і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Мій улюблений урок. 3 клас

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів

Урок №29

Тема. Мій улюблений урок. Утворення речень.

Мета. Повторити, активізувати, розширити знання ЛО. Продовжувати формувати вміння будувати речення в Present Simple ІІІ особи однини та формувати уявлення про правила складання речень у множині. Повторити букви, алфавіт. Практикувати у діалогічному мовленні, читанні, письмі. Розвивати комунікативну компетентність, вміння розуміти англійську мову, сприйняту на слух, вирази класного вжитку. Виховувати культуру спілкування, уважне ставлення до оточуючих.

Обладнання. Підручник, роздатковий матеріал.

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу.

1. Привітання.

Teacher: Good morning, pupils!

Pupils: Good morning, good morning,

Good morning to you!

Good morning, good morning,

I’m glad to see you!

2. Повідомлення теми і мети уроку.

- Сьогодні ми продовжуємо говорити про нашу школу і про наш улюблений урок. Сьогодні ми будемо вчитися утворювати речення у теперішньому тривалому часі.

3. Фонетична розминка.

T: How are you…?

Ch: I’m fine, thank you. And how are you…?

T: What day is it today?

Ch: It is Wednesday.

T: What season is it now?

Ch: It is autumn.

ІІ. Основна частина.

1.Актуалізація знань ЛО, отриманих на попередньому уроці. Письмове опитування (blackboard, point, ceiling, wall, floor, desk, chair, window, table, door, bookcase, bag). Перевірити твір про власні шкільні речі.

2.Введення нових ЛО.

Запис у словник – favourite, lesson

3.Вироблення вмінь вживати нові ЛО. Робота з текстом.

Look! This is Vicky. She is a school girl. She goes to school five days a week. She likes music and singing. Music is her favourite lesson is Music. Her favourite days are Wednesday and Friday. She has got Music lessons on these days.

Розвиток навичок усного та письмового мовлення. Відповіді на запитання (спочатку усно, потім письмово).

Закріплення структури My favourite lesson is… Гра «Мікрофон»

  • What is your favourite lesson?

  • My favourite lesson is …

4.Фізкультхвилинка.

Stand up, sit down (встаємо, сідаємо)

Clap, clap, clap. (плескаємо в долоні)

Point to the window, (показуємо пальцем на вікно)

Point to the door, (показуємо пальцем на двері)

Point to the board, (показуємо пальцем на дошку)

Point to the floor. (показуємо пальцем на підлогу)

Stand up, sit down (встаємо, сідаємо)

Clap, clap, clap. (плескаємо в долоні)

5.Робота в групах (5 груп). Складання власного розкладу.

6.Розвиток навичок монологічного мовлення. Розповісти про свій улюблений урок.

7.Розвиток фонетичних навичок.

Гра «What sound is that».

T: А зараз я буду вимовляти слова; в деяких із них є звук [0]. Якщо ви почуєте слово з цим звуком, плесніть у долоні. Bed, bad, name, pet, cat, that, neck, rat. А тепер складіть подібне завдання для своїх однокласників. Один з учнів називає слова, серед яких є окремі зі звуком [0]. І нші учні повинні показати, що почули цей звук: плеснути в долоні.

ІІІ. Заключна частина.

1.Підсумок уроку.

  • Що нового ви вивчили на уроці? Що вам сподобалось?

Вдома ви повинні вивчити слова.

The lesson is over. Goodbye!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Конспект робочого уроку для 3 класу.
  • Додано
    24.02.2018
  • Розділ
    Англійська мова
  • Клас
    3 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    6754
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер материала
    YH103508
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання