між учнями,мотивувати класних керівників до роботи в режимі самовдосконалення.

Створення портфоліо допомагає :

класному керівнику, вчителям – предметникам , батькам отримувати оперативну інформацію про основні труднощі в роботі учнів задля надання методичної допомоги;

визначити резерви учасникам навчально - виховного процесу у розвитку окремих учнів і колективу в цілому.

Ідея створити власне портфоліо виникла досить давно – ще коли почала працювати з учнями першого випуску – десять років тому. Тоді це це була добірка матеріалів усього класу і називалася вона « Шкільне життя». Цікаві дитячі роботи , листи вчителю,відгуки на проведені заходи, навіть звіти відповідальних за організацію тих чи інших заходів, публікації в районній газеті тощо. Запамяталися останні класні збори, коли все це вкотре змогли перечитати, пригадати, показати батькам. І сміялися і плакали.

Цю ідею підхопили теперішні вихованці і запропонували вести особисті портфоліо. Спочатку це були звичайні накопичувальні портфоліо, а потім діти стали додавати виступи, зразки власноруч створених презентацій, малюнки, фото.

Ця ідея дуже цікава. Вона сприяє активному залученню кожної дитини до спільної справи. Крім того є можливість відслідковувати власні успіхи та прагнути більшого. Ми залучили до цієї роботи нашого шкільного психолога, яка добирає спеціальні тести, діагностичні карти розвитку учнів. Під час свят , виховних годин , батьківських зборів ми презентуємо результати своєї діяльності. Я проводжу постійну роботу з батьками з метою аналізу роботи над портфоліо, обробки результатів.

У чому переваги такої справи?

  • Видно динаміку підвищення навчальної мотивації школярів,;

  • Розвиток освітнього простору класу, розширення навчальних можливостей та самоосвіта учнів;

  • Розвиток навиків рефлексивної та самооціночної діяльності учнів;

  • Формування умінь вчитися – ставити цілі, планувати і організовувати власну навчальну діяльність.

Та головне, що до цієї справи залучаються батьки , адже їм не байдуже шкільне життя їхніх дітей. У грудні ми плануємо свято – згадку « Коли всім нам було тринадцять». Зараз ми працюємо над сторінкою портфоліо з таким заголовком. На ній будуть розміщені цікаві, смішні і не зовсім історії з життя моїх сьогоднішніх семикласників та їх батьків. А на святі ці історії обовязково прозвучать. Впевнена, що така форма взаємодії класного колективу та батьків сприятиме зміцненню родинних звязків, легшому переходу в підлітковий період, закріпленню дружби і поваги усіх учасників виховного процесу.

Звичайно , я вважаю, що важливою умовою у створенні та забезпеченні системи виховної роботи в школі є організація сімейного виховання, співпраця з батьками.

Зробити батьків активними учасниками педагогічного процесу - це важлива й відповідальна задача вчителя. Рішення даної задачі є можливим, якщо у плані роботи знайшли відображення такі напрями діяльності класного керівника з батьками:

  • вивчення родин учнів;

  • педагогічна освіта батьків;

  • забезпечення участі батьків у підготовці та проведенні колективних справ у класі;

  • педагогічне управління діяльністю батьківської ради класу;

  • індивідуальна робота з батьками;

  • інформування батьків про хід і результати навчання, виховання й розвитку учнів.

Робота в кожному з перерахованих напрямів складається з певної сукупності форм і способів діяльності.

Свою співпрацю з батьками я розпочала у п’ятому класі з вивчення родин учнів , що дозволило мені краще довідатись про дітей та їхніх батьків, зрозуміти стиль життя родин, ознайомитися з домашніми умовами розвитку особистості дитини.

Зясувалося, що 28 % батьків мають середню освіту, 15 % - вищу, 22, 5 % – професійно - технічну, 34, 5 % - середньо - спеціальну

Рівень освіти батьків

Виховний потенціал сімей

В результаті анкетування, спілкування, бесід було виявлено рівень виховного потенціалу сімей. У 15%- сильний,

25%- стійкий

30%- нестійкий

15%- слабкий, з втратою емоційного контакту

20%- слабкий, часті конфлікти.

Ми провели тренінг « Давайте познайомимось», організували свято « Знайомтесь – це наш 5 – А клас!». В результаті відвідування родин, проведено анкетування з батьками, конкурс колажів учнів «Моя родина», сформовано банк даних про родину та сімейне виховання.

Педагогічна освіта батьків організована у формі батьківського всеобучу « Широке коло», на якому обговорюються питання виховання відповідно до вікових особливостей дітей, конкретних проблем, що виникають у ході спільної діяльності вчителя й батьків. Ми провели цікавий і корисний захід « Маска щирості», тематичні консультації з батьками дітей, що потребують особливої уваги ( Драгой М. М та Прийма Н. І.), педагогічні практикуми з розгляду й аналізу різних ситуацій виховання дитини в родині, де діти виховуються з бабусями та дідусями ( сім’ї Чепікових та Бірючинських), демонстрація популярної педагогічної літератури для батьків, вечір запитань і відповідей «Скажи – і я тебе почую».

Забезпечення участі батьків у життєдіяльності класного колективу здійснюється за допомогою включення їх у такі види взаємодії, як спільне планування виховної роботи у класі; колективні творчі справи – « Благочинний ярмарок», « Участь моїх рідних у Великій Вітчизняній війні» . « Коли всім нам було тринадцять»; свята – « Свято мови у 5 – А»( а ще у 6- А та 7 – А), концерти « Матусі – з любовю», « Разом – ми сімя»; відвідування музею – землянки у м. Кремінна, творчої майстерні художника Бориса Костяннікова, зустрічі з поетами , письменниками та музикантами рідного краю –В . В. Федоровою, Б. Яроцьким, А. Лященком ; прогулянки у довкілля , поїздка до Києва « Золоті купола столиці»; виставка творчих сімейних робіт « Ми це можемо!», дні здоров'я; допомога в ремонтних роботах й естетичному оформленні класної кімнати – сьогодні ми маємо найсучаснішийнавчально – методичний кабінет; участь в обладнанні кабінету й виготовленні наочного приладдя; майстер – класи Туренко Т. А по створенню оригінальних букетів. Я впевнена – батьки – наші партнери.

Педагогічне управління діяльністю батьківської ради класу відбувається у таких формах роботи , як вибори батьківської ради, допомога у плануванні й організації її діяльності, робота із соціально неблагополучними родинами , установлення зв'язків із шефами, оточуючим соціумом, громадськістю.За нашим зверненням, Луганський обласний благодійний фонд « Благовіст» подарував дітям навчально – методичний комплекс, нові меблі.

Індивідуальна робота з батьками дозволяє встановити безпосередній контакт із кожним членом родини учня, домогтись більшого взаєморозуміння в пошуку шляхів розвивального впливу на особистість дитини.Практикую у своїй діяльності спільне визначення перспектив і засобів розвитку учня, педагогічні консультації, індивідуальні доручення. Головне правило співпраці – « Ви зможете!»

Інформування батьків про хід і результати навчання, виховання й розвитку учнів здійснюється мною за допомогою тематичних і підсумкових батьківських зборів, перевірки щоденників учнів і вклеювання в них яскравих відзнак, подяк, привітань, спеціальних перехідних медальйонів – щотижневиків, складання карт розвитку дітей і таблиць результатів навчальної діяльності – рейтингів навчання, карт успішності за І та ІІІ чверть, написання батькам листів-характеристик, записок-повідомлень. Програма моніторингу розвитку учнів, що працює у школі , допомагає відслідковувати якісні зрушення у навчальних досягненнях учнів щороку.

В перспективі , в результаті співпраці всіх учасників виховного процесу ми хочемо бачити випускника, в якого сформовано рівень соціальної зрілості, достатньої для забезпечення його самостійності у різноманітних сферах життєдіяльності, здорова (фізично, психологічно, духовно) людина, творча особистість із розвиненою потребою у самореалізації та самовдосконаленні, з гуманістичним світоглядом та почуттям відповідальності за долю України, її народу, людства.

Результат виховної роботи буде видно тільки тоді, коли проводитиметься моніторинг, чітке планування, методична робота, впровадження нових форм у практику роботи школи. Так у нашій школі і склалася система виховної роботи, в якій враховано загальні цілі та завдання виховної роботи, вплив мікро – макросередовища, складові організації виховного процесу. Але на цьому наш пошук не закінчується, можливо, уже в наступному році ми змінимо структуру, форми, методи, якщо зміняться інтереси учнів. Усе залежить від них, а ми працюємо для них.

Я переконана, від класного керівника залежить ступінь сформованості дитячого колективу. Вміння згуртувати навколо себе дітей — великий дар і велика робота. Вміння захопити, повести, відкрити світ — неоціненний скарб справжнього педагога. Захоплення вчителя стає захопленням учнів. І хочемо ми того чи ні, але, оскільки діти зовні схожі на своїх батьків, риси характеру класного керівника переходять у характер вихованців. Адже байдужість породжує байдужість. І лише вогонь породжує вогонь!

Як і кожен класний керівник, я знаходжуся у постійному пошуку інноваційних концептуальних підходів до здійснення взаємодії з учнями з метою виховання свідомого громадянина своєї держави. Маючи досвід організації та участі у проектах « Чупа – Чупс – табір мрії !», « Лідер» , « Молодь проти корупції» не можу зупинятися.

Класний керівник – це організатор і керівник цілісного педагогічного процесу. Це педагог, який є «центром» організації, координації всіх впливів, спрямованих як на одну особистість, так і на колектив учнів. На своєму сайті « Тобі, учителю…» я створила сторінку класного керівника, яка незабаром буде сторінкою 7 – А класу. Я вважаю, що діяльність класного керівника в сучасній школі необхідно оцінювати саме з такої позиції. Сьогодні, як ніколи стають актуальними фундаментальні педагогічні знахідки вітчизняних і зарубіжних педагогів А. Макаренка, Я. Коменського, К. Ушинського. Тому кожного дня я слідую словам В.О. Сухомлинського: «Через казку, фантазію, гру, через неповторну дитячу творчість - вірна дорога до серця дитини». Адже мені так хочеться , щоб всі учні мого класу стали людьми з Великої літери

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
7
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!