Зараз в ефірі:
онлайн-конференція:
«
Освіта проти насильства: методи профілактики та алгоритми реагування
»
Взяти участь Всі події

Нетрадиційні техніки малювання на уроках образотворчого мистецтва.

Образотворче мистецтво

Для кого: 2 Клас

21.08.2021

79

2

0

Опис документу:
Ознайомити учнів із нетрадиційними техніками малювання. Вчити учнів малювати різними видами, передаючи правильне розміщення, форми, колір і пропорції . Це урок з використанням елементів методу Sаnd play .
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Образотворче мистецтво


Тема: Нетрадиційні техніки малювання на уроках образотворчого мистецтва.

Мета:

Навчальна: Ознайомити учнів із нетрадиційними техніками малювання. Вчити учнів малювати різними видами, передаючи правильне розміщення, форми, колір і пропорції .

Розвивальна: вміння виконувати малюнок у певній послідовності за зразком; розвивати дрібну моторику руки.

Виховна: виховувати любов до природи, почуття естетичної насолоди, спостережливість, акуратність, увагу; збуджувати в учнів інтерес до творчої діяльності в умовах практичної роботи.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: аркуш синього,кольору формату А4, гуашеві фарби, відеозаписи, сіль, пісок.

Хід уроку:


І. Організаційний момент.

Продзвенів уже дзвінок, розпочнемо наш урок.

Девіз уроку: «Ми працю любимо, що в творчість перейшла».

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1. Моніторинг якості знань з «Образотворчого мистецтва»

Які основні три кольори ви знаєте?

Які похідні від них?

Вправа «Очікування»

Кожен з вас щось чекає від сьогоднішнього уроку. Зараз ви озвучите свої сподівання, а в кінці нашого уроку ми повернемося до них і перевіримо чи здійснилися вони. А я в свою чергу, сподіваюсь, що ви будете активними, спостережливими та відповідальними.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1. Вступна бесіда.


ІV. Мотивація навчальної діяльності.

У білому вбранні

Зелені ялини.

Під сніг, як під ковдру,

Сховались рослини,

Щоб їх не дістали

Морози страшні,

Щоб взимку заснути

Й ожить навесні.


Ставаймо на лижі,

Сідаймо в санчата,

Берімо коньки,

Щоб стрілою помчати!

Хай щоки щипає

Мороз жартома!

Хороша погода!

Весела зима!

Сьогодні на уроці ми з вами будемо малювати зиму.

Колись давно за легендою ялинку прикрашали яблуками, але одного разу був неврожай яблук і люди почали прикрашати іграшками. Напевно всі чекають це свято із нетерпінням, бо всі отримують подарунки, а ми дуже полюбляємо їх отримувати. Ми з вами спробуємо подарунок власними руками.

Повторення правил роботи на уроці.

V. Практична робота.

  • Для роботи нам потрібно: папір, сіль, фарби.

2. Приступаємо до виконання роботи.

Де ростуть ялинки ? (У лісі)

  • Знайомство з послідовністю виконання роботи.

Виберемо де будемо малювати ялинку (Посередині паперу)

А тепер беремо фарбу зеленого кольору і будемо малювати ялинку за уявою . Супроводжувати нашу роботу буде музика.

Візьміть баночку з клеєм замість пензлика і по центру листка проводимо донизу, як зробила це я. Тоді в ліву і в праву сторону від стовбура проводимо гілочки, і в такому ж порядку проводимо далі і далі, у кого фарби недостатньо добираємо і проводимо далі.

Ялинка у нас пишна і гарна.

  • Пальчикове малювання.

А тепер нам потрібно прикрасити її іграшками. Тут ми використаємо малювання пальчиком.

Вмокаємо пензлик у воду, тоді в червоний колір, і тоді пальчик у фарбу вмокаємо, а пензлик відкладемо в бік, пальчиком на ялинку. Руки витираємо серветкою і використовуємо інший колір.

Наша ялинка виходить красуня.

  • Робота з сіллю. У кожного на парті є сіль, то тепер прикрасимо ялинку (Присиплемо і іграшки сіллю, щоб блищали)

  • Рефлексія

  • Заплющте очі,слухайте музику та занурте руки в пісок. Невідкриваючи очі малюйте «волошка», «сонечко», «дощик», «трава» .

6. Малювання нитками

спершу потрібно кілька ниток занурити у різнокольорові фарби, потім скрутити їх в одне чи кілька кілець, і покласти їх на білий аркуш. Далі накриваємо аркуш іншим аркушем так, щоби хвостики кожної нитки виходили за його межі. Потім почергово витягуємо нитки, притримуючи верхній аркуш рукою. Відкриваємо аркуш. Готово!

7.Гра "Аукціон"

VI. Підсумок уроку.

Вернісаж робіт.

А тепер підніміть руки і скажіть, що у вас вийшло.

А тепер скажіть, чи ваші сподівання та очікування здійснилися?

Я вам дуже дякую за урок, мені приємно було з вами працювати. Бажаю вам гарного Нового року та здійснення мрій!


Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.