Методика викладання англійської мови. Технології інтерактивного навчання. Частина А

Опис документу:
У роботі охарактеризовано і досліджено інтерактивні методи навчання, розкрито сутність технологій інтерактивного навчання, вивчено можливості та доцільність їх використання на уроках англійської мови у сучасній школі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Технології інтерактивного навчання.

Інтерактивні технології кооперативного навчання. Частина 1

У сучасній теоретичній та методичній педагогічній літературі, на жаль відсутня детальна класифікація технологій інтерактивного навчання. Серед представлених класифікацій найбільш повною є варіант, запропонований дослідником О. Пометун, яка розділяє інтерактивні технології на чотири групи, в залежності від мети уроку та форм організації навчальної діяльності учнів:

інтерактивні технології кооперативного навчання;

інтерактивні технології колективно-групового навчання;

технології ситуативного моделювання;

технології опрацювання дискусійних питань.

Інтерактивні технології кооперативного навчання. До технологій кооперативного навчання відносять парну та групову роботу.

Парна і групова робота організовується як на уроках засвоєння, так і застосування знань, умінь і навичок. Це може відбуватися одразу ж після викладу вчителем нового матеріалу, на початку уроку замість опитування, на спеціальному уроці, присвяченому застосуванню знань, умінь та навичок або бути частиною повторювально-узагальнюючого уроку.

Розглянемо детальніше технологію роботи в парах. Технологія особливо ефективна на початкових етапах навчання учнів роботі у малих групах. Її можна використовувати для досягнення будь-яких дидактичних цілей: засвоєння знань, закріплення нового матеріалу, перевірки раніше вивченого тощо.

Технологія навчальної діяльності у парах була вперше запропонована А. Г. Рівіним ще в 1911 році. Було доведено, що діяльність учнів стає ефективною, максимальнорезультативною і в той же час вивільнює час вчителя для контролюючих і корегуючих дій.

Групу (навіть 2-3 учні) навчати набагато складніше, ніж одну дитину. При колективній роботі всі працюють у парах і по черзі один з одним, тобто пари мають не постійний, а змінний склад, де співбесідника не можна уникнути – навчання ведеться у формі діалогу. Учень засвоює швидко і якісно те, що відразу використовується в ділі або передається іншим з

поясненням, в такий спосіб оволодіння новими знаннями або вміннями відбувається постійно під час колективної навчальної діяльності. Активність учнів поступово піднімається на якісно новий рівень, джерелом її служать власні пізнавальні мотиви.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток життєво-професійної ефективності особистості в освітньому процесі НУШ: технології, методики, вправи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.