Написання твору з картини ,для вчителів початкових класів

Опис документу:
Матеріали для роботи опису картини дітьми , розробка зроблена для вчителів початкових класів стане у нагоді можливо студентам вищих навчальних закладів педагогічного коледжу чи університету , матеріали розроблені студенткою педагогічного коледжу.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: "Написання твору за картиною І. Шишкіна Ранок у сосновому лісі "

Мета: навчити здобувачів освіти писати твір-опис за картиною, розвивати зв'язне мовлення, логічне мислення, увагу, уяву, вміння послідовно оформлювати свої думки, виховувати спостережливість та інтерес до природи.

Клас: 4.

План

І. Організація початку уроку

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку

ІІІ. Демонстрація картини (розповідь про художника, історія написання)

Ранок у сосновому лісі” утихомирює врівноваженістю композиції. Три ведмежати дуже гармонійно виглядають з їх мамою-ведмедицею, а до двом половинкам впала сосни так і хочеться застосувати божественну пропорцію. Ця картина – наче випадковий кадр на старенький фотоапарат, який вдалося зробити туристу, так довго шукав справжню незайману природу.

А якщо подивитися на колорит картини, художник немов намагається охопити все багатство фарб світанковій пори. Ми бачимо повітря, але він не блакитного звичного відтінку, а швидше синьо-зеленого, трохи мутного і туманного. Переважаючі кольори, які оточили клишоногих жителів ліси – зелені, блакитні і сонячно-жовті, що відображають настрій гомоном природи. Яскраві мерехтіння золотих променів на задньому плані немов натякають на сонце, яке ось-ось освітить землю. Саме ці відблиски і надають картині урочистості, саме вони говорять про реалістичність туману над землею. “Ранок у сосновому лісі” – це ще одне підтвердження осязательности полотен Шишкіна, адже прохолодне повітря можна навіть відчути.

Подивіться уважно на ліс. Його вигляд переданий настільки реалістично, що стає ясно: це не лісова галявина, а глуха хаща – справжнє зосередження живої природи. Над нею трохи тільки зійшло сонце, промені якого вже встигли пробратися до верху крон дерев, забризкавши їх золотом і знову сховалися в гущавину. Вологий, ще не рассеявшийся туман, здається, розбудив мешканців древнього лісу.

От прокинулись ведмежата і ведмедиця, розвинувши свою бурхливу діяльність. Задоволені і ситі ведмедики з самого ранку пізнають навколишній світ, досліджуючи найближчу поваленную сосну, а мама-ведмедиця стежить за малюками, які умиляюще незграбно деруться на дерево. Причому, ведмедиця спостерігає не тільки за дитинчатами, а й намагається вловити найменші звуки, які можуть порушити їх ідилію.

IV. Розгляд картини протягом 3-4 хв. Аналіз (загальне враження про картину + детально)

Розгляньте картину. Які враження вона викликає у вас?

Що зображено на картині?

V. Бесіда за картиною ("читання картини")

Що знаходиться на передньому плані картини? Опишіть кольори того, що знаходиться на передньому плані (Дерева - спочатку дві пухнасті сосни темно-зеленого кольору, видно, як на них падає сонячне проміння, також на передньому плані зображені сосни, на задньому плані зображено ліс. Такожможна побачити ведмежат і їх маму )

VI. Складання плану

Перший абзац - написати про загальне враження від картини, відомості про художника.

Картину "Ранок у сосновому лісі "написав удожник І.Шишкін ... Картина сподобалася (не сподобалася) мені, тому що...

2 - опис картини (передній план)

На передньому плані картини можна побачити ...

3 - опис картини (глибина тла)

У глибині картини художник вирішив зобразити ...

4 - опис картини (задній план)

На задньому плані видно ...

5 - висновок

Отже, картина І. Шишкіна "Ранок у сосновому лісі " чудово показує красу природи, спонукає нас до спостереження за нею.

VII .Самостійна робота

VIII . Редагування.

IX.Підсумок уроку

X.Інструктаж по виконанню дз

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.