Методика викладання англійської мови. Принципи інтерактивного навчання

Опис документу:
У роботі охарактеризовано і досліджено інтерактивні методи навчання, розкрито сутність технологій інтерактивного навчання, вивчено можливості та доцільність їх використання на уроках англійської мови у сучасній школі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Принципи інтерактивного навчання

Інтерактивні методи і технології навчання сьогодні є невід’ємною частиною навчального процесу у школі, закладах професійної освіти і вищих навчальних закладах.

Для якісного впровадження методів інтерактивного навчання необхідно знати їх принципи.

Принципами інтерактивної роботи є:

одночасна взаємодія – всі учні працюють в один і той же час;

однакова участь – для виконання завдання кожному учневі дається однаковий час;

позитивна взаємодія – група виконує завдання при успішній роботі кожного учня;

індивідуальна відповідальність – при роботі в групі у кожного учня своє

завдання.

Для того, щоб застосування інтерактивних методів мало успіх, забезпечувало досягнення поставленої мети, учнів необхідно ознайомлювати з правилами роботи та бажаними способами виконання завдання. Можна провести з учнями особливу «організаційну вправу» зі створення разом з ними «Правил роботи у класі». Це має особливе значення на початкових етапах запровадження інтерактиву в процес навчальної діяльності.

До того ж, різні інтерактивні методи, хоча і ґрунтуються на взаємодії і спонукають школярів до міжособистісного спілкування, все ж таки певною мірою різняться між собою. Тому необхідно дотримуватися роботи учнів за визначеними алгоритмами. Це сприятиме дійовому їх залученню до виконання необхідних дій з метою формування іншомовної комунікативної компетенції.

У навчанні іноземних мов інтерактивні технології можна розглядати як творчі види діяльності, що дозволяють створювати ситуації мовленнєвої взаємодії, сприяють удосконаленню комунікативного досвіду учнів. Творчі комунікативні завдання можуть виконуватись у різних формах, зокрема індивідуально та колективно (парна, групова робота). Найбільш повно це виявляється під час проведення рольових тематичних ігор, проектної роботи, у процесі вирішення навчальних мовленнєвих ситуацій, змістом яких передбачається монологічне, діалогічне і полілогічне спілкування учасників навчального процесу.

Види діяльності, що активно впроваджуються у процес навчання іноземних мов сучасної середньої загальноосвітньої школи, переконливо свідчать про наявність тенденцій до використання розвивального навчання, переорієнтації його видів з предметного на процесуальний і мотиваційний аспекти.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація ефективної діяльності практичного психолога в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
590 грн