Методична розробка з теми "Числівник"(тести)

Опис документу:
Контроль навчальних досягнень учнів

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема «Числівник»

Завдання 1- 5 і 9 мають варіанти відповідей, із яких лише одна правильна. Виберіть правильну відповідь і позначте її.

У завданнях 6-8 та 10-12 на місці пропусків упишіть відповіді.

1. Називають порядок предметів при лічбі числівники

1) кількісні

2) порядкові(+)

2. До цього ж розряду належить числівники

1) двадцять вісім

2) сьомий (+)

3) мільйон

4) сорок

3. За будовою цей числівник

1) простий(+)

2) складний

3) складений

4. Цей числівник відмінюється

1) як прикметний(+)

2) як іменник

3) у всіх відмінках, крім називного і знахідного має закінчення – а

5. Цей числівник належить до

1) твердої групи(+)

2) м’якої групи

6. Утворіть і запишіть форму родового відмінка жіночого роду цього числівника ........................................ (сьомої)

7. Утворіть і запишіть від кореня цього числівника збірний кількісний

........................................ (семеро)

8. Утворіть і запишіть форму родового відмінка цього числівника

........................................ (сімох)

9. Цей числівник не вживається з іменниками

1) жіночого роді (+)

2) чоловічого роду

3) іменниками ІV відміни

10. Утворіть і запишіть від кореня цього числівника власне кількісний ........................................ (сім)

11. Утворіть і запишіть обидві форми відмінювання цього числівника у родовому відмінку ........................................ (семи, сімох)

12. У формі ще яких відмінків матимуть таке ж закінчення?

........................................ (давального, місцевому)

Тема «Числівник»

Завдання 1- 5 і 9 мають варіанти відповідей, із яких лише одна правильна. Виберіть правильну відповідь і позначте її.

У завданнях 6-8 та 10-12 на місці пропусків упишіть відповіді.

1. Називають порядок предметів при лічбі числівники

1) кількісні

2) порядкові(+)

2. До цього ж розряду належить числівники

1) двадцять вісім

2) четвертий (+)

3) мільйон

4) сорок

3. За будовою цей числівник

1) простий(+)

2) складний

3) складений

4. Цей числівник відмінюється

1) як прикметний(+)

2) як іменник

3) у всіх відмінках, крім називного і знахідного має закінчення – а

5. Цей числівник належить до

1) твердої групи(+)

2) м’якої групи

6. Утворіть і запишіть форму родового відмінка жіночого роду цього числівника ........................................ (четвертої)

7. Утворіть і запишіть від кореня цього числівника збірний кількісний

........................................ (четверо)

8. Утворіть і запишіть форму родового відмінка цього числівника

........................................ (чотирьох)

9. Цей числівник не вживається з іменниками

1) жіночого роді (+)

2) чоловічого роду

3) іменниками ІV відміни

10. Утворіть і запишіть від кореня цього числівника власне кількісний ........................................ (чотири)

11. Утворіть і запишіть форму орудного відмінка цього числівника ........................................ (чотирма)

12. У формі ще яких відмінків матимуть таке ж закінчення?

........................................ (давального, місцевому)

Тема «Числівник»

Завдання 1-12 мають варіанти відповідей, із яких лише одна правильна. Виберіть правильну відповідь і позначте її.

1. Числівником є слово

1) двійка

2) другий (+)

3) подвоїти

4) двоповерховий

2. За значенням і граматичними ознаками цей числівник належить до

1) кількісних

2) порядкових (+)

3. Числівники цього розряду

1) змінюються за родами, числами і відмінками (+)

2) змінюються за відмінками

4. Такі ж особливості змінювання має і числівник

1) сто

2) тридцять

3) двісті п’ятдесят вісім

4) три тисячі триста другий (+)

5. Цей числівник за будовою є

1) простий

2) складний

3) складений (+)

6. Таким же за будовою є і числівник

1) вісімдесят

2) дві треті (+)

3) четверо

4) двадцятитисячний

7. Цей числівник є

1) цілим числом

2) дробовим (+)

3) збірним

8. Укажіть особливість відмінювання таких числівників

1) чисельник відмінюється як кількісний числівник, а знаменник – як

порядковий числівник (+)

2) відмінюється лише останнє слово

3) відмінюється лише перше слово

9) До іншої групи кількісних числівників належить

1)півтора

2)одна десята

3)півтораста

4)тисяча (+)

10. У реченні Один баранець пасе … овець він виступає

1)підметом

2)додатком (+)

3)означенням

4)обставиною

11. Таку ж синтаксичну роль виконує і числівник у реченні

1) Стоїть пані, чепуриться, бо вдягла сорочок триста. (+)

2) У спортивних змаганнях брали участь учні п’ятих класів.

3) Три – щасливе число.

4) О восьмій годині розпочалися заняття.

12. Цей числівник має такі характеристики

1) кількісний, ціле число, складний, знахідний відмінок (+)

2) порядковий, простий, давальний відмінок, жіночий рід, однина

3) кількісний, ціле число, простий, давальний відмінок

4) порядковий, простий, місцевий відмінок, жіночий рід, однина

Тема «Числівник»

Завдання 1-12 мають варіанти відповідей, із яких лише одна правильна. Виберіть правильну відповідь і позначте її.

1. Числівником є слово

1) сімка

2) семеро (+)

3) сімдесятиліття

4) семиповерховий

2. За значенням і граматичними ознаками цей числівник належить до

1) кількісних (+)

2) порядкових

3. Числівники цього розряду

1) змінюються за родами, числами і відмінками

2) змінюються за відмінками (+)

4. Такі ж особливості змінювання має і числівник

1) шостий

2) сто сороковий

3) п’ятдесят вісім (+)

4) дві тисячі чотириста другий

5. Цей числівник за будовою є

1) простий

2) складний

3) складений (+)

6. Таким же за будовою є і числівник

1) дев’яносто

2) одна третя (+)

3) одинадцятеро

4) двохсотий

7. Цей числівник є

1) цілим числом

2) дробовим (+)

3) збірним

8. Укажіть особливість відмінювання таких числівників

1) чисельник відмінюється як ціле число, знаменник – як прикметник у множині (+)

2) відмінюються обидві частини, які у всіх відмінках пишуться разом

3) у всіх відмінках, крім називного і знахідного, мають закінчення –а

9. Інші особливості відмінювання має числівник

1) дванадцять (+)

2) дванадцятеро

10. У реченні Дівчинка придбала канцелярського приладдя на ... гривень він виступає

1)підметом

2)додатком

3)означенням

4)обставиною (+)

11. Таку ж синтаксичну роль виконує і числівник у реченні

1) Літературний вечір розпочнеться о вісімнадцятій годині. (+)

2) У спортивних змаганнях брали участь учні п’ятих класів.

3) Сім – щасливе число.

4) Суботнього вечора ми переглядали телепередачу «П’ять копійок».

12. Цей числівник має такі характеристики

1) кількісний, ціле число, простий, місцевий відмінок

2) порядковий, простий, давальний відмінок, жіночий рід, однина

3) кількісний, ціле число, простий, давальний відмінок

4) порядковий, простий, місцевий відмінок, жіночий рід, однина (+)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
3
міс.
2
6
дн.
2
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!