У методичній розробці “Організація освітньої дистанційної роботи в системі дошкільної освіти. Граючись – навчаємось.”(цифрові інструменти сучасного педагога в закладі дошкільної освіти) висвітлено систему роботи вихователя закладу дошкільної освіти Ткаченко Людмили Іванівни з організації ефективної взаємодії з учасниками освітнього процесу (дітьми, батьками, педагогами) засобами цифрових інструментів дистанційної комунікації.
Зміст методичної розробки включає рекомендації для педагогів, взаємодія з батьками, орієнтовне перспективне і календарне планування для дітей середнього віку за Програмою "Дитина" алгоритм, розробки конспектів з дітьми дошкільного віку, рухливі ігри, музичні руханки, таночки, інтерактивні вправи, тести, пазли, мнемотаблиці, бесіди, віршовані твори і загадки, які можна використовувати під час карантину та для організації освітнього процесу.
Запропонований матеріал допоможе вихователям, батькам вихованців, дітям, ефективно організувати роботу в закладах дошкільної освіти, а також розвиток цифрового інтелекту та інформаційно-цифрових компетенцій педагога, що відповідають за успішну життєву професійну діяльність особистості, її високу конкурентоздатність та кар’єрне зростання.
ЗМІСТ
1. | Вступ | 4 |
2. | Основна частина | 6 |
2.1. | Теоретичний розділ | 6 |
Знайомство з освітніми платформами: | 7 | |
Онлайн дошка Padlet | 8 | |
Проект Всеосвіта | 10 | |
Ресурс LearningApps | 11 | |
Пазли на Jigsawplanet | 13 | |
Платформа Learning.ua | 14 | |
2.2. | Практичний розділ | 15 |
Самоосвіта. Навчання. Обмін досвідом. | 15 | |
Використання освітніх платформ учасниками освітнього процесу: | 20 | |
Дошка PADLET | 21 | |
ТОВ Всеосвіта | 29 | |
Інтерактивні вправи | 34 | |
Створення пазлів | 37 | |
Learning.ua | 39 | |
Сайт вихователя | 41 | |
3. | Взаємодія з батьками | 43 |
4. | Співпраця з педагогами | 50 |
Корисні посилання | 56 | |
5. | Список використаної літератури та інтернет джерела | 58 |
6. | Висновок | 60 |