Образотворче мистецтво, 3 клас.

Опис документу:
Тема. Пейзаж. Відтворення плановості розміщення об‘єктів у просторі шляхом загороджування. Мета: навчальна: навчити відтворювати плановість розміщення об‘єктів у просторі шляхом загороджування; розвивальна: розвивати вміння насолоджуватись творами образотворчого мистецтва, аналізувати їх; формувати естетичні почуття, смак; виховна: прищеплювати зацікавленість творами образотворчого мистецтва. Конспект уроку підготувала Князь Катерина Володимирівна.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Конспект пробного уроку

Тема: Пейзаж. Відтворення плановості розміщення об‘єктів у просторі шляхом загороджування.

Мета:

навчальна: навчити відтворювати плановість розміщення об‘єктів у просторі шляхом загороджування; ознайомити учнів із видами пейзажу та навчити розрізняти;

розвивальна: розвивати вміння насолоджуватись творами образотворчого мистецтва, аналізувати їх; формувати естетичні почуття, смак;

виховна: прищеплювати зацікавленість творами образотворчого мистецтва.

Обладнання для вчителя: наочність (дитячі малюнки, фотографії пейзажу, дитячі книжки з пейзажами, репродукції картин художнтків), презентація, фізкультхвилинка (відео), класична музика, приклад готової роботи.

Обладнання для дітей: фарби (акварель, гуаш), альбом для малювання, простий олівець, стакан з водою, кольоровий папір, ножиці, клей.

Література та інтернет джерела:

Тип уроку: повідомлення нових знань

Вид діяльності: зображення на площині

Оформлення дошки

Приклади дитячих робіт

Тема уроку

Показ прийомів виконання

2 2 3 3

Репродукції картин

4

1 – дитячі малюнки

2 – показ послідовності виконання

3 – малюнок олівцем

4 – репродукції картин

План

I. Організація учнів до уроку ( )

II. Актуалізація опорних знань ( )

III. Повідомлення теми, мета, мотивація навчальної діяльності ( )

IV. Роз‘яснення нового матеріалу ( )

V. Показ прийомів виконання ( )

VI. Практична робота ( )

VII. Підсумок ( )

План-конспект

I. Організація учнів до уроку

1. Привітання

- Доброго дня, діти! Мене звати Катерина Володимирівна. Сьогодні урок образотворчого мистецтва у вас проведу я.

«Сядьте діти всі рівненько

Посміхніться всі гарненько

Настрій на урок візьмемо

Й працювати розпочнемо»

ІІ. Актуалізація опорних знань

- Діти, подивіться у віконце. Що ви бачите? (Діти відповідають: дерева, сніг, будинки…)

- Подумайте і скажіть, як можна описати те, що ви бачите за вікном або ж коли знаходитесь на вулиці одним словом? (Діти кажуть свої варіанти)

Ш. Повідомлення теми, мети, мотивація навчальної діяльності

1. Мотивація навчальної діяльності

- Сьогодні ми ознайомимося з роботами художників-пейзажистів, визначимо, до якого виду пейзажів належить кожна робота та створимо власний, неповторний пейзаж.

2. Повідомлення теми

- Отже тема нашого уроку – ПЕЙЗАЖ.

ІV. Роз’яснення нового матеріалу

1. Розповідь

Слайд 2

- Пейзаж (від франц. – країна, місцевість) – це жанр образотворчого мистецтва, у якому основним предметом зображення є природа.

Слайд 3

- Пейзаж виник завдяки художникам Китаю. Саме вони вперше почали зображувати природу, що їх оточувала. Найчастіше у своїх роботах вони малювали гори та річки.

Картина Фан Фангу, «Хижка анахорета у високих горах» 14 ст.

Слайд 4

- Сьогодні, переглядаючи різні журнали, дивлячись телевізійні програми, відвідуючи зали художніх галерей та музеїв, ми можемо побачити чарівні пейзажі у виконанні талановитих художників та фотографів.

Слайд 5

- В Україні є чимало видатних художників-пейзажистів. Це Іван Айвазовський, Сергій Васильківський, Йосип Бокшай та ін.

- Кожен художник-пейзажист захоплюється і зображує тільки певні пейзажі. Хтось милується гірськими краєвидами, комусь до вподоби розбурхане море, а хтось не може відвести погляд від швидкого міста.

2. Сприйняття та аналіз естетичних явищ в житті та мистецтві

- Усі художники поділяють пейзажі на певні види. Давайте з ними детально ознайомимося.

Слайд 6

Види пейзажу: морський, сільський, гірський, міський.

Слайд 7

- Морський пейзаж – це картини із зображенням моря. Найвідомішим художником пейзажистом, що малював море був Іван Констянтинович Айвазовський. Подивіться на репродукцію його картини «Дев’ятий вал»

Слайд 8

- Сільський – оспівує безкраї поля, сільські краєвиди з хатинками. Саме такі пейзажі приваблювали Сергія Васильківського.

Слайд 9

- Гірський пейзаж – розкриває красу, могутність та велич гір. Розгляньте роботу Йосипа Бокшая. Він з великою любов’ю змальовував свій рідний край.

Слайд 10

- Міський пейзаж – розповідає про життя міста. Отримав своє втілення у роботах Романа Свередюка та Павла Федів.

- Проте, який би пейзаж не змальовували художники, вони дотримуються певних правил.

- Діти, давайте проаналізуємо пейзаж, що створив Павло Федів.

Слайд 11

- Отож, зверніть увагу на цю роботу. В будь-якому пейзажі існує 3 плани. Передній, середній та задній план (Показую по черзі кожен просторовий план). Що ви бачите? (Будинки) Чи всі вони однакового розміру? (Ні) Які будинки за розміром ви бачите на передньому плані? (Великі) На середньому? (Малі) на задньому? (Їх майже не помітно)

Слайд 12

- Запам’ятайте! Предмети, що знаходяться ближче до нас та розташовані на передньому плані картини і частково загороджують предмети середнього та заднього планів, повинні зображуватись у більшому розмірі. Чим далі від нас знаходиться об’єкт, він стає все меншим та світлішим. Об’єкти, що знаходяться ближче до нас, ми промальовуємо детальніше.

3. Формування творчого задуму

Діти переглядають дитячі малюнки. Фотографії пейзажів.

Фізкультхвилинка (відео)

V. Показ прийомів виконання

- Вашим завданням буде намалювати пейзаж використовуючи прийом загороджування.

(На дошці малюю «аркуш паперу», пояснюю послідовність виконання малюнку простим олівцем. Після пояснення прикріплюю готову роботу.)

VI. Практична робота

Діти виконують завдання.

VII. Підсумок

- Діти по рядах виходять до дошки. Демонструють свої малюнки.

Завершіть речення:

«Сьогодні я дізнався (-лась)...»;

«Мене здивувало...»;

«Мені захотілось…»;

«Було цікаво…»;

«Було складно…»;

«Тепер я знаю…»;

«Тепер я можу...».

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСПАНСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
1
міс.
3
0
дн.
1
8
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!