і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

НЕСТАНДАРТНИЙ УРОК З МАЛЮВАННЯ. Урок-телепередача «Як живеться вам, птахи?».

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів

НЕСТАНДАРТНИЙ УРОК

З МАЛЮВАННЯ.

Урок-телепередача

«Як живеться вам, птахи?».

Підготувала і провела

вчитель НВО №1

Росецька Тетяна Михайлівна

Хмельницький , лютий 2016 р.

НЕСТАНДАРТНИЙ УРОК З МАЛЮВАННЯ.

Урок № . 19 Дата___24.02.16р.__

Тема. Урок-телепередача «Як живеться вам, птахи?».

Мета. Встановити взаємозв'язок між змінами у неживій природі та у житті тварин і рослин. Вчити учнів зображати за допомогою фарб зимову пору року, засніжені дерева і дахи, птахів. Розвивати художні здібності учнів, чуття кольору, вміння працювати з гуашшю. Виховувати старанність, охайність в роботі, бережливе ставлення до природи, викликати бажання допомогти птахам узимку.

Обладнання. Аудіозаписи : музика: «У світі тварин», фонограма пісні «Пісня про горобчика », картинки птахів, реферати учнів, маски до інсценізації, мультимедійна система з уроком малювання та презентацією уроку, презентація про виготовлення годівниць та підгодовування пташок, фарби--гуаш, пензлі,палітри, мокрі серветки.

Тип уроку. Урок вивчення нового матеріалу.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

(Лунає музика з телепередачі «У світі тварин»).

Учениця 1

В ефірі художньо-природнича телепередача «Як живеться вам, птахи».

Ми раді вітати всіх присутніх на нашому каналі.

Доброго всім вам дня!

В студії з вами, як завжди, є ведучі.

Нехай буде мир і злагода в нас,

Нехай завжди квіти не в'януть для нас.

Учениця 2

Кожному дню — безхмарного неба,

Кожній дитині веселощів треба,

Кожній оселі — щастя і хліба.

Нехай усміхаються всі люди щодня.

Доброго усім нам дня!

Запрошую вас до нашої оглядової студії.

ІІ. Знайомство з темою і метою уроку.

Учениця 1.

--Сьогодні у програмі «Як живеться вам, птахи»( Презентація 2) СЛАЙД 1

1.Огляд погоди зі студії Гідрометцентру з ведучими Пані Фарбою та Паном Олівцем. Слайд 2

2. Пряме включення з виставкового центру. Слайд 3

3. Студія «Планета птахів» . Розповідь про деяких зимуючих птахів. Слайд 4.

4. Студія Ритмічно-пісенна. Слайд 5.

5. Студія юних художників . Слайд 6.

6. Огляд виставки рефератів учнів про зимуючих птахів. Слайд 7.

7.Реклама. Слайд 8.

8. Театральна студія. Слайд 9.

9. Перегляд новин. Інтерв’ю з учнями 3-Б класу про виготовлнення годівниць.

Слайд 10.

10. Студія розумників і розумниць. Слайд 11

11. Виставка малюнків учнів. Підсумки уроку. Слайд 12.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу. Мотивація навчальної діяльності.

1.На зв’язку студія Гідрометцентру. ( урок малювання №19 крок 2 )
Ви звертали увагу на пташечок, які мерзнуть узимку, ховаючи лапки під крила, щоб хоч трішки зігрітися? Що вони тільки не вигадують, аби зігрітися! От, наприклад, горобці постійно один з одним б’ються, наче учні в їдальні. Ворона вважає себе справжньою красунею, ходить поважно, як пава, шукає, що б таке з’їсти. Так і хочеться їй насипати крихт хліба! Сьогоднішню художню композицію ми присвятимо птахам.

Які птахи оточують нас взимку?

2.Створення асоціативного куща: «Зимуючі птахи»

-- Ось перед вами годівничка. Ваше завдання посадити птахів до годівнички. Але будьте уважні.

Подумайте, які птахи зимуючі, які перелітні.

Виберіть тільки зимуючих.

Зимуючі: синиця, горобець, сорока, ґава, голуб, галка, дятел.

Перелітні: ластівка, шпак, грак, зозуля, зяблик, жайворонок, стриж.

Перелітні зимуючі: снігурі, омелюхи (із холодних країв).

ІУ. Робота з репродукціями картин. Виставковий центр на зв’язку.

(урок малювання №19 крок 3)

1. Перегляд мультимедійного фрагменту уроку.

2. Бесіда про птахів

Погляньмо, як побачили і намалювали птахів професійні художники.

Поміркуйте, який настрій у цих робіт.

Чи зміниться він зі зміною пір року?

А ось як цей художник змалював мешканців Трафальгарської площі. Подивіться, як вони гордо позують митцю!

У. Студія «Планета птахів». Розповідь про деяких зимуючих птахів.(фільм-презентація)

Розповідь про горобця, синичку, снігура.

УІ. Ритмічно-пісенна студія.

Співаємо пісню і виконуємо вправи.
«Пісня про горобчика» Музика З. Компанійця Слова П. Синявського

Я забув про ігри звичні,

Пластилін і олівець,

Адже біля годівнички

Оселився горобець.

Щоб завжди мене з півслова

Той бешкетник розумів,

Взявся я вивчати мову

Невгамовних горобців.

Приспів:

Цвірінь, цінь-цінь,

Цвірінь, цінь-цінь,

Друг потрібен нам.

Цвірінь, цінь-цінь,

Цвірінь, цінь-цінь,

Навіть горобцям.

Мав цікаву я роботу —

Горобця дресирував.

Скільки різних бутербродів

Я пташині згодував!

Та зате, скажіть, де в світі

Є іще такі дива:

Горобець в долоньки плеще,

І танцює, і співа.

Приспів.

Під надійну охорону

Взята мною пташка ця,

Тим-то всі коти району

Поважають горобця.

Друзі, хочу вам сказати,

Що чудова думка ця:

Вже нікому не злякати

Гарну пташку — горобця.

Приспів.

УІІІ. Практична робота. Студія юних художників.

1. Малювання птахів. (урок малювання № 19 крок 4)

Тепер ми намалюємо птахів! Спочатку уявімо, що ми спостерігаємо за ними зблизька, через вікно своєї квартири. Ми бачимо декілька птахів на тлі дахів будинків і, можливо, гілку дерева. Пташки є центром нашої композиції. Ми спостерігаємо їх зблизька, тому й зображатимемо досить великими.

Обираємо колір тонованого паперу для композиції. Розміщуємо аркуш паперу залежно від задуму(горизонтально чи вертикально).

Промальовуємо дахи будинків, гілку дерева, верхівки інших дерев.

Даємо малюнку підсохнути.

2. Огляд виставки рефератів учнів.

Реклама.

Розмова біля годівнички.

Синичка:--Добрий день, горобчику!

Горобець:--Добрий день, синичко-синя птичко!

Синичка:--Бажаю смачного обіду

Горобець:--Дякую!

Синичка:--Будь ласка, дозволь приєднатись до тебе.

Горобець:--Сідай на край годівнички і пригощайся!

Синичка:--Дякую. З великою радістю пообідаю.

Горобець:--Дякуємо за смачні крихти та зернятка вам, малятка!

Увага! Реклама!

Важко птахам і звірям взимку. Допомагайте їм.

3. Продовження практичної роботи.

Малюємо птахів на гілці. Будову птаха ми вже знаємо: голівка за формою подібна до кульки, тіло до яйця. Інші частини тіла у птахів різні—крила, хвіст, дзьоб.

Гуашшю промальовуємо тло: дахи, гілку дерева,інші елементи. Пам’ятаймо, що ми малюємо зиму.

Малюємо птахів. Пригадуємо зовнішній вид птаха і намагаємося передати це кольором.

Даємо малюнку підсохнути знову.

4. Театральна студія.

Леся Українка «Мамо,іде вже зима…». Читання поезії учнями.

«Мамо, іде вже зима,

Снігом травицю вкриває,

В гаю пташок вже нема…

Мамо, чи кожна пташина

В вирій на зиму літає?»--

В неньки спитала дитина.

«Ні, не кожна,--одказує мати,--

Онде бачиш пташина сивенька

Скаче швидко отам біля хати,--

Ще зосталась пташина маленька».

«Чом же вона не втіка?

Нащо морозу чека?»

«Не боїться морозу вона,

Не покине країни рідної,

Не боїться зими навісної,

Жде, що знову прилине весна».

«Мамо! ті сиві пташки

Сміливі, певно, ще й дуже,

Чи то безпечні такі,--

Чуєш, цвірінькають так,

Мов їм на зиму байдуже!

Бач — розспівалися як!

«Не байдуже тій пташці, мій синку,

Мусить пташка малесенька дбати,

Де б водиці дістати краплинку,

Де під снігом поживу шукати».

«Нащо ж співає? Чудна!

Краще шукала б зерна!»

«Спів пташині потіха одна,--

Хоч голодна, співа веселенько,

Розважає пташине серденько,

Жде, що знову прилине весна».

5. Продовження практичної роботи.

Доповнюємо силуетне зображення птахів елементами, які нададуть їм фактури та зовнішньої схожості.

Оцінюємо виконання своєї роботи. Підправляємо місця, які здаються неохайними або недопрацьованими. Закінчуємо роботу над композицією.

6. Перегляд новин. Інтерв’ю з учнями 3-Б класу, які виготовляли годівниці.

(Презентація 3)

У мороз і заметіль птахи замовкають. Вони ховаються у затишні місця і настовбурчують пір'я. Від цього їм стає тепліше. Часто взимку птахи гинуть від голоду.

Вам потрібно знати, що взимку птахам не так мороз страшний, як голод. Тому ми повинні зробити їм годівнички і підгодовувати їх насінням: соняшнику, гарбуза, дині, кавуна, конопель.

Насіння краще роздавити. Не можна давати птахам підсмажене насіння.

Хлопчик.

Я — володар птахів!

Захочу — птахи самі прилетять до мене.

Захочу — прилетять снігурі й горобці.

Захочу — синиці.

Захочу — з'являться гості з півночі: снігурі та омелюхи.

Ні, я не чарівник. Я не шепочу таємничих заклинань. І у мене немає чарівної палички. Зате у мене є чарівна хатка. На вигляд — проста хатка, та у ній чарівна сила. Ну гаразд, я відкрию свій секрет. І до вас, варто вам тільки захотіти, почнуть прилітати птахи. Для цього треба насипати хлібних крихт, насіння у годівничку і виставити на вікно. І вона стане чарівною хаткою. До неї одразу ж прилетять птахи.

УІІ. Опитування  учнів. Студія розумників та розумниць.

1. Мультимедійна презентація 1 «Цікаво про птахів»

2. Опитування.

Учениця .

--Якби птахи, яких ви намалювали, знаходилися на землі, що могло бути тлом композиції?

-- Скільки птахів слід намалювати, щоб передати радість приходу весни?

У якій студії вам найбільше сподобалося працювати?

УІІІ. Підсумки уроку, виставка робіт 

Учениця .

Сьогодні ми гарно працювали, зуміли вдало передати настрій композиції та відобразити зимову пору.

Учень.

Ростіть здоровими і сильними,

Добрими та мудрими.

Бережіть природу!

Доброго здоров'я вам і всім присутнім.

До зустрічі на нашому каналі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
урок природознавства в 3 класі .Інтеграція уроків образотворчого мистецтва, природознавства і музичного мистецтва
  • Додано
    25.02.2018
  • Розділ
    Образотворче мистецтво
  • Клас
    3 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    4265
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер материала
    SC442710
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання