Методика викладання англійської мови. Технології інтерактивного навчання. Частина Г

Опис документу:
У роботі охарактеризовано і досліджено інтерактивні методи навчання, розкрито сутність технологій інтерактивного навчання, вивчено можливості та доцільність їх використання на уроках англійської мови у сучасній школі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Технології інтерактивного навчання.

Інтерактивні технології кооперативного навчання. Частина Г

Два – чотири – всі разом. Цю технологію доцільно використовувати для розвитку навичок спілкування в групі, вмінь переконувати та дискутувати.

Спочатку вчитель задає учням питання для обговорення, дискусії або аналізу гіпотетичної ситуації. Після пояснення питання або фактів, наведених у ситуації, дає їм 1-2 хвилини для продумування можливих відповідей або рішень індивідуально.

Вчитель об’єднайте учнів у пари і просить обговорити свої ідеї одне з одним. Викладач визнає час на висловлення кожного в парі і спільне обговорення. Він попереджає, що пари обов’язково мають досягти згоди (консенсусу) щодо відповіді або рішення.

Потім він об’єднує пари в четвірки і дає завдання обговорити попередньо досягнуті рішення щодо поставленої проблеми. Як і в парах, прийняття спільного рішення обов’язкове. Далі, залежно від кількості учнів у класі, можна об’єднати четвірки в більші групи чи перейти до колективного обговорення проблеми.

Навчаючись – учусь. Ця технологія використовується при вивченні блоку інформації або при узагальненні та повторенні вивченого. Технологія дозволяє учням узяти участь у передачі своїх знань однокласникам.

Використання цього методу дає загальну картину понять і фактів, що їх необхідно вивчити на уроці, а також викликає певні питання та підвищує інтерес до навчання.

Вчителю необхідно підготувати картки з фактами, що стосуються теми уроку, по одній на кожного учня і роздати по одній картці кожному. Протягом кількох хвилин учні читають інформацію на картці. Вчитель перевіряє, чи розуміють вони прочитане і пропонує їм почати ходити по класу і знайомити зі своєю інформацією інших однокласників. Учень може одночасно говорити тільки з однією особою. Завдання полягає в тому, щоб поділитися своїм фактом і самому отримати інформацію від іншого учня.

Протягом відведеного часу треба забезпечити спілкування кожного учня з максимальною кількістю інших для отримання якомога повної інформації. Після того, як учні завершать цю вправу, вчитель дає завдання їм розповісти, відтворити отриману інформацію. Вчитель разом з учнями аналізує та узагальнює отримані ними знання. Відповіді можуть записуватись на дошці.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Вчити читати. Літературна освіта в школі: химери чи лабіринти?»
Мацевко-Бекерська Лідія Василівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.