Методика викладання англійської мови. Технології інтерактивного навчання. Частина Е

Опис документу:
У роботі охарактеризовано і досліджено інтерактивні методи навчання, розкрито сутність технологій інтерактивного навчання, вивчено можливості та доцільність їх використання на уроках англійської мови у сучасній школі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Технології інтерактивного навчання.

Інтерактивні технології кооперативного навчання. Частина Е

Ажурна пилка. Технологія використовується для створення на уроці ситуації, яка дозволяє учням працювати разом із метою засвоєння великої кількості інформації за короткий проміжок часу. Ефективна у тих випадках, коли початкова інформація має бути донесена до учнів перед проведенням основного (базисного) уроку або доповнює такий урок. Заохочує учнів допомагати один одному вчитися, навчаючи.

Технологія передбачає 3 етапи:

1 етап: первинне засвоєння інформації – домашні групи

2 етап: обмін інформацією, взаємонавчання, «експерті групи»

3 етап: вторинний аналіз і узагальнення інформації, «домашні групи»

Щоб підготувати учнів до уроку з великим обсягом інформації, вчителю необхідно підібрати матеріал, необхідний для уроку, і підготувати індивідуальний інформаційний пакет для кожного з учнів (матеріали підручника, додаткові матеріали-вирізки з газет, статті тощо), таблички з кольоровими позначками, щоб учні змогли визначити завдання для їх групи. Кожен учень буде входити у дві групи: домашню і експертну.

Спочатку треба об’єднати учнів у домашні групи (1,2,3 і т.д.), а потім створити експертні, використовуючи кольорові позначки.

У кожній домашній групі всі її учасники повинні мати позначки різних кольорів, а у кожній експертній – однакові.

Треба розподілити учнів по домашніх групах від 3 до 5 чоловік. Кожен учень має бути проінформований, хто входить до його домашньої групи, тому що її члени будуть збиратися пізніше. Надайте домашнім групам порцію інформації для засвоєння, кожній групі – свою. Завдання домашніх груп – опрацювати надану інформацію і опанувати її на рівні, достатньому для обміну цією інформацією з іншими.

Після завершення роботи домашніх груп учні розходяться по своїх кольорових групах, де вони стануть експертами з окремої теми (своєї частини інформації).

Кожна експертна група має вислухати всіх представників домашніх груп і проаналізувати матеріал в цілому, провести його експертну оцінку за визначений час.

Після завершення роботи запропонуйте учні повертаються в свої домашні групи.

Кожен учень має поділитися інформацією, отриманою в експертній групі з членами своєї домашньої групи.

Учні мають намагатися донести інформацію якісно і в повному обсязі членам своєї домашньої групи за визначений учителем час. Завданням домашніх груп в цьому випадку вже є остаточне узагальнення та корекція всієї інформації.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Сучасні проблеми адаптації та соціалізації особистості»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.