Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Несилові методи протидії булінгу
»
Взяти участь Всі події
Матеріал:

Методична рекомендація по розвитку креативних здібностей та формування творчого мислення здобувачів освіти художнього оформлення 1 курсу

docx
05.02.2024
III курс

12

0

0

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.

Завантажити файл у хорошій якості

Усі придбані матеріали можна знайти в розділі мої придбані матеріали

Опис методичного матеріалу:

1. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях (уміння аналізувати ситуацію, знаходити шляхи розв’язання проблем, навички вирішення реальних завдань).

2. Здатність застосовувати знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

3. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так и письмово (уміння формулювати питання, аргументувати відповідь, навики ділового спілкування).

4. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями (уміння сприймати інформацію, обробляти її та засвоювати на основі аналізу власного рівня знань).

5. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел (уміння користуватися різними джерелами інформації, здатність до аналізу та синтезу).

6. Здатність розвивати свій загальнокультурний та професійний рівень.

7. Здатність мотивувати людей до спільної діяльності (навички відбору та застосування аргументів, підстав, уміння активізувати колективну діяльність).

8. Здатність виявляти ініціативу та підприємливість (здатність висувати нові ідеї, пропозиції, уміння самостійно розпочинати яку-небудь справу, завзятість).

9. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів) (здатність діяти на основі розуміння та усвідомлення норм суспільної поведінки, моралі).

Фахові компетентності

1. Здатність використовувати теоретичні знання й практичні навички для оволодіння основами теорії й методів творчого пошуку.

2. Здатність застосовувати основні методи аналізу й оцінювання сучасного стану образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва.

5. Здатність до аналізу явищ духовного життя, усвідомлювання природи різних жанрів художньої творчості й видів мистецтва.

8. Здатність використовувати професійно-профільовані знання в діяльності пов'язаний з проектуванням та виготовленням різноманітних виробів декоративно-прикладного мистецтва, компонуванням сюжетної картини.

10. Здатність розвивати вміння, навички i засоби практичної діяльності у фаховій самостійній творчості.

11. Здатність аналізувати, вести цілеспрямоване спостереження навколишньої дійсності i творчо переробляти її.

12. Застосування сучасних методів роботи з об’єктами предмета діяльності.

13. Застосування професiйно-профільованих знань при створенні предметів декоративно-прикладного мистецтва (за видами), сюжетної композиції.

16. Здатність вирішувати проблеми збереження творів мистецтва.

17. Навики здійснення безпечної діяльності.

19. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

Джерела використаної інформації: розкрити закрити
Волкотруб Н.Т. «Основи художнього конструювання». Київ : Вища школа, 1988. 191 с.
Кузнецова Л.С. Бесіди з образотворчого мистецтва. О мовленні в образотворчому мистецтві. К. 1989.
Нікіфоров Б.М. «Шлях до картини». Мистецтво, М. 1971 р.
Пехота О.М. Освітні технології \ О.М. Пєхота, А.З. Кітенко, О. М. Лаборський. – К.: АСК, 2000. – 225
Покаржевська І.О. (художнє оформлення). — Київ : Абрис, 2002. — С. 702. — 742 с
Побєдін В.А. «Знаки у графічному дизайні», Харків, 2001.
Поплавський С. Матеріали та техніка монументально-декоративного мистецтва. Із досвіду експериментальних робіт художників – монументалістів. М., 1975
Хільчевський В.В. Матеріалознавство і технологія конструкційних матеріалів. К : Либідь. 2002
Яремків М. Композиція: творчі основи зображення: навч. посібник / Михайло Яремків. Тернопіль : Підручники і посібники. 1997. 112 с.
Михайленко В. Є., Яковлєв М. І. Основи композиції. Геометричні аспекти художнього формотворення. – К.: Видавництво ,,Каравела”, 2004.
Тимків Б.М., Кавас К.М. Основи композиції. Підручник. Львів : Світ, 1996
Шпара П.Е., Шпара І.П. «Технічна естетика та основи художнього конструювання» Київ : 1989
Антонович Є.А. Захарчук-Чухрай Р.В., Станкевич М.Є. Декоративно-прикладне мистецтво. Львів : Світ, 1992. 272 с
Горбенко А.О., Валюк Ю.П., Резніченко М.І. Основи художньої композиції / під. заг. наук. ред. Резніченко М.І.
Кудін П.А., Ломов Б.Ф., Мітькін А.А. «Восприйняття елементарних ритмічних композицій на площині» Технічна естетика. - № 8, 1969 р. стр. 10-12
Рекомендовані інтернет-ресурси:
Бібліотека образотворчого мистецтва [Електронний ресурс]: ArtLib.ru. – URL: http://www.artlib.ru/
Бібліотека українських підручників URL: http://pidruchniki.ws/
Декоративно-прикладне мистецтво URL: https://www.twirpx.com/files/science/art/dpi/
Державна науково-педагогічна бібліотека України URL: http://dnpb.gov.ua/ua/
Документальні фільми про художників URL :http://golbis.com/pin/vse-dokumentalnyie-filmyi-pro-hudozhnikov-1950-2005/#.VGhi859X9ni
Збірник наукових праць «Мистецтвознавчі записки» URL: http://journals.uran.ua/mz
Музеї країн світу. Художники [Електронний ресурс]: museum-online. - URL: http://museum.museum-online.ru/
Вміст матеріалу:

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Доступ до плеєра. Вбудувати плеєр:

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.

Завантажити файл у хорошій якості

Усі придбані матеріали можна знайти в розділі мої придбані матеріали

Рекомендуємо

Досвід роботи вихователя - методиста «Від розвитку творчих здібностей педагога до формування креативного мислення дошкільників»

doc
Досвід роботи вихователя - методиста  «Від розвитку творчих здібностей педагога до формування креативного мислення дошкільників»

3437

50 грн

Стаття на тему: "ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ЧЕРЕЗ ВИРІШЕННЯ ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ"

Розвиток творчих здібностей дошкільників

doc
Розвиток творчих здібностей дошкільників

221

75 грн

Методичні рекомендації щодо створення й оформлення блогу

ppt
Методичні рекомендації щодо створення й оформлення блогу

62

Педагогіка
дорослі

150 грн

Моніторинг розвитку компетентностей здобувачів освіти ЗДО

docx
Моніторинг розвитку компетентностей здобувачів освіти ЗДО

213

Дошкільна освіта
3—6 років

50 грн

Схожі матеріали

Скрайбінг презентація "Будова квітки. Науковий підхід". 1 клас. НУШ

Скрайбінг презентація "Краса світу". 2 клас.

Тема. Різні барви у природи.

Проектна робота «Королівство Маленьких рослин».

Мистецтво 1 клас. Жу-жу-жу-я вам казку розкажу.