Найкращий освітній проект 2018 "British holidays"

Опис документу:
Святкування Хеллоуіна. Розробка навчального проекту.Містить всі необхідні матеріали для проведення свята.АНОТАЦІЯ Даний проект виконується при повторенні теми «Традиції, свята англомовних країн» з англійської мови в 6 класі загальноосвітньої середньої школи. Метою проекту є: • прилучення учнів до культурних традицій країни, мова якої вивчається; • ознайомлення учнів з історією святкування Хеллоуїну в англомовних країнах; • розвиток творчих та комунікативних здібностей учнів;

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЕКТ

вчителя англійської мови вищої категорії

ОРІШИЧ Н.М.

КЗО «СЗШ № 97 імені П.І. Шкідченка»ДМР

АНОТАЦІЯ

Даний проект виконується при повторенні теми «Традиції, свята англомовних країн» з англійської мови в 6 класі загальноосвітньої середньої школи.

Метою проекту є:

  • прилучення учнів до культурних традицій країни, мова якої вивчається;

  • ознайомлення учнів з історією святкування Хеллоуїну в англомовних країнах;

  • розвиток творчих та комунікативних здібностей учнів;

  • підвищення мотивації до вивчення англійської мови;

формування толерантного ставлення до інших культур та традицій.

Робота над проектом передбачає не тільки розвиток навичок читання, письма, говоріння, розуміння на слух. Під час проектної діяльності учні пізнають більш цікавих фактів про традиції святкування Хеллоуїну в англомовних країнах. Велика увага приділяється опрацюванню додаткової інформації, умінню її систематизувати, виділити найголовніше.

Під час проекту узагальнюються та закріплюються мовні знання і навички, соціокультурні знання і вміння, розвиваються мовні вміння, кругозір.

  • Організація діяльності учнів під час проекту передбачає створення підсумкового продукту проекту - постеру, який демонструється під час захисту проекту та коментується учнями. Після завершення проекту планується написання статті в шкільну газету “MyWorld”, а також створення портфоліо, тобто теки, до якої зібрані всі робочі матеріали проекту (найкращі малюнки, вірші, творчі роботи та фотозвіти проекту).

Розробка навчального проекту “HappyHalloween” складається з трьох самостійних частин: власне «Методичного паспорту проекту», «Методичної розробки нестандартного уроку-свята» та «Портфоліо проекту».

В методичному паспорті проекту подається детальна інформація про запланований проект, додаються план проведення проекту, лист самооцінки учнів в ході проекту та спеціально розроблений бланк оцінювання учнів упродовж проекту.

В авторській розробці нестандартного уроку-свята “HappyHalloween” особлива увага приділяється підвищенню мотивації до вивчення англійської мови шляхом виконання різноманітних завдань у творчих групах під час презентації та захисту проекту.

До портфоліо проекту увійшли робочі матеріали проекту: календар із зазначенням важливих етапів проекту, флеш-картки та асоціограми до теми «Свято Хеллоуїн», очікувані результати проекту – постер та стаття в шкільну газету, виставка малюнків, фотозвіти проекту, сертифікат за активну участь в проекті, саморефлексія учнів.

Розробка навчального проекту “HappyHalloween” має практичну цінність та стане в нагоді вчителям англійської мови у проведенні подібних заходів.

ЗМІСТ

Методичний паспорт навчального проекту HappyHalloween…….….5

План проведення проекту HappyHalloween……………………..….15

Лист самооцінки учня (учениці) в ході проекту………………...……….18

Оцінювання роботи учнів в проекті……………….………………...……21

Методична розробка нестандартного уроку-свята “Happy Halloween”

(проектний урок: презентація та захист проекту)………………………..23

Портфоліо навчального проекту “Happy Halloween”……………..……..39

Календар проекту…………………………………………………………....40

Введення лексики до теми за допомогою флеш-карток………………..…41

Асоціограмидо теми Halloween”……………………………………..…...43

Очікувані результати проекту…………………………………………....44

Запрошення, об’ява…………………………………………………..…...47

Елементи декорування кабінету……...…………………………...……..48

Виставка малюнків…………………………………………………………..54

Фотозвіти проекту……………………………………………………….......56

Сертифікат за активну участь в проекті………………………………..…..58

Саморефлексія учнів………………………………………………...….…...59

Методичний паспорт навчального проекту

HappyHalloween”.

Автор проекту:

ПІБ:

Орішич Наталія Миколаївна

Кваліфікаційна категорія:

спеціаліст вищої категорії

Педагогічне звання:

«Старший вчитель»

Номер та назва школи:

КЗО «СЗШ № 97 імені П.І. Шкідченка»ДМР

Місто:

м. Дніпропетровськ

Опис проекту:

Тема проекту:

HappyHalloween

Навчальний предмет:

англійська мова

Координатор проекту:

вчитель англійської мови Орішич Н.М.

Клас:

6 Г

Вік учнів:

11 – 12 років

Кількість учнів:

24

Склад проектної команди:

координатор проекту, учні

Метод, домінуючий в проекті:

творчий

Змістовний аспект проекту:

країнознавчий

Характер координації проекту:

безпосередній

Характер контактів:

груповий, внутрішній

Тривалість проведення:

середньотривалий (12 занять)

Термін проекту:

Початок – 30 вересня

Кінець – 20 жовтня

Основні заходи проекту:

Початок - вступний урок з повторення теми «Традиції, свята англомовних країн»

Кінець – відкритий урок – свято “HappyHalloween”.

Бюджет:

безбюджетний: вироби, малюнки зроблені самостійно учнями

Особливості:

Створення портфоліо “HappyHalloween”, написання статті в шкільну газету “MyWorld”.

Причини ініціації проекту:

Проект присвячено Дню святкування Хеллоуїну 31 жовтня в англомовних країнах та проведенню тижня англійської мови у школі.

Мета проекту:

-Навчальна: навчити учнів проектній діяльності, розробці і виконанню творчого проекту, оцінки виконаної роботи самостійно.

-Корекційно-розвиваюча: ознайомити учнів з історією святкування Хеллоуїна, сприяти розвитку творчої уяви; розвивати зв’язне мовлення, збагачувати словниковий запас.

-Виховна: виховувати терпіння, вміння об’єктивно оцінювати свою роботу та роботу товаришів; почуття відповідальності, колективізму, взаємодопомоги.

Загальні цілі проекту:

  • Зібрати інформацію про традиції святкування Хеллоуїна в англомовних країнах.

  • Оформити постер “Happy Halloween”.

  • Вивчити вірші до свята.

  • Вивчитисловапісні “My favorite pumpkin”.

  • Підготувати виставку малюнків.

  • Написати статтю в газету.

  • Провести відкритий урок-свято “HappyHalloween”.

  • Оформити портфоліо проекту “HappyHalloween.

Вторинні цілі:

  • Розвивати вміння працювати в команді.

  • Розвивати толерантність, комунікабельність.

  • Підвищити мотивацію до вивчення англійської мови.

  • Прищеплювати інтерес до культури англомовних країн.

Завдання проекту:

  • Провести установче заняття за темою проекту.

  • Розподілити учнів на три творчі групи.

  • Підготувати план відкритого уроку - свята з презентацією проекту.

  • Прикрасити кабінет до свята.

  • Організувати фотозйомку.

  • Підписати запрошення.

  • Запросити гостей.

  • Підбити підсумки проекту.

Формування груп компетентностей:

- Полікультурна компетентність:

Формування поваги до традицій англомовних країн.

- Інформаційна компетентність:

Залучення учнів до використання додаткової інформації, пошуку необхідної інформації вмережі Інтернет на англомовних сайтах.

- Компетентність продуктивної творчої діяльності:

Заохочення учнів до прояву ініціативи у виконані виробів, зроблених своїми руками, малювання.

- Соціальна компетентність:

Надання учням можливості здійснювати оцінку та аналіз своєї роботи, використання самооцінки й взаємооцінки.

-Комунікативна компетентність:

Забезпечення можливості вільного спілкування на уроці під час обговорення навчальної задачі.

Очікуваний результат:

Постер “HappyHalloween”, стаття в шкільну газету,портфоліо проекту “HappyHalloween”, виставка малюнків, самостійно виготовлених виробів

Ідеї для проекту:

  • Зібрати ідеї для проекту за допомогою методу «Мозкова атака».

  • Прикрасити кабінет до свята “HappyHalloween” самостійно виготовленими виробами, малюнками.

  • Оформити постер.

Основа проекту:

Освітні стандарти:

При оволодінні монологічною мовою учні вчаться:

  • робити підготовлені усні повідомлення з теми;

  • робити презентацію за результатами виконання проектної роботи;

  • коротко висловлюватися без попередньої підготовки у межах заданої ситуації.

При оволодінні письмом учні вчаться:

  • підписувати запрошення на свято.

Збагачується продуктивний лексичний мінімум.

Граматична сторона мовлення передбачає:

  • систематизацію вивченого матеріалу.

Очікуванірезультати навчання:

Після завершення проекту учні зможуть:

  • розповісти про традиції святкування Хеллоуїну;

  • розповісти вірш;

  • заспівати пісню;

  • збагатити активний словниковий запас для бесіди за даною темою;

  • підготувати постер англійською мовою;

  • підписати запрошення на свято;

  • написати статтю в газету;

  • оформити портфоліо.

Тріада питань, що спрямовують проект :

Основоположне питання:

Останнім часом Хеллоуїн – це лише веселе свято, але яка його історія?

Проблемні питання:

  • Хеллоуїн - день зла?

  • Як святкують Хеллоуїн в англомовних країнах?

  • Що відомо з історії свята?

Навчальні питання:

  • Коли святкують Хеллоуїн в англомовних країнах?

  • Які символи Хеллоуїну?

  • Як зробити ліхтар з гарбуза для Хеллоуїна («світильник Джека»)?

  • Що незвичайне відбувається у цей день?

  • Як наряджаються діти на Хеллоуїн?

Графік оцінювання:

До роботи над проектом

Учні працюють над проектом та виконують завдання

Після завершення роботи над проектом

Активізувати знання учнів за даною темою, використовуючи метод «Асоціограми»

Повідомити батьків про запланований проект

Розподілити учнів на три групи

Розподілити завдання між групами

Збір необхідних матеріалів (для оформлення)

Інструктування кожної групи

Збір необхідної інформації

Проміжне оцінювання та самооцінювання

Коригування планів роботи в групі

Обробка зібраних матеріалів

Захист проекту

Випуск стінгазети

Відгуки присутніх

Обговорення отриманих результатів (що вдалося, що не вдалося, чому)

Самооцінка отриманих результатів

Рефлексія

Нагородження сертифікатами

Робота над проектом/Критерії оцінювання:

Робота над проектом починається з мотивації учнів. Вчитель з’ясовує знання учнів з даної теми за допомогою асоціограми. Складаються критерії оцінювання майбутніх робіт учнів, за якими відбувається контроль і самоконтроль в групах. Перед початком роботи учні знайомляться з даними критеріями. В ході роботи групи заповнюють таблицю просування по проекту, обговорюють отримані результати. Для глибокого осмислення теми для учнів розроблені дидактичні матеріали.

Після завершення роботи заповнюються листи самооцінки роботи у проекті.

Проводиться відкритий урок, на якому заслуховуються виступи учнів з підсумками своєї роботи. Під час виступів учні демонструють результати своєї діяльності – презентації.

Вчитель оцінює діяльність кожної групи і кожного учасника окремо за допомогою спеціально розробленої форми «Оцінювання роботи учнів в проекті».

За підсумками проекту здійснюється індивідуальна рефлексія.

По завершенню проекту готується випуск стінгазети, в якій відображаються підсумки проекту, описуються кращі роботи.

Відомості про проект:

Необхідні початкові знання, уміння, навички:

  1. Предметні знання: знання англійської мови на базовому рівні.

  2. Вміння:

  • Інтелектуальні: робота з додатковою інформацією, словниками, вміння користуватися інтернетом;

  • Творчі: висувати ідеї, знаходити рішення;

  • Комунікативні: висловлювати свою точку зору, аргументувати її, вислуховувати інших, знаходити компроміс.

План проведення занять із застосуванням проектного методу:

Діяльність вчителя (на уроках за розкладом):

  1. Мотиваційний етап (за тиждень до початку роботи над проектом): Оцінка готовності учнів. Мотивація учнів на вивчення матеріалу. Вступний урок за темою «Свято Хеллоуїн». Ознайомлення учнів з питаннями, на які учні можуть знайти відповідь у ході проекту. Створення творчої атмосфери. Роз’яснення способів організації проекту.

  2. Підготовчий етап (I тиждень): планування діяльності, вибір методів роботи, визначення джерел інформації, організація творчих груп, розподіл обов’язків. Виклад матеріалу за темою.

  3. Інформаційно-технологічний етап (II тиждень): робота над проектом, врахування індивідуального темпу просування втемі кожної групи учнів, проміжний контроль діяльності учасників, представлення результатів, консультація з координатором, виправлення помилок, рекомендації учням.

  4. Рефлексійно-оціночний етап (протягом III тижня): підготовка виступу групи на відкритому захисті, демонстрація результатів, презентація проекту, аналіз і оцінка результатів і зробленого, виявлення успіхів і невдач; обговорення, що саме сподобалося учням в цьому проекті, що вийшло найкраще, які труднощі виникали, яким чином вони були подолані; обговорення перспектив і тем нових проектів.

Діяльність вчителя в позаурочний час:

Консультативна допомога учням, обговорення та корекція робіт учнів, індивідуальні заняття з учнями. Заохочення учнів до подальшої роботи над проектом. Надання порад.

Діяльність учнів (на уроках за розкладом):

  • Вивчення матеріалу за темою «Свято Хеллоуїн».

  • Презентація проекту.

Діяльність учнів в позаурочний час:

- Підбір матеріалу з різних джерел (протягом тижня).

- Оформлення постеру.

- Демонстрація результатів.

- Самооцінка.

Рефлексія:

Після завершення роботи над проектом кожен учень і кожна група оцінюють свою роботу в проекті в цілому в ході спеціально організованого пленуму. Обговорюються підсумки проекту, внесок кожного учасника групи. Для рефлексії використовуються спеціально розроблені бланки самооцінювання.

Матеріали для диференційованого навчання:

Проблемний учень

  • Проведення додаткових консультацій і окремих занять.

  • Розробка адаптованого навчального матеріалу.

  • Постійна методична робота вчителя, більш ретельний поточний контроль.

  • Робота з батьками: підтримка та допомога з боку батьків.

Обдарований учень

В ході роботи над проектом можливі різні шляхи вивчення матеріалу, які вибирає сам учень. Він виходить за рамки виконуваних завдань, розширюючи поле діяльності проекту. При відкритому доступі до мережі Інтернет, учень зможе самостійно відшукати необхідний матеріал, проаналізувати його, вибрати необхідне для підготовки проекту.

Технології – обладнання:

Комп’ютер, принтер, цифрова камера

Друковані матеріали:

Словники

Додаткові ресурси:

Батьки, кореспонденти шкільної газети

Інтернет-ресурси:

http://www.halloween-online.com/halloween-2011.html

http://learnenglishkids.britishcouncil.org/ru/category/topics/halloween

http://www.mes-english.com/flashcards/halloween.php

http://www.mescalendars.com/halloween/

http://www.apples4theteacher.com/holidays/halloween/

http://cp.c-ij.com/en/contents/3160/list_15_1.html

http://www.eslkidstuff.com/HalloweenGames.htm

http://www.superteacherworksheets.com/halloween.html

http://www.coolest-holiday-parties.com/halloween-party-ideas.html

Дата:

Підпис координатора проекту:

План проведення навчального проекту HappyHalloween

Етап підготовки

Відповідальні

Терміни виконання

Визначити тему і мету проекту.

Координатор проекту

До проведення проекту

Опрацювати чітку схему проекту.

Координатор проекту

До проведення проекту

Вирішити остаточно, які наочні матеріали необхідні.

Координатор проекту

До проведення проекту

Підготовити необхідні друковані матеріали

Координатор проекту

До проведення проекту

Визначити в розкладі час для консультацій та занять для завершення роботи над проектом.

Координатор проекту, завуч школи, учасники проекту

До проведення проекту

Обговорити необхідне обладнання

Координатор проекту, учасники проекту

Перед першим установчим заняттям

Визначити результати проекту.

Координатор проекту, учасники проекту

Перед першим установчим заняттям

Визначити, як учні збирають і де зберігають результати роботи

Координатор проекту, учасники проекту

Перед першим установчим заняттям

Основний етап

Відповідальні

Терміни виконання

Ознайомити учнів зі змістом роботи над проектом “HappyHalloween”.

Координатор проекту

На першому установчому занятті

Ознайомити учнів з критеріями оцінювання.

Координатор проекту

На першому установчому занятті

Провести аналіз зібраного матеріалу та інструктаж щодо подальших дій учнів.

Координатор проекту

Регулярно

Розробити план дії кожного учасника проекту.

Координатор проекту

На першому установчому занятті

Сфотографувати учнів за роботою.

Координатор проекту

Під час роботи

Обговорити з учнями форми представлення отриманих результатів.

Координатор проекту, учасники проекту

Після проведення дослідження

Оцінити виконану роботу.

Координатор проекту, батьки, незалежні експерти

Після проведення дослідження

Заключний етап

Відповідальні

Терміни виконання

Подякувати всім, хто допомагав у проведенні проекту (сертифікати)

Координатор проекту

Після представлення результатів

Представити презентації груп у роботі за проектом.

Координатор проекту

На підсумкових заняттях

Сфотографувати підсумковий захід.

Координатор проекту

На підсумкових заняттях

Нагородити учнів, які найбільше відзначилися в проекті.

Координатор проекту

На підсумкових заняттях

Лист самооцінки учня (учениці) в ході проекту

Прізвище, ім'я_____________________________________________ Клас:_______

Вибери ту графу, яка тобі підходить:

Критерії

Я на вершині

Я на схилі

Я біля підніжжя гори

Старт проекту

Я уважно вислухав(-ла) повідомлення вчителя про стартування проекту.

Я зрозумів(-ла) завдання і зможу розповісти про нього друзям і батькам.

Робота над проектом

Я вивчив(-ла) нову лексику по темі.

Я вивчив(-ла) вірш.

Яможузаспіватипісню “My favorite Pumpkin”.

Я можу розповісти про свято Хеллоуїн.

Я намалював(-ла) або підібрав(-ла) малюнок.

Я приніс (принесла) або зробив(-ла) вироби своїми руками.

Я брав(-ла) участь в створенні продукту групової роботи.

Фініш проекту

Я відповів(-ла) на питання проекту.

Я заздалегідь готуюся до виступу про нашу спільну роботу в групі.

Я зможу застосувати отримані знання в самостійній роботі .

Під час роботи в проекті для мене було

Оцінювання роботи учнів в проекті

Оцінювання упродовж проекту (оцінюється робота кожного учня):

Критерії

Набрано балів

12-бальній системі)

Учень засвоїв нову лексику по темі “Halloween”.

Учень вивчив вірш до свята Хеллоуїн.

Ученьвивчивсловапісні“My favorite Pumpkin”

Учень вміє розповідати про свято Хеллоуїн.

Учень виконував творчі завдання.

Учень намалював малюнок.

Учень зробив вироби для декорування кабінету до свята.

Учень приймав активну участь у проекті.

Оцінювання презентації відбувається за наступними критеріями:

Група критеріїв

Критерії

Набрано балів

12-бальній системі)

За зміст

Повнота розкриття теми.

Чіткість та лаконічність викладення матеріалу.

Оформлення

Вміння роботи із ілюстраціями.

Оригінальність оформлення.

Мова

Правильність побудови речень.

Грамотність.

Робота групи

Однаковий внесок вроботу усіх членів команди.

Взаємодопомога один-одному.

Презентація

Вдале словесне доповнення матеріалів презентації.

Вміння зацікавити аудиторію.

МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА НЕСТАНДАРТНОГО УРОКУ-СВЯТА

HAPPYHALLOWEEN

(проектний урок: презентація та захист проекту)

Вчитель: Орішич Н.М.

Клас: 6 Г

Дата проведення:23 жовтня

Час:11.20-12.05

Мета:

Практична:

- активізувати лексичний матеріал по темі «Традиції, свята англомовних країн. Свято Хеллоуїн»»;

- сприяти розширенню кругозору учнів на основі традицій святкування Хеллоуїну в англомовних країнах.

  • розвивати комунікативну компетенцію учнів шляхом презентації результатів проекту.

Освітня:

  • розвивати уміння презентувати результати роботи над проектом.

Розвиваюча:

  • розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію учнів:

  • розвивати творчі здібності учнів.

Виховна:

  • підвищити мотивацію до вивчення англійської мови;

  • виховувати повагу до традицій та культури англомовних країн.

Учні повинні:

  • презентувати результати роботи над проектом “HappyHalloween”;

  • працюючи у групах, виконувати запропоновані вчителем завдання в ігровій формі .

Обладнання: декорація кабінету (кабінет прикрашений зображеннями привидів, відьом, чорних котів, летючих мишей, павуків). На столі стоїть гарбуз – головний атрибут свята. На дошці висить гірлянда “HappyHalloween”. Повітряні кульки оранжевого кольору з написом “HappyHalloween”, табличка на двері, мобіль “HappyHalloween”, гарбуз, «Хеллоуїн» - дерево з прикрасами, маски, солодощі; логотип проекту, асоціограма, постер, виставка малюнків; комп’ютер.

Хід уроку

  1. Opening the lesson. Greetings. Aim. Warming-up / Організаційниймомент. Привітання, повідомлення мети уроку, розминка, створення мотивації напочатку уроку [Час: 11.20-11.22]

Teacher: Hello, boys and girls. Good afternoon, dear guests. I am very happy to see you here at our project lesson “Happy Halloween”. For three weeks we have been doing project work and at the lesson today we are going to present the results of our work.

Warming-up:

Teacher: Oh, I have something in my bag. Can you guess what it is?

Children: - Is it …?

  • Is it a pumpkin?

Teacher: Yes, it’s a pumpkin. It’s one of the symbols of Halloween. So, we’ll learn much about Halloween. We’ll play, sing, recite poems. Hope, you’ll learn some interesting facts and have a lot of fun. Are you ready to start?

  1. Representing the working groups / Представленняробочихгруппроекту. [Час: 11.22-11.24]

Teacher: We have three groups. Will you introduce yourselves?

Group 1. – Our group is called “Bats”. My name is … .

Group 2. – Our group is called “Wise Owls”. My name is … .

Group 3. – And our group is called “Pumpkins”. Pumpkin is one of the symbols of the holiday. My name is … .

Teacher: Our classroom is decorated with your works, drawings, pictures, pumpkins. You were very active while doing your project. We have learnt many new words. Look at our mind map. You can use these words in your speech.

  1. Posterpresentation / Презентація результату проекту – постера.

[Час: 11.24-11.34]

Teacher: We’ve prepared a poster. So what have you learnt about Halloween?

(Учні кожної робочої групи проекту підходять до постеру та презентують результати спільної роботи. Учні розповідають про історію святкування Хеллоуїну.)

  1. When and how is the holiday celebrated? ( презентує група “Bats”)

There is a nice holiday for children and teenagers in Great Britain and America – Halloween. It’s on the 31 (thirty-first) of October. In the evening boys and girls put on different old and funny clothes. People put pumpkins on the window-sills. They cut out eyes, noses and mouths on the pumpkins and put candles into them. So the pumpkin looks like a face.

The children go from house to house and knock at the doors. They say:”Trick or treat”. People ask them to come into their houses and give them sweets, fruit, cakes and other tasty things. This is a nice gay holiday, isn’t it?

  1. And do you know why it is called “Halloween”? (презентує група “Wise Owls”)

Halloween” means “holy evening” – the evening before the Christian holy day of All Saint’s Day. But it is even older than Christianity. Hundreds of years ago in what is now Great Britain and Northern France lived the Celts. They celebrated their New Year on the first of November. People believed that on the thirty-first of October ghosts of dead people came back. To scare the ghosts people dressed like devils and were very noisy.

  1. Why is a pumpkin a symbol of Halloween? Why is it called Jack-O’-Lantern? (презентує група “Pumpkins”)

At night on October, 31st witches fly on their broomsticks, you can see ghosts, Jack-O’-Lanterns walk around houses, black cats play tricks with us.

The symbol of Halloween is a pumpkin, which is called Jack-O’-Lantern. A burning candle is put inside. Black and orange are the traditional Halloween colours.

The Irish legend says that there lived the man whose name was Jack. He had played jokes on devil and could not enter the hell. He could not enter the heaven because he was a miser. He begged the devil for a coal to light his way out of the dark. He put the coal in a turnip and is still wondering around earth with his lantern.

  1. Advertisementfor a pumpkin/ Рекламагарбуза (презентуєгрупа“Pumpkins”) [Час: 11.34-11.35]

Do you know?

A pumpkin is a very large orange fruit thatgrows on the ground. It is tasty. You can make a pumpkin pie. It has no fat. It has a lot of protein. It has tasty seeds inside.

In American English the word is used when speaking to someone you love.

(English – English dictionary, Longman)

Teacher: Thank you for interesting information.

  1. RecitingPoems. (Учні хором розповідають вірші) [Час: 11.35-11.38]

Teacher: We also know some poems, don’t we? – Yes.

Alltogether:

Halloween, Halloween, magic night.

We are glad and very bright.

We all dance and sing and recite,

Welcome! Welcome! Halloween night!”

*****

In a dark, dark wood there is a dark, dark house,

And in a dark, dark house there is a dark, dark room,

And in a dark, dark room there is a dark, dark chest,

And in a dark, dark chest there is a dark, dark shelf,

And in a dark, dark shelf there is a dark, dark box,

And in a dark, dark box there is a dark, dark ghost!

*****

A pumpkin

I’m a pumpkin, big and round.

Once upon a time I grew on the ground.

Now I have a mouth, two eyes and a nose.

What are they for, do you suppose?

Why I’ll be a Jack-O’-Lantern on Halloween night!

  1. Singing the song “My Favorite Pumpkin”(http://www.dreamenglish.com/favoritepumpkin)

(Учні хором співають пісню “My Favorite Pumpkin”) [Час: 11.38-11.40]

Teacher: Let’s sing a song “My Favorite Pumpkin”

Lyrics:

This is my favorite pumpkin (x4)

It has 1 scary nose (1 nose)
2 scary eyes (1, 2)
3 scary teeth (1,2,3)

Scary, scary, ahh!!

This is my favorite pumpkin (x4)
My pumpkin can jump (jump, jump)
my pumpkin can dance (dance, dance)
my pumpkin can spin (spin, spin)
scary, scary, ahhh!!!

This is my favorite pumpkin (x4)

It has 1 scary nose (1 nose)
2 scary eyes (1, 2)
3 scary teeth (1,2,3)

This is my favorite pumpkin (x4)

Happy Halloween!

Teacher: Youvesungwell. Good for you.And do you like riddles? Yes?Now let’s guess some of them. They are on the Halloween tree.

  1. Guessing the riddles. / Відгадування загадок. [Час: 11.40-11.43]

(Учень з кожної групи підходить до «Хеллоуїн»-дерева, зриває загадку та дає відповідь на запитання. За правильну відповідь група отримує бал.)

I've got soft, black fur
When you hold me I purr.
Who am I?

(a cat)

I fly at night
Because I don't like light
Who am I?

(a bat)

I 'm scary and white
I come out at night.
Who am I?

(a ghost)

I've got a black cat

And a big pointed hat.
Who am I?

(a witch)

I'm round on all sides.
I've got a light inside.
Who am I?

(Jack-O’-Lantern)

It has big round eyes.

At night it flies.

Who is it?

(an owl)

I'm yellow or white
I smile on Halloween night.
Who am I?

(moon)

It means bad luck, don’t look at it

If it crosses your path

And what do you think we call it?

(a black cat)

I am big and round

Once upon a time I grew on the ground

Now I have a mouth, 2 eyes and a nose

Who am I do you suppose?

(Jack-O’-Lantern)

На дошці підраховуємо бали:

BATS

WISE OWLS

PUMPKINS

  1. Magic spell[Час: 11.43-11.44]

(З’являєтьсяучениця у масці відьми. Вона щось замішує в своєму котлі, повторюючи слова:

Two black cats,

Three black bats,

Four witches hats,

Five white rats,

Abracadabra tail of dog,

You are turned into a frog.

  1. Play “Halloween Taboo”: Can you guess, who am I?[Час: 11.44-11.46]

(Учень з кожної групи вибирає картку зі словом. Він повинен жестами так «зіграти» це слово, щоб інші учні здогадалися та назвали його. Бал зараховується тій групі, яка перша вірно назвала слово.)

Teacher:LetsplayHalloweenTaboo”.

CAT

BAT

SPIDER

PUMPKIN

BROOMSTICK

OWL

WITCH

APPLE

CANDY

  1. Quiz – Halloween (Idea from: http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/play-with-friends/quiz-halloween)[Час: 11.48-11.50]

(Учні у групах виконують завдання тесту. За кожну правильну відповідь група отримує бал.)

Teacher: Now we'll have Halloween quiz.How much do you know about this old festival? Take the quiz!

  1. What day is Halloween?

1st October

31st October

1st November

  1. Where does Halloween come from?

America

Ireland and Scotland

England

  1. What do people do traditionally for Halloween?

sing and dance all night

light fires

dress up in costumes and make a noise

  1. What colors are associated with Halloween?

red and green

orange and black

yellow and blue

  1. What is a Halloween lantern made from today?

a potato

a tomato

a pumpkin

  1. What is a pumpkin?

a fruit

a vegetable

a kind of melon

  1. Who can walk through the walls?

  2. witches

  3. goblins

  4. ghosts

  5. What does a witch use for transport?

  6. a broomstick

  7. a hat

  8. a motorbike

  9. At Halloween we play a game called ‘Trick or Treat’. What are ‘tricks’?

  10. money

  11. spiders

  12. practical jokes

  13. At Halloween we play a game called ‘Trick or Treat’. What are ‘treats’?

  14. money

  15. sweets

  16. cakes

  • Answers: 1B, 2B, 3C, 4B, 5C, 6A, 7C, 8A, 9C, 10B

  1. Completingastory / Заповніть розповідь словами, зображеними на малюнках. Зверніть увагу на однину і множину іменників. [Час: 11.50-11.52]

(Учні виконують завдання в групах.За правильну відповідь нараховується бал.)

It's night and in the sky there is a big ________1_________ .

There are three ________2__________ near the fire, and behind them three

black________3__________. They are making a spell. They put some things

into a big pot: a ________4________ , an _______5________

and two__________6__________ .

"Abracadabra" says the first __________7___________ , "Abracadabra" says the

second _______8________, "Abracadabra" says the third ______9_______ and the three black _____10_______ are turned into three _____11______ .

Answers: 1. moon, 2. witches, 3. cats, 4. bat, 5. owl, 6. pumpkins, 7. witch,

8. witch, 9. witch, 10. cats, 11. ghosts

  1. Підрахунок балів, отриманих в ході виконання завдань.[Час: 11.52-11.54]

Teacher: The total score of the group “Bats”/ “Wise Owls”/”Pumpkins” is _________ . Group ______________ is the winner. Congratulations!

  1. Role-Play / Рольова гра. [Час: 11.54-11.57]

(У рольовій грі приймають участь 2 учні від кожної групи).

Trick or Treat.

Trick or Treat,

Give us something good to eat.

Give us candy, give us cake,

Give us something sweet to take.

Give us cookies, fruit and gum,

Hurry up and give us some.

You had better do it quick

Or we'll surely play a trick.

Trick or Treat, Trick or Treat,

Give us something good to eat.

Teacher: Help yourselves to candy.

  1. Summarizing the lesson / Підведення підсумків уроку. Нагородження сертифікатами.Домашнє завдання. [Час: 11.57-12.05]

Teacher: Well, I’m very glad to see your happy faces. But our lesson has come to an end. Do you like this lesson? Your homework will be to fill in the forms “Self-estimation”. At our next lesson we’ll sum up the results of our work. And now we’ll award those pupils who took an active part in our project. Thank you. See you on Tuesday.

Дата:Підпискоординаторапроекту:

Листсамооцінкиучня (учениці) входіпроекту

Прізвище, ім'я_____________________________________________ Клас:_______

Виберитуграфу, якатобіпідходить:

Критерії

Я на вершині

Я на схилі

Я біля підніжжя гори

Старт проекту

Я уважно вислухав(-ла) повідомлення вчителя про стартування проекту.

Я зрозумів(-ла) завдання і зможу розповісти про нього друзям і батькам.

Робота над проектом

Я вивчив(-ла) нову лексику по темі.

Я вивчив(-ла) вірш.

Яможузаспіватипісню “My favorite Pumpkin”.

Я можу розповісти про свято Хеллоуїн.

Я намалював(-ла) або підібрав(-ла) малюнок.

Я приніс (принесла) або зробив(-ла) вироби своїми руками.

Я брав(-ла) участь в створенні продукту групової роботи.

Фініш проекту

Я відповів(-ла) на питання проекту.

Я заздалегідь готуюся до виступу про нашу спільну роботу в групі.

Я зможу застосувати отримані знання в самостійній роботі .

Під час роботи в проекті для мене було

ПОРТФОЛІО НАВЧАЛЬНОГО ПРОЕКТУ

HAPPYHALLOWEEN

КАЛЕНДАР ПРОЕКТУ

October Means Halloween Fun

Мотиваційний етап

Підготовчий етап

Інформаційно-технологічний етап

Рефлексійно-оціночний етап

Декорування кабінету

HALLOWEEN

Презентація та захист проекту

Введення лексики до теми за допомогою флеш-карток

Асоціограми до теми “Halloween

Очікувані результати проекту

Постер “HappyHalloween

Статтявшкільнугазету

Halloween

There is a nice holiday for children and teenagers in Great Britain and America – Halloween. It’s on the 31 (thirty-first) of October. In the evening boys and girls put on different old and funny clothes. People put pumpkins on the window-sills. They cut out eyes, noses and mouths on the pumpkins and put candles into them. So the pumpkin looks like a face.

The children go from house to house and knock at the doors. They say:”Trick or treat”. People ask them to come into their houses and give them sweets, fruit, cakes and other tasty things. This is a nice gay holiday, isn’t it?

And do you know why it is called “Halloween”?

Halloween” means “holy evening” – the evening before the Christian holy day of All Saint’s Day. But it is even older than Christianity. Hundreds of years ago in what is now Great Britain and Northern France lived the Celts. They celebrated their New Year on the first of November. People believed that on the thirty-first of October ghosts of dead people came back. To scare the ghosts people dressed like devils and were very noisy.

At night on October, 31st witches fly on their broomsticks, you can see ghosts, Jack-O’-Lanterns walk around houses, black cats play tricks with us.

The symbol of Halloween is a pumpkin, which is called Jack-O’-Lantern. A burning candle is put inside. Black and orange are the traditional Halloween colours.

The Irish legend says that there lived the man whose name was Jack. He had played jokes on devil and could not enter the hell. He could not enter the heaven because he was a miser. He begged the devil for a coal to light his way out of the dark. He put the coal in a turnip and is still wondering around earth with his lantern.

Виставка робіт учнів

Виставка малюнків

Фотозвіт проекту

Сертифікат за активну участь в проекті

САМОРЕФЛЕКСІЯ УЧНІВ

Під час роботи в проекті для мене було

.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
790 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.