Навчально-пізнавальний проєкт в 3 класі «Здоров’я дитини – багатство країни»

Опис документу:
Проблема та актуальність проєкту. Фізичне здоров’я є головною умовою духовного і морального здоров’я дитини. Від ставлення людини до здоров’я багато в чому залежить його збереження і зміцнення. Навчити дітей берегти і зміцнювати своє здоров’я – одне з найважливіших завдань сучасних навчальних закладів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Навчально-пізнавальний проєкт в 3 класі

«Здоров’я дитини – багатство країни»

Проблема та актуальність проєкту. Фізичне здоров’я є головною умовою духовного і морального здоров’я дитини. Від ставлення людини до здоров’я багато в чому залежить його збереження і зміцнення. Навчити дітей берегти і зміцнювати своє здоров’я – одне з найважливіших завдань сучасних навчальних закладів.

Дітям важливо знати, що в житті потрібно вчитися протистояти недобрим намірам і вчинкам самостійно, старатися не потрапляти в небезпечні ситуації, а коли потратив – знати як себе поводити (звернутися по допомогу до дорослих і різних служб)

Мета проєкту: формувати уяву про здоровий спосіб життя, вміння піклуватися про всіх членів сім’ї, вчити учнів самостійно здобувати знання, використовуючи прийоми дослідницької роботи; розвивати вміння презентувати результати особистої та спільної діяльності; виховувати бажання підтримувати традиції здорового способу життя в сім’ї.

Тип проєкту

  • За тривалістю: короткотривалий ( два тижні)

  • За основною діяльністю: навчально-інформаційний.

  • За кількістю учасників: груповий.

  • За змістом: міжпредметний проєкт ( основи здоров’я, фізична культура).

  • Ключове питання: Що сприяє фізичному росту і розвитку?

  • Змістові питання: Що означає здоров’я? Як зберегти здоров’я, дотримуючись правил культури поведінки? Чому треба захищатися від шкідливих звичок?

Очікуваний результат: сформувати навички роботи в парах, групах; сформувати навички та вміння роботи з додатковими інформаційними матеріалами; вчитися здобувати інформації з різних джерел, аналізувати, систематизувати дібраний матеріал; оцінювати свої вчинки та приймати рішення; обгрунтовувати поняття «здоровий спосіб життя»

Завдання проєкту: 1 група – поведінка і здоров’я ( підібрати і опрацювати матеріал про вплив власної поведінки на здоров’я), 2 – шкідливі звички( дослідити вплив шкідливих звичок на організм людини), 3 – ми за здоровий спосіб життя!(підготувати ілюстрації про корисні, шкідливі звички та здоровий спосіб життя)

Форми і методи дослідження: робота з друкованої та електронною інформацією; пошук малюнків або власні роботи; опрацювання і використання підібраного матеріалу; консультативна допомога вчителя, батьків, бібліотекара; створення банку даних до теми – слайди, малюнки, таблиці, повідомлення.

Очікувальний позитивний вплив на школяра: самостійність, цікава дослідницька робота – можливість використання інтернету не для розваг, результативність – оцінка своєї роботи однокласниками, батьками, вчителем, використання отриманої інформації в реальному житті.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»