Методика викладання англійської мови. Комп’ютерні технології в інтерактивному навчанні

Опис документу:
У роботі охарактеризовано і досліджено інтерактивні методи навчання, розкрито сутність технологій інтерактивного навчання, вивчено можливості та доцільність їх використання на уроках англійської мови у сучасній школі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Комп’ютерні технології в інтерактивному навчанні

Комп’ютеризація освіти – це не тільки забезпечення комп’ютерної грамотності, це, у першу чергу, засіб для збільшення продуктивності праці викладачів і учнів, спосіб підвищення ефективності і інтенсифікації навчання і самонавчання.

Інтерактивна комп’ютерна технологія навчання покликана:

розширити можливості для самостійної творчої діяльності учнів, особливо під час дослідження і систематизації навчального матеріалу;

прищепити навички самоконтролю і самостійного виправлення помилок;

розвинути пізнавальні здібності учнів;

навчити розв’язувати професійні завдання за допомогою комп’ютера;

посилити міжпредметні зв’язки;

розвинути мотивацію до навчання;

більш широко, наочно і доступно представити навчальний матеріал;

полегшити працю викладача (швидше і об’єктивніше оцінити знання учнів);

задіяти всіх учнів до процесу навчання.

Інтерактивна технологія навчання передбачає використання на уроках:

Інтернет-технологій;

мультимедія продукції навчального призначення (аудіо, відео);

комп’ютерних навчальних систем (електронні підручники, тренажери);

системи електронного тестування знань (комп’ютерні тести);

нових технічних засобів навчання (інтерактивна дошка, мультимедійний проектор);

методу проектів, елементів дистанційного навчання, технології моделювання, елементів дослідження.

Перевагами застосування комп’ютерної технології навчання сучасні дослідники вважають наступні:

можливість суттєво збільшити кількість і види завдань;

можливість забезпечити взаємодію між учнями і викладачем;

можливість якісно підвищити рівень підготовки підростаючого покоління до життя в інформатизованому суспільстві;

засоби наочної демонстрації дозволяють поліпшити сприйняття нового навчального матеріалу включити до процесу запам’ятовування не тільки слухові, а і зорові центри;

сучасні комп’ютерні засоби дозволяють використовувати не тільки відображення тексту, але і володіють можливістю показувати графічні об’єкти високоякісні фотографії, дозволяють використовувати анімацію, звук і відео.

Застосування комп’ютерних технологій у процесі навчання здійснюється ефективніше, якщо:

здійснюється відбір і дозування навчального матеріалу;

диференціація теоретичного матеріалу залежно від системи навчання, заглибленості вивчення курсу, рівня підготовки учнів;

комп’ютеризовані аудиторні заняття сприяють підвищенню в учнів пізнавального інтересу;

здійснюється оптимальна організація і планування обсягів навчального навантаження;

використовуються відповідні застосування комп’ютерних технологій навчання форми аудиторної і самостійної роботи учнів.

Комп’ютерна технологія навчання має свої недоліки:

комп’ютери хоч і досить досконалі, але все-таки тільки технічні засоби, і тому комп’ютер ніколи не зможе повністю замінити викладача-людину;

базова підготовка як учнів, так і викладачів має включати комп’ютерну грамотність, у т. ч. вміння працювати з різними ресурсами Інтернету. Однак багато викладачів не володіють відповідними навичками. Нерідка ситуація, коли учні виявляються більш підготовленими, за викладачів;

у багатьох містах швидкість доступу до Інтернету залишає бажати кращого;

недотримання гігієнічних норм і вимог безпеки під час роботи з технічними засобами може нанести шкоду здоров’ю. При деяких захворюваннях протипоказана інтенсивна робота на комп’ютері.

Застосування комп’ютерних технологій у навчальному процесі дає можливість використовувати в педагогічній практиці психолого-педагогічні розробки, що дозволяють інтенсифікувати навчальний процес, реалізовувати ідеї розвивального навчання.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.