Музично - дидактичний посібник для розвитку музичних і творчих здібностей дітей дошкільного віку "Чия хатка"

Опис документу:
Дидактична гра "Чия хатка" є посібником для дітей молодшого, середнього дошкільного віку. Вона розвиває музичні і творчі здібності, збагачує духовний світ дитини музичними враженнями, розвиває асоціативне мислення. Гра виховує дружні стосунки у колективі, уміння взаємодіяти між собою. Може бути використана на заняттях та розвагах музкерівника та інших педагогів дошкільної освіти.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Музично-дидактична гра «Чия хатка»

Мета:

ВИХОВУВАТИ

РОЗВИВАТИ

НАВЧАТИ

Виховувати емоційний відгук на музику (збагачувати дітей новими музичними враженнями).

Виховувати естетичний смак.

Виховувати бажання брати участь у грі, долаючи сором’язливість, активізувати дітей.

Виховувати культуру поведінки при грі, ввічливого ставлення до свого товариша.

Розвивати бажання дитини слухати музичні твори від початку до кінця.

Розвивати систему музичних здібностей, мислення (образне та асоціативне), увагу, пам’ять, уяву.

Розвивати природну, виразну пластику, вміння відображати характер музики образними і танцювальними рухами.

Розвиваємо бажання рухатись.

Розвиваємо музичний слух (динамічний, тембровий, регістровий).

Збагачуємо словник дитини новими словами, термінами, розвиваючи культуру мовлення.

Вчити визначати загальний характер, настрій, образність п’єси.

Вчити диференціювати звучання різних регістрів, голосів та інструментів.

Формувати вміння супроводжувати музично-рухові етюди ігрового характеру виразною мімікою та пантомімікою.

Вчити водити хороводи (формувати коло, удосконалювати основні види танцювальних рухів).

Формувати вміння виконувати рольові дії в грі приймати уявну ситуацію, дотримуватись правил розміщення і руху в просторі даного приміщення.

Атрибути до гри: круги (хатки) різних кольорів із зображенням звірів. Музичні

твори, що відповідають характеру тварин, за вибором музкерівника.

Хід гри:

Гра проводиться коли діти ознайомлені з декількома творами зображувального характеру «Ведмедик», «Зайчик», «Лисичка» та вільно можуть описати , яка музика як звучить, можуть рухами відобразити характер відповідного образу.

Діти знайомляться з посібником, розглядають його. Хатинки звірів розкладаються на підлогу на достатню відстань один від одного.

Діти слухають музичний уривок, визначають характер, настрій, а також кому може належати ця музика, показують відповідні рухи.

На повторне звучання треба дійти до потрібної хатинки (відтворюючи в рухах образ) та сформувати навколо неї коло. Відтворити рух по колу (хороводним кроком, приставним, заспівати пісню…).

В подальшому, орієнтуючись у правилах, діти грають самостійно.

Можлива інтеграція в освітній процес (використання гри на заняттях різних спеціалістів).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»