Сьогодні о 18:00
Кабінет психолога:
«
Здатність до саморегуляції – основа духовного розвитку. Нові інструменти й підходи
»
Взяти участь Всі події

Нестандартна самопідготовка з презентацією "Подорож до країни вивчених уроків"

Самоосвіта

Для кого: 7 Клас

22.03.2020

542

13

0

Опис документу:
Прищепити учням навички самостійної роботи,яким у повсякденному житті надають величезного значення. Головне врахувати вік школярів,їх самоосвітні можливості,ефективність закріплення знань,отриманих на уроках.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Самопідготовка “Подорож до країни вивчених уроків” Самопідготовка -квест
Слайд № 1

Самопідготовка “Подорож до країни вивчених уроків” Самопідготовка -квест

Мало знати, потрібно використовувати. Мало бажати , потрібно й робити. Й.Гете.
Слайд № 2

Мало знати, потрібно використовувати. Мало бажати , потрібно й робити. Й.Гете.

Правила самопідготовки 1.Підготуй все необхідне до роботи. 2.Прибери з робочого місця все зайве. 3.Навчальні посібники розклади по порядку виконанн...
Слайд № 3

Правила самопідготовки 1.Підготуй все необхідне до роботи. 2.Прибери з робочого місця все зайве. 3.Навчальні посібники розклади по порядку виконання завдань. 4.Розпочавши роботу,не поспішай. 5.Не працюй до повної втоми. 6.Під час роботи не жуй,не пий. 7.Не відволікайся під час роботи. 8.Якщо щось не виходить ,то не хвилюйся,а заспокойся і продовжуй працювати.

Острів “Стартовий”
Слайд № 4

Острів “Стартовий”

1.Короткі штани? 2.Яка річка найстрашніша? 3.Чи може страус назвати себе птахом? 4.Що стоїть між вікном і дверима? 5.Що можна приготувати ,але не м...
Слайд № 5

1.Короткі штани? 2.Яка річка найстрашніша? 3.Чи може страус назвати себе птахом? 4.Що стоїть між вікном і дверима? 5.Що можна приготувати ,але не можна з*їсти 6.Що стане з зеленим м*ячем ,якщо він впаде в Жовте море? 7.Якою рукою краще розмішувати чай? 8.На яке питання не можна відповісти “так”? 9.На яке дерево сідае ворона під час дощу? 10.З якого посуду не можна нічого з*їсти? 11.Що можна побачити із заплющеними очима? 12.За чим ми їмо? 13.Коли машина їде,яке колесо у неї запасне? 14.По чому, коли хочешь спати, йдешь на ліжко?

Острів “Мовний”
Слайд № 6

Острів “Мовний”

Завдання №1 1.Що таке іменник? 2.Що виражае іменник? 3.На які питання відповідае? 4.Яким членом речення являеться?
Слайд № 7

Завдання №1 1.Що таке іменник? 2.Що виражае іменник? 3.На які питання відповідае? 4.Яким членом речення являеться?

Завдання №2 Вибрати іменники ,вказати назви істот й не істот: Солодкий квіти чотири ліс замок великий побіг гарний писав зошит донька кіт додому вг...
Слайд № 8

Завдання №2 Вибрати іменники ,вказати назви істот й не істот: Солодкий квіти чотири ліс замок великий побіг гарний писав зошит донька кіт додому вгорі Дніпро Україна Тарас Шевченко українська неначе але хата ковдра Олена

Завдання №3 Розмісти іменники за родами: 1.Чоловвічий 2.Жіночий 3.Середній 4.Спільний Комбайн староста левеня квітник невдаха поле Америка соловей ...
Слайд № 9

Завдання №3 Розмісти іменники за родами: 1.Чоловвічий 2.Жіночий 3.Середній 4.Спільний Комбайн староста левеня квітник невдаха поле Америка соловей лелека місто половина козеня автомобіль напій дочка посуд сирота граб листоноша земля

Завдання №4 Від поданих у дужках імен утворити імена по батькові. Семен(Тарас) Богдан(Сильвестр) Олег(Ігор) Олександр(Валерій) Орест(Микола) Світла...
Слайд № 10

Завдання №4 Від поданих у дужках імен утворити імена по батькові. Семен(Тарас) Богдан(Сильвестр) Олег(Ігор) Олександр(Валерій) Орест(Микола) Світлана(Лука) Свирид(Яків) Олена(Степан) Іванна(Дмитро) Роксолана(Лев) Алла(Ігнат) Анастасія(Хома) Мар*яна(Ілля)

1.Коли складні іменники пишемо разом? 2.А які через дефіс?
Слайд № 11

1.Коли складні іменники пишемо разом? 2.А які через дефіс?

Домашнє завданння з української мови: Вправа 323 ст.122. Домашне завднння з укаїнської мови : Вправа 323 ст.122.
Слайд № 12

Домашнє завданння з української мови: Вправа 323 ст.122. Домашне завднння з укаїнської мови : Вправа 323 ст.122.

“Посвята в пірати”
Слайд № 13

“Посвята в пірати”

Острів “Математичний”
Слайд № 14

Острів “Математичний”

Завдання №1 1.Які числа називаються недодатними? 2.Як називають разом додатні числа і нуль? 3.Наведіть приклади від*ємних чисел? 4.Додотнє чи від*є...
Слайд № 15

Завдання №1 1.Які числа називаються недодатними? 2.Як називають разом додатні числа і нуль? 3.Наведіть приклади від*ємних чисел? 4.Додотнє чи від*ємне число 0? 5.Де використовують додатні і від*ємні числа? 6 .Які з цих чисел від*ємні ,а які додатні? -5,20,0,-1,12,18,-9,27,-33. 7.термометр показує -8*С.Скільки градусів він показуватиме ,якщо температура підвищиться на 4*С?

Завдання №2 1.Що називають модулем числа? 2.Що є модулем додатнього числа? 3.Що є модулем від*ємного числа? 4.Сформулюйте властивості модуля. 5.Які...
Слайд № 16

Завдання №2 1.Що називають модулем числа? 2.Що є модулем додатнього числа? 3.Що є модулем від*ємного числа? 4.Сформулюйте властивості модуля. 5.Які з рівностей є правильними: І-8І=8; І-4І=-4; І14І=14; І26І=-26. 6.Знайдіть значення виразу: І-210І-І200І; І-10І*І-2.5І. 7.Розвяжіть рівняння: ІхІ=6, ІхІ=-5,ІхІ=1,ІхІ=0,ІхІ=-1,ІуІ=-9.

Завдання №3 1.Як порівняти два числа за допомогою координатної прямої? 2. Як порівняти додатні та від*ємні числа? 3.Як порівняти від*ємні числа з 0...
Слайд № 17

Завдання №3 1.Як порівняти два числа за допомогою координатної прямої? 2. Як порівняти додатні та від*ємні числа? 3.Як порівняти від*ємні числа з 0? 4.Яке з двох від*мних чисел більше? 5.Порівняй числа: -1 *2; 5*-8; 3*0; -4*0; 8.9*9.2;-240*3.5;4.5*-800;-5.5*-7.2. 6.Розташуй числа в порядку зростання: -4;3;-2;1;0;-1;2;-3;4. 7.Розташуй числа в порядку спадання: -1;2;5;-4;-6;4;7;-2;-3.

Домашнє завдання математики: Ст.182 №972,№977,№980.
Слайд № 18

Домашнє завдання математики: Ст.182 №972,№977,№980.

Острів “Відпочинку”
Слайд № 19

Острів “Відпочинку”

Вправа “Повітряна куля”
Слайд № 20

Вправа “Повітряна куля”

Вправа “Чарівний глобус”
Слайд № 21

Вправа “Чарівний глобус”

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.