Сьогодні о 18:00
Кабінет психолога:
«
Здатність до саморегуляції – основа духовного розвитку. Нові інструменти й підходи
»
Взяти участь Всі події

Моніторингове дослідження , Презентація. "Шкідливі звички"

Виховна робота

Для кого: 9 Клас

27.03.2021

155

1

0

Опис документу:
«Моніторингове дослідження щодо визначення рівня усвідомлення учнівською молоддю проблеми шкідливих звичок» КЗ Старомерчицький ліцей 2013-2018-2021роки Виявлення та профілактика проблеми раннього вживання алкоголю та узалежнення від паління, створення мотивації здорового способу життя серед учнівської молоді
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
«Моніторингове дослідження щодо визначення рівня усвідомлення учнівською молоддю проблеми шкідливих звичок» КЗ Старомерчицький ліцей 2013-2018-2021...
Слайд № 1

«Моніторингове дослідження щодо визначення рівня усвідомлення учнівською молоддю проблеми шкідливих звичок» КЗ Старомерчицький ліцей 2013-2018-2021роки

Слайд № 2

Актуальність дослідження: Реалізація потенціалу учнів безпосередньо пов'язана з ефектом доброго здоров'я, якісного харчування і відповідної освіти....
Слайд № 3

Актуальність дослідження: Реалізація потенціалу учнів безпосередньо пов'язана з ефектом доброго здоров'я, якісного харчування і відповідної освіти. Добре здоров'я і якісна освіта є засобами, які забезпечують дитині шанс, щоб вести продуктивне і якісне життя. Шкільне здоров'я - інвестиція в майбутнє країни і в якість його людей.

Мета дослідження: виявлення та профілактика проблеми раннього вживання алкоголю та узалежнення від паління, створення мотивації здорового способу ж...
Слайд № 4

Мета дослідження: виявлення та профілактика проблеми раннього вживання алкоголю та узалежнення від паління, створення мотивації здорового способу життя серед учнівської молоді.

Об’єкт дослідження – вибірка із учнів школи, класні керівники, батьки Предмет дослідження – шкідливі звички учнів
Слайд № 5

Об’єкт дослідження – вибірка із учнів школи, класні керівники, батьки Предмет дослідження – шкідливі звички учнів

Завдання дослідження : Виявити учнів, які вживають алкоголь та палять. Простежити ситуацію узалежнення. Формувати в учнів негативне ставлення до шк...
Слайд № 6

Завдання дослідження : Виявити учнів, які вживають алкоголь та палять. Простежити ситуацію узалежнення. Формувати в учнів негативне ставлення до шкідливих звичок. Виховувати дбайливе ставлення до власного здоров'я. Порівняти результати дослідження із 2013 та 2018 роками.

В анкетуванні брали участь 89 учнів із 5–10-х класів, 50 батьків та 10 класних керівників КЗ «Старомерчицький ліцей». В умовах дотримання заходів к...
Слайд № 7

В анкетуванні брали участь 89 учнів із 5–10-х класів, 50 батьків та 10 класних керівників КЗ «Старомерчицький ліцей». В умовах дотримання заходів карантинних обмежень, моніторингове дослідження відбувалося шляхом анкетування за допомогою електронних форм для збору, узагальнення та аналізу інформації на базі Google Форм.

Аналіз анкет для учнів «Чи палиш ти? Вживаєш алкогольні напої?»
Слайд № 8

Аналіз анкет для учнів «Чи палиш ти? Вживаєш алкогольні напої?»

Чи палиш ти? 2013 рік 2021 рік
Слайд № 9

Чи палиш ти? 2013 рік 2021 рік

Чи пробував ти палити?
Слайд № 10

Чи пробував ти палити?

Чи вживаєш ти алкогольні напої?
Слайд № 11

Чи вживаєш ти алкогольні напої?

Що з переліченого ти вживаєш найчастіше? 2013 2018 2021 Пиво - 10 % 16 % 5% Вино – 4 % 16 % 3% Слабоалкогольні напої та енергетики – 20 % 29 % 21% ...
Слайд № 12

Що з переліченого ти вживаєш найчастіше? 2013 2018 2021 Пиво - 10 % 16 % 5% Вино – 4 % 16 % 3% Слабоалкогольні напої та енергетики – 20 % 29 % 21% 71% нічого не вживають

Чи пробував ти наркотики?
Слайд № 13

Чи пробував ти наркотики?

Чому на твій погляд підлітки починають палити чи вживають алкогольні напої? 2013 2018 2021
Слайд № 14

Чому на твій погляд підлітки починають палити чи вживають алкогольні напої? 2013 2018 2021

В якому віці ти спробував алкоголь? 2013 /2018 /2021
Слайд № 15

В якому віці ти спробував алкоголь? 2013 /2018 /2021

Хто тобі вперше запропонував алкоголь, сигарети?
Слайд № 16

Хто тобі вперше запропонував алкоголь, сигарети?

Чи пропонують тобі спиртні напої твої рідні під час застілля?
Слайд № 17

Чи пропонують тобі спиртні напої твої рідні під час застілля?

Чи має хтось із твоєї родини шкідливі звички? 2013/ 2018 /2021
Слайд № 18

Чи має хтось із твоєї родини шкідливі звички? 2013/ 2018 /2021

Твої друзі вживають алкоголь? Палять?
Слайд № 19

Твої друзі вживають алкоголь? Палять?

Де з тобою частіше говорять про шкідливість алкоголю та паління ?
Слайд № 20

Де з тобою частіше говорять про шкідливість алкоголю та паління ?

На що ти зазвичай витрачаєш свій вільний час? 2021 рік
Слайд № 21

На що ти зазвичай витрачаєш свій вільний час? 2021 рік

Чи бажаєш, щоб твоя майбутня родина була схожа на твою нинішню ?
Слайд № 22

Чи бажаєш, щоб твоя майбутня родина була схожа на твою нинішню ?

Аналіз анкет для батьків виявив, що вони проявили зацікавленість до дослідження і висловили свої думки стосовно запропонованих питань
Слайд № 23

Аналіз анкет для батьків виявив, що вони проявили зацікавленість до дослідження і висловили свої думки стосовно запропонованих питань

Чи має хтось із вашої родини шкідливі звички?
Слайд № 24

Чи має хтось із вашої родини шкідливі звички?

Чи відомі Вам факти вживання алкоголю чи паління вашою дитиною?
Слайд № 25

Чи відомі Вам факти вживання алкоголю чи паління вашою дитиною?

Ви, як батьки:
Слайд № 26

Ви, як батьки:

Друзі вашого сина/доньки?
Слайд № 27

Друзі вашого сина/доньки?

Чи говорили з сином/донькою про шкідливість алкоголю та паління?
Слайд № 28

Чи говорили з сином/донькою про шкідливість алкоголю та паління?

Чи намагаєтесь Ви пояснити дитині, чому їй щось заборонено?
Слайд № 29

Чи намагаєтесь Ви пояснити дитині, чому їй щось заборонено?

Чим ваша дитина любить займатися у вільний час?
Слайд № 30

Чим ваша дитина любить займатися у вільний час?

Як ви гадаєте, чи бажає ваша дитина, щоб її майбутня родина була схожою на вашу?
Слайд № 31

Як ви гадаєте, чи бажає ваша дитина, щоб її майбутня родина була схожою на вашу?

Слайд № 32

Аналізуючи вищезазначені дані ми можемо зробити висновки: Для повноцінного формування особистості школярів необхідно створювати співпрацю між учите...
Слайд № 33

Аналізуючи вищезазначені дані ми можемо зробити висновки: Для повноцінного формування особистості школярів необхідно створювати співпрацю між учителями, учнями і батьками в цілому. Здоровий спосіб життя повинен пропагуватись як реалістична і приваблива альтернатива, якою люди можуть користуватися впродовж усього життя.

Слайд № 34

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили