Методика компетентнісного навчання ( « Шість цеглинок ». «Lego» у початковій школі).

Опис документу:
LEGO – це універсальна гра, яка: - тренує координацію рухів; - розвиває моторику рук; - розвиває логічне мислення; - розвиває увагу, терпіння та посидючість; - виховує творчий підхід до вирішення проблемних запитань; - розвиває вміння спілкуватися з однолітками, формулювати та ставити запитання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: Методика компетентнісного навчання

« Шість цеглинок »

«Lego» у початковій школі

« Кореспондент»

Мета :навчитися збирати й обробляти інформацію. Будувати діаграми. Виховувати творчий підхід до вирішення проблемних запитань. Розвивати вміння спілкуватися з однолітками, формулювати та ставити запитання.

Завдання.

1.Двоє дітей визначають питання , яке хочуть поставити іншим дітям.

Наприклад . Якого домашнього улюбленця вони б хотіли . При цьому кожен з варіантів, який вибирають діти, має відповідати цеглинці певного кольору.

Наприклад. Собака – зелений колір, кіт – червоний колір, шиншила – жовтий.

Запитання повинно мати обмежену кількість варіантів.

2. Діти збирають у ємність цеглинки відповідних кольорів.

3. Потім ходять до кожного учня в класі і ставлять свої запитання . Відповідаючи на запитання, діти беруть цеглинку певного кольору і ставлять її на плато, складаючи цеглинки одного кольору в стовпчик.

4. Потім усі разом аналізуємо за складеною діаграмою, якого улюбленця хоче найбільша кількість учнів,якого найменша кількість учнів.

«Порахуємо та побудуємо»

Діти вчаться:

математичної грамотності, застосовувати на практиці отриманий досвід та знання, працювати для вирішення спільного завдання.

Основні завдання:

1. Починають гру з однієї цеглинки на столі.

2. Педагог пропонує дітям об’єднатися в пари і називає вирази, наприклад: 40:5, 90-86, 2х4, 25-19, (25:5)-2 тощо. Число — відповідь на задані вирази — означає кількість штирів, які дитина повинна накрити, щоб поставити наступну цеглинку в башту.

3. Взаємоперевірка.

Запитання до дітей:

• Чи складно вам було працювати в парі? Чому?

• Чи складне було завдання?

• Який вираз був найскладніший/ найлегший? Чому?

• Чи впевнені ви, що всі штирі накрили правильно? Як це можна перевірити?

• Яка група може збудувати найвищу вежу?

«Виростимо речення за допомогою частин мови»

Основні завдання:

1. Позначити частини мови відповідним кольором цеглинок. Наприклад: червона цеглинка — дієслово, синя — іменник, зелена — прикметник, жовта — прийменник тощо.

2. Діти виконують це саме завдання, добираючи слова, що позначають частину мови, відповідно до кольору цеглинки.

Запитання до дітей:

• Встановіть зв’язок слів у реченні.

• Запишіть схему цього речення.

«Математичний диктант»

Мета:

уточнити знання про цифри та їх позначення; розвивати зорово-моторну координацію, фонематичний слух, логічне мислення, пам’ять,  увагу. Виховувати активність, пізнавальний інтерес  до гри.

Хід гри

Педагог пропонує дітям роздивитись уважно якого кольору у них цеглинки. Візьміть собі цеглинки такого кольору, якого у вас зараз настрій.

Візьміть  цеглинку, покладіть на пластину у правому верхньому куті, потім ще дві цеглинки вліво,  ще 2  цеглинки хвостиком спускаються вниз, 2 повернули  вправо, 3 побігло вниз, 2  повернули вліво.

    • Покажіть, що вийшло.

    • Порівняйте, у всіх вийшло однаково? Що вийшло однаковим, а що різним?

    • Яку цифру ми з вами отримали?

    • Послухайте завдання ще раз і перевірте правильність виконання.

 
 

«Записуємо в парах»

Діти вчаться:

вирішувати проблемні завдання, проявляти ініціативність

Основні завдання:

1. Кожній цеглинці призначається літера. Фломастером її можна написати на цеглинці.

2.Вчитель пропонує дітям скласти якомога більше слів із запропонованих літер та записати їх. Під час роботи вчитель інформує дітей про кількість часу, що залишилася.

3. Діти об’єднуються в пари, об’єднують свої цеглинки, після чого разом складають слова зі своїх наборів літер.

Запитання до дітей:

• Скільки слів у вас вийшло?

• Це більше чи менше, порівняно з тим, коли ви працювали по одному?

• Чому слів вийшло більше, адже літери не змінилися, порівняно з першим разом?

• Скільки літер у вашому найдовшому слові? Яке це слово?

• Яке слово найкоротше?

• Чи є серед ваших слів імена/ назви шкільного приладдя/ назви овочів/фруктів/тварин тощо?

«На прогулянці будемо обережними»

Очікувані результати: описує можливі ризики для життя і здоров'я на вулиці; розуміє, які предмети є шкідливими чи небезпечними, а які – ні.

Обладнання: кубики «LEGO Duplo»(червоний – не наближатимусь, зелений – візьму для гри, синій – роздивлятимусь, жовтий – повідомлю дорослих).

Зміст:

Завдання 1: Після роботи з зображенням у підручнику, вводимо четвертий колір – жовтий та надаємо йому значення «повідомлю дорослих». Далі «чарівна скринька» : не дивлячись дитина дістає цеглинку і називає предмет.

Завдання 2: Інсценуємо прогулянку, заздалегідь розклавши предмети (їх зображення ) і поруч цеглинки відповідних кольорів /їх аналоги з картону (прямокутники). Діти, «гуляючи» і «знаходячи» предмет, мають взяти до рук і показати цеглинку певного кольору, який вважають за потрібне, а далі обговорення .

Завдання 3: Складаємо казку або оповідання (по одному реченню), використовуючи під час називання предметів показ цеглинки відповідного кольору.

НАПРИКЛАД :

Учень 1: Одного теплого, сонячного дня Іринка поверталась зі школи додому.

Учень 2: Дивлячись під ноги, вона раптом побачила розбиту пляшку (учні показують червону цеглинку).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
3
дн.
2
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!