Методика викладання англійської мови. Технології інтерактивного навчання. Частина В

Опис документу:
У роботі охарактеризовано і досліджено інтерактивні методи навчання, розкрито сутність технологій інтерактивного навчання, вивчено можливості та доцільність їх використання на уроках англійської мови у сучасній школі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Технології інтерактивного навчання.

Інтерактивні технології кооперативного навчання. Частина В

Робота в малих групах. Роботу в групах варто використовувати для вирішення складних проблем, що потребують колективного розуму. Якщо витрачені зусилля і час не гарантують бажаного результату, краще вибрати парну роботу або будь-яку з інших технологій для швидкої взаємодії. Використовувати малі групи доцільно в тих випадках, коли задача вимагає спільної, а не індивідуальної роботи.

Спочатку вчителю треба переконатися, що учні володіють знаннями та уміннями, необхідними для виконання завдання. Якщо робота виявиться надто складною для більшості учнів – вони не стануть докладати зусиль.

Після цього треба об’єднати учнів у групи. Доцільно почати із груп, що складаються з трьох учнів. П’ять-шість учасників – це оптимальна верхня межа для проведення обговорення в рамках малої групи. У процесі формування груп остерігайтеся навішування будь-яких ярликів на учнів.

Далі вчитель пропонує дітям пересісти по групах. Він має переконайтеся в тому, що учні сидять по колу. Усі члени групи мають добре бачити один одного.

Треба повідомте (або нагадати, якщо ця форма роботи знайома для учнів) учасників груп про ролі, які вони мають розподілити між собою і виконувати підчас групової роботи:

Спікер, головуючий (керівник групи):

- зачитує завдання групі;

- організовує порядок виконання;

- пропонує учасникам групи висловитися по черзі;

- заохочує групу до роботи;

- підводить підсумки роботи;

- визначає доповідача.

Секретар:

- веде записи результатів роботи групи;

- записи веде коротко і розбірливо;

- як член групи, повинен бути готовий висловити думки групи при підведенні підсумків чи допомогти доповідачу.

Посередник:

- стежить за часом;

- заохочує групу до роботи.

Доповідач:

- чітко висловлює думку групи;

- доповідає про результати роботи групи.

Вчителю необхідно бути уважним до питань внутрігрупового керування. Якщо один з учнів має відзвітувати перед класом про роботу групи, забезпечити справедливий вибір доповідача.

Вчитель дає кожній групі конкретну задачу і інструкцію (правила) щодо організації групової роботи. Треба намагатися зробити свої інструкції максимально чіткими.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтегрований курс «Мистецтво»: теоретико-прикладний аспект»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.