Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Сутність інтерактивного навчання у працях сучасних педагогів
Проаналізувавши праці сучасних педагогів, зокрема О. Пометун, Л. Пироженко, В. Редько, М. Трачук, О. Коваленко та інших, можна зробити висновки, що інтерактивне навчання має як позитивні, так і негативні сторони. До позитивних належать:
● розширення пізнавальних можливостей учнів (здобуття, аналіз, застосування інформації з різних джерел);
● високий рівень засвоєння знань;
● оптимальний контроль учителя;
● взаємодія та партнерство між учителем і учнями;
● пошук альтернативного підходу в оцінюванні знань учнів.
Недоліком є відсутність методичних розробок уроків іноземної мови з використанням інтерактивних технологій, необхідність значних затрат часу на вивчення певної інформації.
Дослідники і методисти вказують, що використання технологій інтерактивного навчання має наступні переваги у порівнянні з традиційними:
● у роботі задіяні усі учні класу;
● учні навчаються працювати у команді;
● формується доброзичливе ставлення до опонента;
● кожна дитина має можливість пропонувати свою думку;
● створюється «ситуація успіху»;
● за короткий час опановується велика кількість матеріалу;
● формуються навички толерантного спілкування;
● вміння аргументувати свій погляд, знаходити альтернативне рішення проблеми.
Метою інтерактивного навчання є створення комфортних умов навчання, за яких учень відчуває успішність, свою інтерактивну досконалість, що робить продуктивним сам освітній процес.
Сучасні дослідники доводять, що дидактичними засадами ефективного застосування інтерактивних методів у навчанні школярів англійської мови є наступні:
● врахування індивідуальних та вікових особливостей учнів;
● дотримання особистісно-орієнтованого підходу в процесі навчання;
● відповідність обраних інтерактивних методів меті навчання та певному етапу пізнання (сприйняття, усвідомлення, запам’ятовування, застосування, закріплення, перевірка);
● доцільність використання тих чи інших інтерактивних методів у процесі формування комунікативної компетенції у школярів на уроках англійської мови;
● відбір змісту для реалізації інтерактивних методів навчання у процесі вивчення англійської мови;
● забезпечення розуміння учнями процедури інтерактивного навчання (основних завдань і способів їх розв’язання).
Необхідність дотримання цих дидактичних засад зумовлена тим, що інтерактивне навчання має розглядатися не як самоціль, а як засіб підвищення ефективності навчального процесі, формування у молодших школярів певних умінь і навичок.
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»