Методичне об'єднання: "6 - капелюхів, або нетрадиційні техніки малювання.

Опис документу:
Майстер - клас по проведенню методу: " 6- капелюхів". Проводьте і не бійтеся нового, тому що це дуже цікаво і для дітей зрозуміліше. Шість капелюхів, які змушують діток мислити так, як того вимагає колір, що призводить до нетрадиційного мислення.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Майстер клас на семінарі.

  1. Рада вітати вас на майстер класі. Щоб не перетворити дитину на комору правил, необхідно навчити її мислити. Сьогодні ми над цим і попрацюємо.

  • Правила роботи:

  • Ваш гарний настрій;

  • Активність;

  • Мобільна тиша.

  1. Психологічна налаштованість:

  • Подивіться хто знаходиться ліворуч від вас, посміхніться йому; подивіться хто знаходиться праворуч від вас – обніміть його, погляньте хто знаходиться перед вами – подаруйте йому свою посмішку. А я вам бажаю, щоб наш майстер клас пройшов з користю для кожного для із нас.

  1. Сьогодні ми працюватимемо з методом «6 капелюхів» Едварда де Бонно. Цей метод допомагає розвивати як латеральне так креативне і критичне мислення. Використовуючи його ви зможете разом з дітьми працювати креативно, що дуже подобається їм і уроки проходять весело із користю. Це метод рольової гри, кожен капелюх має свій колір, учень одягає капелюх і мислить так, як вимагає того колір. Отже, починаємо: ( на дошку вивішую)

  • Білий капелюх – інформація;

  • Чорний капелюх – негативні сторони, негатив;

  • Жовтий капелюх – позитивні явища, позитив;

  • Червоний капелюх – емоції, почуття;

  • Зелений капелюх – творчість, нові ідеї;

  • Синій капелюх – контролює процес.

  1. Уявляємо, що ви є учнями 4 класу і ми прочитали казку Ганса Крістіана Андерсена «Гидке качення». Отже, на столах знаходяться LEGO циглинки, за допомогою їх перевіримо знання ваші по казці.

  • Каченят висиджувала гуска? (Ні, качка)

  • Велике яйце підкинули в гніздо? ( Ні, качка не знає як воно потрапило туди.)

  • Каченята вилупилися всі в один час? ( Ні, тому що велике яйце лежало довго)

  • Покажіть будь ласка з LEGO циглинок колір, на який дозволила дивитися качка каченятам скільки завгодно? ( Зелений , тому що він позитивно впливає на зіницю ока.)

  • Чи всі жителі старого хутора прийняли гидке каченя? ( Ні)

  • Гидке каченя перетворилося в домашню гуску? ( Ні, в лебедя)

Ви, молодці пригадали казку працюємо далі.

  1. Робота в групах.

Ділимося на групи за допомогою кольору. ( в коробці різнокольорові капелюхи оберіть , розійдіться по групах)

Починаємо працювати за капелюхами:

*Білий капелюх - працюватиме над словниковою роботою, дізнатися значення слів : гидке, видряпалося, нічогеньке, посміховисько, випроставшись.

*Чорний капелюх – дати відповідь на запитання: « Що негативного ви помітили в казці?»

*Жовтий капелюх – створіть «Інтелект карту» за завданням : знайдіть позитивне в казці.

*Червоний капелюх – створюватиме мультфільм « Гидке каченя»

*Зелений капелюх – створюватиме середовище існування гидкого каченяти ( тобто – хутір, вирізають)

*Синій капелюх – створюватиме середовище існування лебедя, за допомогою нетрадиційних технік малювання. Нетрадиційні техніки малювання – це засіб творчого та креативного розвитку дітей. Отже, ми повинні допомогти лебедеві створити середовище його існування.

( Групи працюють, грає спокійна музика)

Презентація робіт.

  1. Щоб підбити підсумки майстер класу, нам потрібно прикрасити ось цей капелюх. Будь ласка за допомогою бантиків, що на столах, напишіть: « Що ви взяли для себе?» (нові знання, цікаві форми роботи, нові методи, нові вміння, інтерактивні форми роботи з дітьми.)

Чи можна зробити лебедя з підручних матеріалів? Так можна, наприклад папір, яблуко.

А щоб цей майстер клас запам’ятався, я вам дарую не простого лебедя, а такого що приносить не тільки задоволення а й здоровя. ( лебідь сидить в капелюшці).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток і саморозвиток професійної креативності вчителя »
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись