• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Англійська мова
  • Методика викладання англійської мови. Проблема використання технологій інтерактивного навчання у практиці сучасної загальноосвітньої школи

Методика викладання англійської мови. Проблема використання технологій інтерактивного навчання у практиці сучасної загальноосвітньої школи

Опис документу:
У роботі охарактеризовано і досліджено інтерактивні методи навчання, розкрито сутність технологій інтерактивного навчання, вивчено можливості та доцільність їх використання на уроках англійської мови у сучасній школі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ПРАКТИЧНЕ ВИКОРИСТАНЯ ТЕХНОЛОГІЙ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ У СЕРЕДНІХ КЛАСАХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ

Проблема використання технологій інтерактивного навчання у практиці сучасної загальноосвітньої школи

Інтерактивні технології можна використовувати на різних етапах уроку в залежності від його типу, рівня підготовленості учнів, їх кількості у класі. Необхідно зауважити, що урок не має бути перевантаженим інтерактивною роботою (1-2 методи за урок).

Важливо поєднувати новітні технології з іншими методами роботи – самостійним пошуком, традиційними методами.

У таблиці 1 показано, як можна планувати урок і використовувати інтерактивні прийоми навчання.

Таблиця 1

Використання інтерактивних технологій на різних етапах

уроку англійської мови

Етапи уроку

Мета

Інтерактивні технології

Початок уроку

А) мотивація

Б)оголошення теми і мети

В) актуалізація знань

звернення увагу учнів на проблему та стимулювання інтересу до теми

усвідомлення учнями своєї діяльності на уроці

актуалізувати знання, необхідні для успішної роботи на уроці

  • “Мозковий штурм

  • “Мікрофон

  • незакінчене речення

  • «Асоціативний кущ»

Основна частина

А) подання навчального матеріалу

Б)закріплення навчального матеріалу

усвідомлення учнями зв’язку між вивченим та новим матеріалом

формування в учнів вміння застосувати навчальний матеріал на практиці

  • “Коло ідей

  • “Крісло автора”

  • проведення рольових ігор

  • ведення діалогу, бесіди, диспуту (парна та групова робота)

  • «Броунівський рух»

  • «Ажурна пилка»

  • «Дерево рішень»

Заключна частина

А) рефлексія результатів

Б) підведення підсумків

усвідомлення отриманих результатів

узагальнення отриманих знань

  • написання творчих робіт

  • захист проектних робіт (парних та групових)

  • “М’яч мудрості”

  • “Соняшник”,

  • “Відкритий мікрофон

  • аналіз своїх досягнень

  • пошук причин труднощів

Початок уроку виконує дві важливі функції: організацію класу до активної роботи на уроці та створення іншомовної атмосфери з метою переведення учнів на іншомовну мовленнєву діяльність. Саме на цьому етапі уроку учитель має зацікавити дітей, стимулювати їх інтерес для кращого усвідомлення ними їх діяльності на уроці.

Наприклад, можна запропонувати учням на основі ряду слів чи малюнків відгадати тему уроку, обговорити її, визначити цілі.

На етапі актуалізації знань можна використати технологію «Асоціативний кущ», яка допоможе учням в цікавій ігровій формі пригадати всі необхідні базові знання для успішного проведення уроку і засвоєння нових знань.

В основній частині уроку вирішуються його головні завдання. Це може бути подача нового матеріалу, тренування учнів у вживанні цього матеріалу в мовленні, практика в мовленнєвій діяльності, систематизація або узагальнення засвоєного і контроль мовленнєвих навичок та вмінь.

Саме на етапі усвідомлення учнями зв’язку між вивченим та новим матеріалом та формування вміння застосувати навчальний матеріал на практиці пропонуємо виконання тренувальних вправ на закріплення матеріалуамініть малюнок на слово, використовуючи структуру «Ive got»;  знайдіть минулі форми дієслова «бути» у тексті та доповніть таблицю; доповніть речення, використовуючи нові лексичні одиниці; прослухайте розмову по телефону та доповніть діалог питаннями у таблиці; прочитайте розповідь та знайдіть неправдиві речення; в групах обговоріть питання «Інтернет у житті сучасних людей» – учні працюють у парі чи групі однолітків, де мобілізують свої знання, дискутують, обмінюються думками та аргументами; пошук додаткової інформації в журналах, газетах з метою створення індивідуальної чи групової доповіді, презентації).

На етапі рефлексії результатів та підведення підсумків для учнів важливо розуміти для чого вони виконували певні завдання на уроці, а головне, яких результатів вони досягли в процесі навчання.

Зважаючи на рівень підготовки учнів, необхідно пропонувати школярам підготувати творчу роботу або груповий проект «Будинок моєї мрії», «Чому я мрію подорожувати світом», «Найкраще місце для відпочинку». Для аналізу своєї роботи на уроці учні можуть використати схеми, в яких визначають рівень своїх досягнень, можливі труднощі (Мені найбільше сподобалось … . Найважче мені вдавалося … )

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Соціальне партнерство закладу позашкільної освіти та сім’ї»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.