Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Підвищення кваліфікації та атестація педагогічних працівників ЗДО і ЗЗСО за новим профстандартом
»
Взяти участь Всі події

Обґрунтування сутності та принципів формування та розвитку інформаційних технологій в Новій українській школі.

Інформатика

Для кого: Дорослі

25.01.2021

277

22

0

Опис документу:
Концепція Нової української школи вимагає впровадження новітніх інформаційних технологій, що мають забезпечити доступність та ефективність освіти, вдосконалити освітній процес і підготувати випускника школи до життя в інформаційному суспільстві. Інноваційна діяльність педагогічних працівників – вимога часу. Поняття “інноваційна діяльність” відображає не лише особливості процесу оновлення, внесення нових елементів у традиційну систему освіти, а й характеризує індивідуальний стиль роботи педагога
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Сутності та принципів формування та розвитку інформаційних технологій в Новій українській школі Підготувала Сидоренко І.В.
Слайд № 1

Сутності та принципів формування та розвитку інформаційних технологій в Новій українській школі Підготувала Сидоренко І.В.

Нова українська школа  це школа швидкого і гнучкого реагування на стрімкі, динамічні, а інколи й непередбачувані зміни в суспільстві. Сьогодні школ...
Слайд № 2

Нова українська школа  це школа швидкого і гнучкого реагування на стрімкі, динамічні, а інколи й непередбачувані зміни в суспільстві. Сьогодні школа має допомогти дитині адаптуватися та щасливо жити в нестабільному суспільстві, навчити самостійно вирішувати життєві  завдання.

Концепція Нової української школи  Вимагає впровадження новітніх інформаційних технологій, що мають забезпечити доступність та ефективність  освіти...
Слайд № 3

Концепція Нової української школи  Вимагає впровадження новітніх інформаційних технологій, що мають забезпечити доступність та ефективність  освіти, вдосконалити освітній процес і підготувати випускника школи до життя в інформаційному суспільстві.

ХАРАКТЕРИСТИКА ОСНОВНИХ ПРИНЦИПІВ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА
Слайд № 4

ХАРАКТЕРИСТИКА ОСНОВНИХ ПРИНЦИПІВ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА

Х-КА ОСНОВНИХ ФУНКЦІЙ ВИКОРИСТАННЯ КОМПЛЕКСУ ІКТ
Слайд № 5

Х-КА ОСНОВНИХ ФУНКЦІЙ ВИКОРИСТАННЯ КОМПЛЕКСУ ІКТ

Використання ІКТв освітньому процесі залежить від людини
Слайд № 6

Використання ІКТв освітньому процесі залежить від людини

Основні моменти мобільного навчання: учні готові використовувати мобільні пристрої в таких випадках, коли вони не можуть скористатися книжкою чи ко...
Слайд № 7

Основні моменти мобільного навчання: учні готові використовувати мобільні пристрої в таких випадках, коли вони не можуть скористатися книжкою чи комп’ютером; таке навчання дає можливість використовувати вільні проміжки часу; мобільні додатки повинні бути компактними та доступними в інтернеті, а також синхронізованими  з мобільними засобами навчання.

Основні дидактичні принципи
Слайд № 8

Основні дидактичні принципи

Можливості ІКТ створення та підготовка дидактичних матеріалів (варіанти завдань, таблиці, пам’ятки, схеми, креслення, демонстраційні таблиці); 🔴ств...
Слайд № 9

Можливості ІКТ створення та підготовка дидактичних матеріалів (варіанти завдань, таблиці, пам’ятки, схеми, креслення, демонстраційні таблиці); 🔴створення презентацій на певну тему з навчального матеріалу; 🔴використання готових програмних продуктів; 🔴використання Інтернет-ресурсів під час підготовки та проведення уроку, позакласного заходу, самоосвіти; 🔴моніторинг із відстеження результатів навчання і виховання, зокрема створення тестових робіт.

Особливістю проектної роботи Здійснюється пошук інформації за різними джерелами, її класифікація та оброблення; теоретичне вивчення певного питання...
Слайд № 10

Особливістю проектної роботи Здійснюється пошук інформації за різними джерелами, її класифікація та оброблення; теоретичне вивчення певного питання неодмінно супроводжується набуттям спеціальних практичних умінь і навичок (сканування ілюстрацій, відеомонтаж, інтеграція об’єктів із різних програм); захист потребує вироблення навичок публічного спілкування, дискутування, вміння аргументовано відстоювати власну позицію; робота може здійснюватися як індивідуально, так і в групі, вимагає оволодіння особливими навичками колективної роботи та міжособистісного спілкування.

освітній процес початкової ланки характеризується:
Слайд № 11

освітній процес початкової ланки характеризується:

КЛАСИФІКАЦІЯ МОЖЛИВОСТЕЙ, ЯКІ СТВОРЮЮТЬСЯ В НАВЧАННІ УЧНІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ ЗАВДЯКИ ВИКОРИСТАННЮ ІКТ Розвивати вміння учнів орієнтуватися в ...
Слайд № 12

КЛАСИФІКАЦІЯ МОЖЛИВОСТЕЙ, ЯКІ СТВОРЮЮТЬСЯ В НАВЧАННІ УЧНІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ ЗАВДЯКИ ВИКОРИСТАННЮ ІКТ Розвивати вміння учнів орієнтуватися в інформаційних потоках Опановувати практичні способи роботи з інформацією Розвивати вміння, що дозволяють обмінюватися інформацією за допомогою сучасних технічних засобів Здійснювати перехід від пояснювально-ілюстрованого способу навчання до діяльнісного, за якого дитина стає активним суб’єктом навчальної діяльності, що сприяє усвідомленому засвоєнню знань Активізувати пізнавальну діяльність учнів Проводити уроки на високому рівні Індивідуально підходити до учня, застосовуючи різнорівневі завдання Підвищувати ефективність навчального процесу і поліпшувати рівень володіння отриманою інформацією Заощаджувати час (учні швидше переорієнтовуються з однієї форми навчання на іншу, що дозволяє вчителю пояснити більше матеріалу) Збільшувати обсяг виконуваних завдань Підвищувати активність і мотивацію засвоєння знань шляхом урізноманітнення форм роботи

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.