Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Методична розробка "Футбол" 10 клас

docx
Вміст матеріалу:

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

План-конспект уроку фізичної культури для учнів 10 класу

Модуль: Футбол.

Мета: Формувати свідоме ставлення до занять фізичною культурою і спортом засобами футболу.

Завдання уроку: 1. Повторити техніку виконання передач в один дотик.

2. Закріпити техніку ведення м’яча.

3. Спряти розвитку координації, швидкісно-силових якостей.

4. Виховувати відчуття відповідальності, взаємодопомоги,

наполегливості.

Місце проведення: спортивний майданчик.

Інвентар: футбольні м’ячі, фішки, свисток, секундомір.

№п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина (14-15)

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

1.

2.

3.

4.

Шикування,привітання повідомлення завдань.

Бесіда «Самоконтроль під час заняття футболом».

Бігові, стрибкові вправи.

Ходьба з вправами відновлення дихання.

Перешиковуваня у дві шеренги.

Загальнорозвиваючі вправи з м’ячем:

а) В.П.- руки з м’ячем угору. 1.- нахил тулуба вперед, руки вперед;

2 – В.П.

б) В.П. - руки з м’ячем уперед; 1 – підкинути м’яча угору, плеснути в долоні; 2 – піймати м’яч

в) В.П. – стійка ноги порізно, руки з м’ячем угору. 1-3 коловий рух тулуба ліворуч; 4 – В.П.; 5-7т.с. праворуч.8- В.П.

г) В.П. – стійка ноги разом

руки з м’ячем угору. 1 – випад лівою ногою вперед, покласти м’яч на підлогу;

2 – В.П. без м’яча;

3 – випад правою ногою, взяти м’яч

4 – В.П.

д) В.П. – упор сидячи, спираючись руками на м’яч, ліва нога в сторону;

1 - стрибком змінити положення ніг;

2 – В.П.

е) В.П. – упор сидячи назад, м’яч затиснути стопами;

1 - підняти ноги до 45 гр.;

2 – зігнути ноги в колінах;

3 - випрямити ноги в колінах.

4 – В.П.

ж) В.П – затиснути м’яч колінами, руки на пояс :

1 - стрибок уперед;

2 – стрибок назад;

3 – стрибок ліворуч;

4 – стрибок праворуч.

Спеціальні вправи футболіста для контролю за м’ячем.

а) наступивши на м’яч ногою, котити його стопою вперед – назад, не втрачаючи дотику.

б)т.с. навколо себе ліворуч (праворуч)

в) В.П. – стійка ноги нарізно, м’яч між ногами.

Удари по м’ячу внутрішньою стороною стопи між правою та лівою ногами.

Основна частина (27 хв.)

Спеціальні бігові вправи.

Передачі м’яча в один дотик в парах :

а) передача мяча внутрішньою стороною стопи;

б) після накидання м’яча партнеру середньою частиною підйому;

в) т.с. – стегном;

г) т.с. – головою у стрибку;

д) т.с. –зупинивши м’яч грудьми ( для хл.) стегном і передача внутрішньою стороною стопи.

Передача м’яча в один дотик в зустрічних колонах.

Передачі м’яча в один дотик в трійках.

Передачі м’яча правою, лівою ногою в русі.

Естафета з елементами футболу.

а) ведення м’яча серединою підйому;

б) перекачування м‘яча підошвою ;

в) обведення фішок;

г)передача м’яча партнерові після ведення.

Заключна частина (3-5 хв.)

Вправи на відновлення дихання.

Вимірювання ЧСС.

Підведення підсумків.

Домашнє завдання.

1 хв.

2 хв.

2-3 хв.

1 хв.

1 хв.

6-7 хв.

1 -2 хв.

2 хв.

5 -6 хв.

3 хв.

4 хв.

4 хв.

6 хв.

Визначити самопочуття учнів.

-Які показники визначаються під час спостереження за ЧСС?

-Якою у нормі ЧСС у спокійному стані?

-Якою є ЧСС під час легкого навантаження?

-Якою є верхня допустима межа ЧСС?

Фронтально, одночасно зберігаючи стрій.

Повільний темп.

Взяти до рук м’ячі.

Набути інтервал два кроки.

Не заважати один одному.

Руки в ліктях не згинати.

Не підкидати м’яч дуже високо.

Із великою амплітудою.

Утримувати рівновагу.

Нога відведена вбік, повинна бути прямою.

Ноги прямі.

Тулуб тримати прямим.

Зберігати рівновагу.

Залишатися на місці.

Невеликими поштовхами.

Зі зміною напрямку руху.

В русі, відстань між учнями 2-3 кроки

Намагатися м'яч повернути парнеру точно в руки.

М'ячі зменшеної ваги

Об'єднати учнів у дві групи за рівнем їх технічної підготовки. Учень після передачі біжить в кінець зустрічної, або своєї колони.

Два учні (кожен з м'ячем) почергово виконують передачі м'яча третьому, який стоїть між ними і виконує передачі після поворотів на 180 гр.

В парах відстань 3-4 м (м'яч проходить між фішками)

У двох колонах. Гравець, який порушив правила естафети, повинен повернутися та виконати завдання правильно.

Повільний темп.

Оцінити діяльність учнів.

Вправи з розвитку швидкості.

Нещодавно завантажили