Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Створюємо квести та вебквести для роботи у класі та дистанційно
»
Взяти участь Всі події

Методичні рекомендації. Психологія в навчальних закладах. Виховна освіта.

Психологія

Для кого: 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас

03.05.2020

344

3

0

Опис документу:
Методичні рекомендації. Ознайомлення дітей та підлітків з поняттям мотивів. Психологіна, викладацька та виховна робота з дітьми. Розвиток особистості дитини, будування певного кругоогляду, робота з фобіями та впевненістю.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Види мотивів

ПОРІВНЯЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТЕЛІЧНОГО ТА ПАРАТЕЛІЧНОГО СТАНІВ

КООРДИНАТА

СТАН

телічний

парателічний

А. Кордината

мета – засоби

Суттєві цілі

Навязані цілі

Неминучі цілі

Реактивно

Спрямований на ціль

Спрямований на результат

Спроба завершити діяльність

Немає сууттєвих цілей

Цілі, які обираються вільно

Цілі, яких можна уникнути

Проактивно

Спрямований на діяльність

Спрямований на процес

Спроба подовжити діяльність

В. Координата часу

Орієнтований на майбутнє

“Вказує на щось поза себе”

Запланований

Задоволення від доброго передбачення

Перевагає висока значущість

Орієнтований на теперішнє

“Внутрішньо самодостатнє”

Спонтанний

Задоволення від відчуттів у даний момент

Перевагає низька значущість

У телічному стані індивід відчуває, що він реагує на якусь необхідність, яка йому навязана та уникнути якої неможливо”

M. J. Apter

В. Координата інтенсивності

Перевагає низька інтенсивність

Уникання синергій

В основному реалістничний

Перевагає низьке збудження

Перевагає висока інтенсивність

Привітання синергій

Перевагає віра

Перевагає високе збудження

“Гроші мотивують?

Ні, гроші контролюють”

Е.Десі

Що ще контролює людей, за Десі?

Погрози

Жорсткі терміни

Навязані цілі

Нагляд

Оцінки

Лиди сприймають ці явища як такі, що порушують їх автономність, тому в контрольованих видах активності знижується ентузіазм та зацікавленість.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.