Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Принципи інтерактивного навчання
Інтерактивні методи і технології навчання сьогодні є невід’ємною частиною навчального процесу у школі, закладах професійної освіти і вищих навчальних закладах.
Для якісного впровадження методів інтерактивного навчання необхідно знати їх принципи.
Принципами інтерактивної роботи є:
● одночасна взаємодія – всі учні працюють в один і той же час;
● однакова участь – для виконання завдання кожному учневі дається однаковий час;
● позитивна взаємодія – група виконує завдання при успішній роботі кожного учня;
● індивідуальна відповідальність – при роботі в групі у кожного учня своє
завдання.
Для того, щоб застосування інтерактивних методів мало успіх, забезпечувало досягнення поставленої мети, учнів необхідно ознайомлювати з правилами роботи та бажаними способами виконання завдання. Можна провести з учнями особливу «організаційну вправу» зі створення разом з ними «Правил роботи у класі». Це має особливе значення на початкових етапах запровадження інтерактиву в процес навчальної діяльності.
До того ж, різні інтерактивні методи, хоча і ґрунтуються на взаємодії і спонукають школярів до міжособистісного спілкування, все ж таки певною мірою різняться між собою. Тому необхідно дотримуватися роботи учнів за визначеними алгоритмами. Це сприятиме дійовому їх залученню до виконання необхідних дій з метою формування іншомовної комунікативної компетенції.
У навчанні іноземних мов інтерактивні технології можна розглядати як творчі види діяльності, що дозволяють створювати ситуації мовленнєвої взаємодії, сприяють удосконаленню комунікативного досвіду учнів. Творчі комунікативні завдання можуть виконуватись у різних формах, зокрема індивідуально та колективно (парна, групова робота). Найбільш повно це виявляється під час проведення рольових тематичних ігор, проектної роботи, у процесі вирішення навчальних мовленнєвих ситуацій, змістом яких передбачається монологічне, діалогічне і полілогічне спілкування учасників навчального процесу.
Види діяльності, що активно впроваджуються у процес навчання іноземних мов сучасної середньої загальноосвітньої школи, переконливо свідчать про наявність тенденцій до використання розвивального навчання, переорієнтації його видів з предметного на процесуальний і мотиваційний аспекти.
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»