Наказ"Про вивчення стану проведення Пішохідного переходу під час прогулянок в дошкільних групах"

Опис документу:
З метою контролю та організації методичної роботи з педагогічними кадрами, відповідно до річного плану роботи на 2015 – 2016 навчальний рік. Була здійснена перевірка стану проведення пішохідного переходу під час прогулянок в дошкільних групах.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

НАКАЗ

« 20 » травня 2016 р . м. Славута № _____________

Про вивчення стану проведення

Пішохідного переходу

під час прогулянок в дошкільних

групах

З метою контролю та організації методичної роботи з педагогічними кадрами, відповідно до річного плану роботи на 2015 – 2016 навчальний рік. Була здійснена перевірка стану проведення пішохідного переходу під час прогулянок в дошкільних групах.

Навчально – виховна діяльність з дітьми у дошкільному навчальному закладі здійснюється відповідно до статті 22 Закону України « Про дошкільну освіту» від 06.07.2010 року, листа Міністерства освіти і науки України « Організація та зміст навчально – виховного процесу» від 06.06.2005 року № 1/ 9 – 306 « Зміст навчально – виховного процесу в дошкільних групах визначається Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні відповідно до Базової програми розвитку дитини дошкільного віку

« Українське дошкілля», « Впевнений старт» варіативних програм розвитку, навчання, виховання дітей та навчально – методичних посібників, що рекомендовані Міністерством освіти і науки України.

Важливим елементом освітнього процесу дошкільного закладу є прогулянки з дітьми. Прогулянка включає в себе організацію з вихованцями спостережень за явищами природи (рослинним і тваринним світом, неживою природою), різноманітні ігри, трудову діяльність, спортивні вправи і самостійну діяльність дітей за їх вибором ( пішохідні переходи).

Основне завдання яке ставить перед собою кожний вихователь при проведенні прогулянок( пішохідного переходу) це забезпечення активної, змістовної, різноманітною та цікавою для вихованців діяльності. При цьому вихователі постійно рівномірно чергують і урізноманітнюють пішохідні переходи . Прогулянки за межами закладу ( ліс, парк) це привчає дітей орієнтуватися на місцевості. Рухова діяльність у поєднанні зі свіжим повітрям, сонцем підвищує захисні реакції організму дошкільнят, загартовує їх. Оточуюча природа, різноманітні враження збагачують знання, виховують естетичні почуття дітей. Також під час проведення пішохідних переходів вихователі ознайомлюють дітей з правилами дій пішоходів на вулиці, а також знайомлять з архітектурою будинків, породами дерев, тощо .Звертають увагу на дозування прогулянок у відповідності віковим категоріям.
Вихователі заздалегідь готується до проведення пішохідного переходу, розробляють його план та маршрут, передбачаючи проведення активного відпочинку (виконання основних рухів, ігор), готують необхідний інвентар (м'ячі, скакалки та ін.). Вибір маршруту та швидкість пересування групи залежать від фізичної підготовленості дітей. Обов’язково звертають увагу у якому одязі та взутті одягнені діти .

Регулярне проведення пішохідних переходів дозволяє значно підвищити руховий режим дошкільнят у цей день, покращити рухову підготовленість та дає дітям естетичне задоволення від спілкування з природою.

Правильно організована прогулянка – це найбільш доступний засіб загартовування дитячого організму.

Перевіркою встановлено, що в закладі належним чином ведеться робота, щодо проведення прогулянок з дітьми в дошкільних групах систематично і на належному рівні.

НАКАЗУЮ :

1.Неухильно дотримувати виконання вимог державного стандарту Базового

компонента дошкільної освіти:

1.1Покласти відповідальність за організацію та забезпечення належного змісту

навчально – виховного процесу на заступника директора Буйніч С.В. і кожного

члена трудового колективу в межах їхніх посадових обов’язків .

Постійно

2.Заступнику директора Буйніч С.В. здійснювати спільно з директором контроль за

навчально – виховним процесом у вікових групах НВО. Результати перевірок

висвітлювати у довідках і наказах.

Постійно

3.Педагогічним працівникам :

3.1 Широко використовувати у навчально – виховному процесі закладу гру, як

самостійну форму роботи з дітьми та як ефективний засіб і метод розвитку

виховання і навчання в інших організаційних формах.

3.2 Регулярно проводити пішохідні переходи, щоб значно підвищити руховий режим

дошкільнят у цей день, покращити рухову підготовленість та давати дітям естетичне

задоволення від спілкування з природою.

3.3 Під час проведення прогулянки у всіх вікових групах обов’язково проводити

рухливі ігри та ігрові завдання. У старшій групі проводити пішохідні переходи за

сюжетом.

Постійно

4.Контроль за виконанням залишаю за собою.

Директор НВО № 2 Владімірова С.А.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»