НУШ. «Я досліджую світ». Я - ШКОЛЯР

Опис документу:
Вчимося вчитися та критично мислити Нестандартні завдання за темами тижнів до курсу «Я досліджую світ» 1 клас - 2018 ЗАВДАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ЗА ТЕМАМИ ТИЖНІВ Я - ШКОЛЯР Гра «Впізнай знак» («Я», «Хор», «Ми»)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Вчимося вчитися та критично мислити Нестандартні завдання за темами тижнів до курсу «Я досліджую світ» 1 клас - 2018

ЗАВДАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ЗА ТЕМАМИ ТИЖНІВ

Я - ШКОЛЯР

Гра «Впізнай знак» («Я», «Хор», «Ми»)

Учитель читає речення і показує картку («Я», «Хор», «Ми»). Учні відповідають по одному, хором або в парі.

· Учні навчаються у... (класі).

· Діти займаються спортом у... (спортивній залі).

· Школярі роздягаються у... (роздягальні).

· Снідаємо, обідаємо ми в... (їдальні).

· Беремо книжки для читання у... (бібліотеці).

· Діти вчаться співати, розуміти музику, грати на музичних інструментах у... (кабінеті музики).

· На перерві ми можемо відпочивати у... (класі, коридорі).

Проведення діалогу / сюжетно-рольової гри за казкою «Про Ведмедика, який прийшов перший раз до школи»

В одному чудовому лісі разом із мамою і татом жив маленький Ведмедик. Він полюбляв бігати та гратися у різні ігри. Одного разу мама сказала Ведмедику: «Ти став дорослим, тож тобі потрібно вже навчатися. Я відведу тебе до школи».

Ведмедик чув від свого друга Левеняти, що у лісі є школа, але ніколи там не був. Йому стало дуже цікаво, тому він охоче погодився йти до школи.

У школі була вчителька — мудра Сова. Вона навчала дітей читати, писати, лічити, малювати. А скільки тут було школярів: і Зайчик, і Їжачок, і Жабеня, і Мишеня, і Білочка, і Вовчик, і Лисичка та багато інших. Усі вони сиділи за партами, уважно слухали вчительку та старанно виконували завдання.

Ведмедика також посадили за парту, дали зошит та олівці. Але йому ніяк не хотілося просто сидіти і слухати те, що розповідала Сова. Удома він звик, що можна бігати й гуляти, а тут потрібно сидіти, слухати і виконувати завдання! Ведмедикові здалося це занадто нудним. Він підвівся і без дозволу вчителя почав походжати класом. Підійшов до Зайчика і хотів з ним погратися, але той знав правила поводження на уроці, тому не грався з ним. Ведмедик на нього образився і почав підходити до інших звірят, але й вони відмовлялися з ним гратися. Вчителька Сова зробила Ведмедикові зауваження.

Ведмедик повернувся на своє місце, сів на стілець і почав гойдатися, аж раптом стілець затріщав і розвалився. Ведмедик упав на підлогу, звірята почали сміятися.

Настрій у Ведмедика погіршився, і він вирішив з’їсти щось смачненьке, щоб чимось себе заспокоїти. Він дістав із портфеля горщик із медом, що поклала йому мама, і почав їсти просто на уроці. Мед він брав лапою або ж просто вилизував його з горщика. Після такого сніданку і сам Ведмедик, і парта, і зошити були вимазані медом. Учителька знову почала пояснювати Ведмедикові, що не можна так поводитись на уроці.

Ведмедик вислухав учительку і вирішив, що виправиться та буде також виконувати завдання і відповідати на запитання вчительки Сови, як це роблять інші звірята.

Щойно Сова звернулася до школярів і попросила їх розповісти про дерева, які ростуть у їхньому лісі, як Ведмедик почав розповідати просто з місця і дуже голосно. Учителька знову зробила йому зауваження, що потрібно підводити руку і не викрикувати з місця, а чекати, коли тебе запитають.

А тут уже і продзвенів дзвінок з уроку. Сова покликала до себе Лисичку і Ведмедика та попросила: «Лисичко, розкажи, будь ласка, Ведмедикові правила поведінки на уроці». І Лисичка залюбки розповіла Ведмедикові, як же потрібно поводитись учням на уроці.

Завдання

· Розіграти ситуацію «Правила поведінки на уроці».

· Намалювати свої правила поведінки в школі.

«Ті речі розфарбуй, будь ласка, які в портфель потрібно класти»

Головоломка «Моя школа»

У головоломці зашифровано 7 слів. У кожному рядку потрібно закреслити букву Б та обвести олівцем слово, що залишилось. Знайти зайве слово.

«Встанови зв'язок»

АНДРІЙКО-ШКОЛЯРИК

Андрійко наш уже школярик:

Іде з портфеликом в руці,

А в ньому зошити й букварик

Пенал, і ручка, й олівці.

Н. Забіла

Завдання

· Розмісти картинки у правильній послідовності відповідно до змісту вірша.

«Паспорт школяра»

— Намалюй цікаві факти про себе.

Особливі прикмети

Мені подобається

Мені потрібно

Я можу

Я мрію

Моя родина

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
2
міс.
1
5
дн.
1
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!