Методика “ПОЛЯРНІ ПРОФІЛІ ОЦІНКИ КОЛЕКТИВУ”

Опис документу:
Учням пропонують 13 параметрів полярної оцінки колективізму. На підставі індивідуальних таблиць кожного учня можна обчислити средньогрупові показники по кожному параметру й кожному типу оцінювання (самооцінка, оцінка свого друга й оцінка класу загалом). Можна визначити середні індивідуальні індекси колективізму по кожному виду оцінки й самооцінки. Нарешті можна обчислити загальні середньогрупові показники по найбільш яскравим показникам розвитку класу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Методика “ПОЛЯРНІ ПРОФІЛІ ОЦІНКИ КОЛЕКТИВУ”

Учням пропонують 13 параметрів полярної оцінки колективізму:

1. Активний у справах колективу

Пасивний у справах колективу

2. Підкоряє особисті інтереси

Не підкоряє особисті інтереси інтересам колективу

3. Переживає за справи колективу

Не переживає за колектив

4. Ініціатор нових справ

Безініціативний у колективі

5. Вимогливий до членів колективу

Не вимогливий

6. Любить бути разом із членами колективу

Не любить бути в колективі

7. Турботливий до членів колективу

Черствий, байдужий

8. Переживає успіхи й невдачі колективу

Не переживає за успіхи й невдачі

колективу

9. Допомагає товаришам

Не допомагає товаришам

10. Уміє керувати й організовувати колектив

Не вміє організовувати справи

у колективі

11. Уміє підкорятися рішенням колективу

Не вміє підкорятися рішенням колективу

12. Уміє вислухати критику з боку колективу

Не слухає критичні зауваження

з боку товаришів

13. Авторитетний у своєму колективі

Не авторитетний у колективі

Потім кожен учень класу повинен оцінити за семибальною шкалою сформованість якостей колективізму в себе самого, у свого друга (із класу) і всього класу загалом.

Семибальна шкала виглядає так:

3 якість виявляється дуже активно, безумовно та яскраво (позитивний полюс);

2 – якість виявляється активно;

1 – якість виявляється помірковано;

0 – якість виявляється нейтрально;

1 – якість виявляється помірковано пасивно (негативний полюс);

2 – якість виявляється пасивно;

3 – якість виявляється дуже пасивно.

Обробка отриманих даних

Кожен учень заповнює таку таблицю.

п/п

Параметр колективізму (коротке формулювання)

Я сам

Мій друг

Увесь клас

1

2

3

4

5

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

Активність

Підпорядкування колективу

Переживання за колектив

Ініціатива в колективі

Вимогливість

Потреба бути в колективі

Турбота про членів колективу

Переживання успіхів (невдач)

Допомога товаришам

Уміння організувати справу

Прийняття рішень колективу

Прийняття критики

Авторитетність

На підставі індивідуальних таблиць кожного учня можна обчислити средньогрупові показники по кожному параметру й кожному типу оцінювання (самооцінка, оцінка свого друга й оцінка класу загалом).

Можна визначити середні індивідуальні індекси колективізму по кожному виду оцінки й самооцінки. Нарешті можна обчислити загальні середньогрупові показники по найбільш яскравим показникам розвитку класу.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Воркшоп як інноваційна освітня технологія»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.