Методичні матеріали Характеристика професійної діяльності педагога - організатора

Опис документу:
Педагог-організатор загальноосвітнього навчального закладу – це педагогічний працівник, який створює умови для організаційно-масової та культурно-просвітницької роботи дітей та учнівської молоді у шкільній діяльності, координує діяльність дитячих та юнацьких громадських організацій школи, організовує дозвілля вихованців та сприяє розвитку учнівського самоврядування у загальноосвітньому навчальному закладі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Характеристика

професійної діяльності педагога - організатора

Орлянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Василівської районної ради

Школової Тамари Василівни,1977 року народження

Школова Тамара Василівна має повну вищу педагогічну освіту за спеціальністю «Вчитель початкових класів». У Орлянській ЗОШ І-ІІІ ступеня на посаді педагога – організатора працює з 2000 року.

Тамара Василівна проявляє високий рівень професіоналізму, використовує сучасні форми і методи позаурочної навчально – виховної роботи (гра, змагання, заохочення,флешмоби,квести,тренінги).

У своїй роботі з дітьми вміє зацікавити, запалити, допомогти. Вивчає індивідуальні особливості учнів школи, сприяє розвитку їх здібностей, талантів, навичок самодіяльності, самоврядування, організації змістовного дозвілля і відпочинку дітей. Корегує участь обдарованих дітей у щорічному загальношкільному творчому проекті «Запали свою зірку». Спільно з органами учнівського самоврядування школи «Сім’я», координатором яких є, працює над реалізацією проекту «Клас року», який охоплює різноманітні напрямки роботи колективів 1-4, 5-7, 8-11 класів закладу.

Сприяє впровадженню народних традицій, звичаїв, обрядів, свят, вихованню поваги до рідної мови, історії та народних традицій шляхом проведення в закладі свят, конкурсів, виставок, різноманітних акцій, флешмобів. Працює над реалізацією національно – патріотичного виховання – організовує зустрічі з учасниками АТО, ветеранами –інтернаціоналістами, майстринями та майстрами села, проводить у школі заходи з відзначення пам’ятних та знаменних дат нашої держави, бере участь у волонтерському русі. За її ініціативи було створено волонтерський загін «Добриня», який ось уже 7 років поспіль здійснює патронаж пацієнтів комунальної установи «Територіальний центр соціального обслуговування» ВРР ЗО. Організовує участь учнів школи та їх батьків у Всеукраїнських благодійних акціях,тісно співпрацює з благодійною організацією «Від серця до серця» та організацією ветеранів АТО «Разом». Залучає учнів школи до роботи в гуртках та спортивних секціях. Організовує цікаве та повчальне дозвілля. Особливу увагу приділяє дітям, схильним до правопорушень. Тісно співпрацює з класними керівниками та працівниками соціальної сфери. Спільно з ними у рамках багатофункціональної гри « Млин» проводить різноманітні свята, конкурси, бесіди, зустрічі, години спілкування. Є постійним організатором та ведучою шкільних та сільських свят.

Тамара Василівна – активіст зі збереження навколишнього середовища. Систематично проводить акції з озеленення шкільного масив, а також бере участь у озелененні села. Ініціювала реставрування сільської зупинки. Проект висвітлювався у періодичному районному виданні Василівщини «Нова Таврія». Спонукає дітей до підтримання здорового способу життя та спортивного розвитку. Разом з вчителем допризовної підготовки та фізичної культури розробляє та проводить військово - спортивну гру «Зірниця», що є початком та завершенням багатофункціональної гри «Млин». Забезпечує проведення інструктажів та виконання правил з техніки безпеки під час проведення загальношкільних позакласних заходів.

Тамара Василівна працює над науково – методичною проблемою « Форування цінностей і життєво важливих переконань по відношенню до свого життя і здоров’я». Бере активну участь у методичній роботі школи, виступає на засіданнях педагогічної ради, шкільного методичного об’єднання класних керівників. Систематично займається професійним самовдосконаленням та самоосвітою. Відвідує практичні семінари та вебінари з передового педагогічного досвіду. Має відповідні сертифікати. Свій досвід друкує на сторінках передових педагогічних видань «Всеосвіта» та «Відкритий урок».

Тісно співпрацює з батьками учнів школи, надає їм допомогу з питань виховання дітей. Є постійним членом Ради школи.

Користується повагою серед учнів, колег по роботі, батьків.

Школова Т.В. відповідає займаній посаді та може бути атестована на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії ».

«____» ____________ 20___ р.

Директор Д.А. Демешко

Виконала Савченко Н.Ф.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
3
міс.
1
7
дн.
1
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!