Образотворче мистецтво 7 клас. Урок - гра " Експерт архітектурних стилів "

Опис документу:
Це добірка матеріалів до уроку образотворчого мистецтва 7 класу у вигляді інтелектуальної групової гри. Для закріплення знань з теми "Архітектурні стилі". Комплект включає: Розробку уроку, картки для роботи в групах, фото архітектурних пам'яток та презентацію для визначення вірних відповідей (презентація на мові викладання).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Робота у групах: Вивчення архітектурних стилів за зразками Таблиця до уроку № 10

Назва стилю

Історичний період

Характерні ознаки

Фото

Романський – походить від слова «римський»

X – XII ст..

Розвиває принципи римської архітектури. Основний будівельний матеріал був камінь, стіни були надзвичайно масивними (до чотирьох метрів) тому форми були важкими, інтер’єри похмурими.

Готикавід назви германск. племені готов.

XIIXV ст..

Архітектори прагнуть зробити будівлю якомога вищою, з’являються загострені башти соборів, вузькі високі вікна з вітражами.

Відродження (Ренесанс)– відродж. інтересу до античного мистецтва.

XVXVI ст..

Орієнтується на класичну спадщину Греції і Риму, але має свої конструктивні риси: Строгість пропорційних побудов, симетрія, Чіткий горизонтальний розподіл на поверхні, розробка куполів великого діаметру.

Бароко та Рококо – від португ. «перлина химерної форми»

Кінець XVI

середина XVIII ст..

Покликаний прославляти могутність церкви. Архітектура відрізняється просторовим розмахом, складністю злитих одна з однією, якби текучих форм, криволінійність контурів. Велика кількість скульптур, поєднання масивного основного об’єму й рухомого, гнучкого декору

Класицизмвід лат. «зразковий»

XVII - початок XIX ст..

Звернення до античної форми як до еталону краси та порядку. Статичність і відповідність форми, логічність планування, симетрія планів, скромний декор.

Ампірвід франц. «імперія»

Початок XIX ст..

З’являється у період правління Наполеону – втілює ідеї величної потужності та військової сили імперії: збільшені масштаби, військові емблеми.

Еклектикавід грец. «той, що вибирає»

Кінець XIXпочаток XX ст..

Поєднання елементів характерних для різних стилів. З’явлення нових стилів: неоготика, неоренесанс.

Модерн

Початок XX ст..

Пропонує свободу форм. Використання нових матеріалів: фанера, полотно, необроблений камінь, використовувалися природні мотиви

Модернізмвід франц. «сучасній»

XX – XXI ст..

У композиціях переважає асиметрія, чіткість і контраст простих геометричних об’єктів, глухих та засклених поверхонь.

Працювали у групі: -------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------- Кл -------------------

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Игра «Эксперты архитектурных стилей» Изобразительное искусство 7 класс Урок№ 10 Учитель Видова Н.В. ОШ№4 г. Черноморск
Слайд № 1

Игра «Эксперты архитектурных стилей» Изобразительное искусство 7 класс Урок№ 10 Учитель Видова Н.В. ОШ№4 г. Черноморск

Задание: Выполняется в группах по 5-6 уч. внимательно рассмотрите фотографии и сопоставьте их с описанием классических архитектурных стилей; заполн...
Слайд № 2

Задание: Выполняется в группах по 5-6 уч. внимательно рассмотрите фотографии и сопоставьте их с описанием классических архитектурных стилей; заполните таблицы;

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Слайд № 3

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Романский стиль 2 Сохранившаяся часть аббатства Баттл, построенное по приказу Вильгельма Завоевателя в честь победы норманнов над англосаксами, 106...
Слайд № 4

Романский стиль 2 Сохранившаяся часть аббатства Баттл, построенное по приказу Вильгельма Завоевателя в честь победы норманнов над англосаксами, 1066 г. Англия.

Готика 10 Собор Нотр – Дам, Франция, 1163 – 1257 гг.
Слайд № 5

Готика 10 Собор Нотр – Дам, Франция, 1163 – 1257 гг.

Возрождение (Ренессанс) Купол собора Св. Петра в Ватикане, спроектирован Микеланджело 1503 г. 9
Слайд № 6

Возрождение (Ренессанс) Купол собора Св. Петра в Ватикане, спроектирован Микеланджело 1503 г. 9

Барокко и Рококо 8 Папский престол, шедевр Бернини 1670 г., собор Св.Петра в Ватикане.
Слайд № 7

Барокко и Рококо 8 Папский престол, шедевр Бернини 1670 г., собор Св.Петра в Ватикане.

Классицизм 1 Большой Трианон, спроектирован для садов Версаля архитектором Ж. Габриелем в 1760 г. Франция.
Слайд № 8

Классицизм 1 Большой Трианон, спроектирован для садов Версаля архитектором Ж. Габриелем в 1760 г. Франция.

Ампир 3 Триумфальная арка, установленная в 1806 г. По приказу Наполеона в честь победы под Аустерлицем. Париж, Франция.
Слайд № 9

Ампир 3 Триумфальная арка, установленная в 1806 г. По приказу Наполеона в честь победы под Аустерлицем. Париж, Франция.

Эклектика 7 Оперный театр, спроектирован венскими зодчими Ф. Фельдманом и Г. Гельмером, Одесса 1884 – 1887 гг.
Слайд № 10

Эклектика 7 Оперный театр, спроектирован венскими зодчими Ф. Фельдманом и Г. Гельмером, Одесса 1884 – 1887 гг.

Модерн 4 А. Шарпантье, столовая на вилле банкира А. Бенара в Шамозе, 1900 -1901 гг. Франция.
Слайд № 11

Модерн 4 А. Шарпантье, столовая на вилле банкира А. Бенара в Шамозе, 1900 -1901 гг. Франция.

Модернизм 5 6 Большая Арка, спроектирована датским архитектором Ван Спрекельсеном по заданию президента Миттерана , Париж, Франция. Башни небоскрёб...
Слайд № 12

Модернизм 5 6 Большая Арка, спроектирована датским архитектором Ван Спрекельсеном по заданию президента Миттерана , Париж, Франция. Башни небоскрёбов делового центра Парижа. Франция.

Определите архитектурный стиль
Слайд № 13

Определите архитектурный стиль

Определите архитектурный стиль
Слайд № 14

Определите архитектурный стиль

Определите архитектурный стиль
Слайд № 15

Определите архитектурный стиль

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

УРОК №10 ІЗО 7-й клас

Мистецтво в нашому житті (16 год.)

Тема уроку. Класичні архітектурні стилі. Ескіз котеджу.

Мета:

  1. Закріпити початкові знання про поняття «архітектурний стиль»; навчити самостійно виділяти ознаки, що характеризують той чи інший стиль, закріпити загальне уявлення про основні європейські стилі, учити сприймати архітектурну споруду як єдність зовнішнього та внутрішнього; навчити осмислювати та використовувати здобуту інформацію у самостійній творчій діяльності.

  2. Розвиток мовної та математичної компетентності, вміння вчитися та працювати в групі, обробляти та систематизувати інформацію, організувати та оцінити власну та колективну діяльність, проявляти кмітливість. Розвивати спостережливість, зорову пам’ять, образне та логічне мислення.

  3. Виховувати естетичний смак, поважне ставлення до творів архітектурної спадщини світового значення та пам’яток архітектури рідного краю.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: Картки для вивчення характерних ознак архітектурних стилів.

матеріали: олівець, лінійка, альбом, кольорові олівці;

зоровий ряд: репродукції із зображенням споруд основних архітектурних стилів: романський –Абатство Баттл, Англія; готика – Собор Нотр-Дам, Франція; відродження –купол собору Св. Петра, Мікеланджело, Ватикан; бароко та рококо - папський престол Беніні. Ватикан; класицизм – великий Трианон, Габріель, Версаль, Франція ; ампір –Тріумфальна арка, Париж, Франція ; еклектика –театр опери та балету, Одеса; модерн – інтер’єр їдальні, Шарпантьє, Франція ; модернізм – Велика арка, Париж, Франція.

Хід уроку

  1. Організація класу. 1 хв.

  2. Актуалізація знань учнів. Бесіда 5 хв.

  • Що називають архітектурним стилем?

  • Про які стилі архітектури ви дізналися на тому уроку?

  • Які стилі архітектури вам сподобались і чому? Назвіть їх.

Архітектурні споруди – це одягненні у камінь «портрети» епохи. Архітектурний стиль - це поняття яке допомагає нам розрізняти архітектуру за історичними періодами, вивчаючи характерні ознаки (використання будівельних матеріалів та конструкцій, типових архітектурних форм і способів синтезу архітектури з іншими видами мистецтва).

  1. Оголошення теми уроку. 1 хв.

Сьогодні ми закріпимо ваші знання класичних стилів європейської архітектури та продовжимо роботу над виконанням творчої роботи «Будинок моєї мрії».

4. Пояснення до роботи. 3 хв.

- Зверніть увагу на те, що довідниковий матеріал написано українською мовою.

- Підказка. Зорієнтуватися вам допоможе елементарні знання з математики – використання арабських та римських чисел для позначення часових проміжків та історичних періодів.

- сплануйте роботу в групі (один учень зачитує визначення та разом з іншими вивчає фото.

- група закінчує роботу коли розставлені номери усіх фотокарток у відповідну графу. Потім, чекає на закінчення інших груп.

- Підведення підсумків роботи та правильні відповіді будемо виконувати всім класом.

5. Робота у групах: Гра «Експерти архітектурних стилів» 10 хв.

Інтерпретація архітектурних стилів за зразками

- Внести відповідні до стилів номери фотокарток згідно з проведеним аналізом характерних ознак.

6. Підведення підсумку групової роботи. 5хв.

7. Практична робота. 15 хв

Створення ескізу котеджу «Будинок моєї мрії».

  1. Підсумок уроку. 5 хв. – демонстрація робіт, оцінювання. Завдання на наступний урок: приготувати аркуш білого (принтерного) паперу, ножиці, клей (сухий), коробку для зберігання об’ємної роботи.

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Оперный театр, спроектирован венскими зодчими Ф. Фельдманом и Г. Гельмером, Одесса 1884 – 1887 гг.

7

Папский престол, шедевр Бернини 1670 г., собор Св.Петра в Ватикане.

8

Купол собора Св. Петра в Ватикане, спроектирован Микеланджело 1503 г.

9

Собор Нотр – Дам, Франция, 1163 – 1257 гг.

10

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Большой Трианон, спроектирован для садов Версаля архитектором

Ж. Габриелем в 1760 г. Франция.

1

Сохранившаяся часть аббатства Баттл, построенное по приказу Вильгельма Завоевателя в честь победы норманнов над англосаксами, 1066 г. Англия. 2

Триумфальная арка, установленная в 1806 г. По приказу Наполеона в честь победы под Аустерлицем. Париж, Франция.

3

А. Шарпантье, столовая на вилле банкира А. Бенара в Шамозе,

1900 -1901 гг. Франция.

4

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Большая Арка, спроектирована датским архитектором Ван Спрекельсеном по заданию президента Миттерана , Париж, Франция.

5

Соприкасающийся фонтан и башни небоскрёбов делового центра Парижа.

Франция.

6

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Креативний менеджмент в умовах змін (на прикладі управління закладами позашкільної освіти)»
Просіна Ольга Володимирівна
30 годин
590 грн
395 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.