Методика логопедичної роботи при сенсорній алалii за О.В.Правдiною
Основне завдання початкового етапу роботи з сенсорним алаликом - виявити в дитини інтерес до звуків навколишнього життя, а потім і до звуків мови і викликати в нього активне бажання наслідувати їх. І те, й інше вдається викликати, використовуючи спокійні хвилини в стані дитини за допомогою створення ігрових ситуацій.
У цей час дитина спостерігає дії логопеда, наслідує їх. Один із елементів цих дій — емоційні вигуки та слова логопеда.
Для збудження інтересу дитини до звуків рекомендується кожне заняття починати з коротеньких вправ з іграшками (дитячий барабан з паличками, дудочка, дзвінок, бубон, губна гармошка). Усі іграшки мають бути у двох примірниках.