Методика викладання англійської мови. Сутність інтерактивного навчання у працях сучасних педагогів

Опис документу:
У роботі охарактеризовано і досліджено інтерактивні методи навчання, розкрито сутність технологій інтерактивного навчання, вивчено можливості та доцільність їх використання на уроках англійської мови у сучасній школі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Сутність інтерактивного навчання у працях сучасних педагогів

Проаналізувавши праці сучасних педагогів, зокрема О. Пометун, Л. Пироженко, В. Редько, М. Трачук, О. Коваленко та інших, можна зробити висновки, що інтерактивне навчання має як позитивні, так і негативні сторони. До позитивних належать:

розширення пізнавальних можливостей учнів (здобуття, аналіз, застосування інформації з різних джерел);

високий рівень засвоєння знань;

оптимальний контроль учителя;

взаємодія та партнерство між учителем і учнями;

пошук альтернативного підходу в оцінюванні знань учнів.

Недоліком є відсутність методичних розробок уроків іноземної мови з використанням інтерактивних технологій, необхідність значних затрат часу на вивчення певної інформації.

Дослідники і методисти вказують, що використання технологій інтерактивного навчання має наступні переваги у порівнянні з традиційними:

у роботі задіяні усі учні класу;

учні навчаються працювати у команді;

формується доброзичливе ставлення до опонента;

кожна дитина має можливість пропонувати свою думку;

створюється «ситуація успіху»;

за короткий час опановується велика кількість матеріалу;

формуються навички толерантного спілкування;

вміння аргументувати свій погляд, знаходити альтернативне рішення проблеми.

Метою інтерактивного навчання є створення комфортних умов навчання, за яких учень відчуває успішність, свою інтерактивну досконалість, що робить продуктивним сам освітній процес.

Сучасні дослідники доводять, що дидактичними засадами ефективного застосування інтерактивних методів у навчанні школярів англійської мови є наступні:

врахування індивідуальних та вікових особливостей учнів;

дотримання особистісно-орієнтованого підходу в процесі навчання;

відповідність обраних інтерактивних методів меті навчання та певному етапу пізнання (сприйняття, усвідомлення, запам’ятовування, застосування, закріплення, перевірка);

доцільність використання тих чи інших інтерактивних методів у процесі формування комунікативної компетенції у школярів на уроках англійської мови;

відбір змісту для реалізації інтерактивних методів навчання у процесі вивчення англійської мови;

забезпечення розуміння учнями процедури інтерактивного навчання (основних завдань і способів їх розв’язання).

Необхідність дотримання цих дидактичних засад зумовлена тим, що інтерактивне навчання має розглядатися не як самоціль, а як засіб підвищення ефективності навчального процесі, формування у молодших школярів певних умінь і навичок.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Google-сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
390 грн