Методика “ВИЯВЛЕННЯ РІВНЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ УЧНІВ РІЗНИМИ АСПЕКТАМИ ЖИТТЯ КОЛЕКТИВУ”

Опис документу:
Виявити ступінь задоволеності учнів різними аспектами життя колективу можна завдяки використанню методики Л.Фрідмана. Школярам пропонується ознайомитися із шістьма твердженнями. Потрібно записати номер того твердження, який більше збігається з їх думкою.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Методика “ВИЯВЛЕННЯ РІВНЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ УЧНІВ

РІЗНИМИ АСПЕКТАМИ ЖИТТЯ КОЛЕКТИВУ”

Виявити ступінь задоволеності учнів різними аспектами життя колективу можна завдяки використанню методики Л.Фрідмана. Школярам пропонується ознайомитися із шістьма твердженнями. Потрібно записати номер того твердження, який більше збігається з їх думкою.

Твердження:

I серія

Ця серія тверджень дозволяє виявити стан дружби або конфліктності:

1. Наш клас дуже дружний і згуртований.

2. Наш клас дружний.

3. У нашому класі немає сварок, але кожний існує сам по собі.

4. У нашому класі іноді бувають сварки, але конфліктним наш клас назвати не можна.

5. Наш клас недружній, часто виникають сварки.

6. Наш клас дуже недружній. Важко навчатися в такому класі.

ІІ серія

Ця серія тверджень дозволяє виявити стан взаємної відповідальності.

I. У нас у класі прийнято нести відповідальність один за одного.

Всі ми боремося за викорінювання недоліків.

2.У нашім класі недоліки й погані вчинки турбують більшість однокласників.

3. У нашім класі винні у порушеннях дисципліни й ледарі засуджуються лише активом класу.

4. Наш клас не звертає уваги на порушників дисципліни й ледарів. За свої вчинки вони відповідають тільки перед директором, завучем, класним керівником і вчителями.

5. Ми намагаємося не виносити сміття з хати, тобто робимо так, щоб про наші вчинки якнайменше знали вчителі, завуч, директор.

6. У нашім класі хто як хоче, так себе й поводить. Ми особливо не звертаємо увагу один на одного.

Ш серія

Ця серія тверджень дозволяє виявити стан взаємодопомоги (чи її відсутність):

1. У нашому класі прийнято допомагати без нагадування.

2. У нашому класі допомога надається тільки своїм друзям.

3. У нашому класі допомагають тільки тоді, коли про це просить сам учень.

4. У нашому класі допомога надається тільки тоді, коли вимагає вчитель.

5. У нашому класі не прийнято допомагати один одному.

6. У нашому класі відмовляються допомагати один одному.

Обробка та інтерпретація результатів. Ті судження, що відзначені більшістю учнів, свідчать про певні взаємини у групі. У той же час думка конкретного учня показує, як він себе відчуває в системі цих відносин.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.