Методика викладання англійської мови. Прийоми інтерактивного навчання в умовах сучасної освіти

Опис документу:
У роботі охарактеризовано і досліджено інтерактивні методи навчання, розкрито сутність технологій інтерактивного навчання, вивчено можливості та доцільність їх використання на уроках англійської мови у сучасній школі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Прийоми інтерактивного навчання в умовах сучасної освіти

На сучасному етапі розвитку освіти інтерактивні технології стають незамінними. Інтерактивне навчання відбувається шляхом взаємодій всіх, хто навчається. Це спілкування (колективне, кооперативне, навчання у співпраці), у якому і вчитель, і учні є суб’єктами. Учитель виступає тільки в ролі координатора, організатора процесу навчання.

Інтерактивне навчання найбільше відповідає особистісно-орієнтованому підходу до навчання. Моделюються реальні життєві ситуації, пропонуються проблеми для спільного розв’язання, застосовуються рольові ігри.

Використання інтерактивних технологій навчання ставить за мету формування в учнів основних пізнавальних і громадянських умінь, а також навичок і зразків поведінки в суспільстві. Розвиток ініціативи, незалежності, уяви, самодисципліни, співпраці з іншими учнями.

Сучасна методика має багатий арсенал прийомів інтерактивного навчання від найпростіших («Робота в парах», «Карусель», «Мікрофон») до складних («Мозаїка», «Мозковий штурм», «Броунівський рух», «Ажурна пилка», «Case-метод», «Аналіз ситуації»), а також імітаційні ігри, дискусії, дебати.

Використання інтерактивних технологій не самоціль, а засоби створення атмосфери доброзичливості і порозуміння, зняття з душі дитини почуття страху, зробити її розкутою, навіяти впевненість у своїх силах, налаштувати на успіх, виявити здібність до творчості.

Систематичне засвоєння інноваційних форм роботи дасть змогу вчителеві успішно розв`язати порушені проблеми. Для цього треба:

визначити рівень підготовленості класу до сприйняття тієї чи іншої технології, провести достатню попередню підготовку, забезпечити послідовність в освоєнні учнями певних прийомів роботи, дати учням інструктивні матеріали.

У сучасному уроці використання технології інтерактивного навчання є надзвичайно доцільним. На одному уроці для досягнення мети можна використовувати 1-2 методи залежно від рівня підготовки учнів.

На початку уроку для звернення увагу учнів на проблему і стимулювання інтересу до теми, усвідомлення ними своєї діяльності доцільно використати технології «Мозковий штурм», «Мікрофон» на етапі актуалізації знань можна використати вправу «Асоціативний кущ».

В основні частині уроку доцільним буде використання технологій «Коло ідей», «Крісло автора», «Дерево рішень», «Ажурна пилка», «Броунівський рух».

На заключному етапі краще використати вправи «М’яч мудрості», «Соняшник», «Відкритий мікрофон».

Нами був розроблений урок для 5 класу, в ході якого двічі використовуються технології інтерактивного навчання: вправа «Асоціативний кущ» на етапі актуалізації знань і «Броунівський рух» під час закріплення вивченого матеріалу.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методологічні основи організації психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу дитини із особливими освітніми потребами»
Маргарита Сергіївна Чайка
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.