Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Виховні заходи з теми прав дитини. Практичні кейси
»
Взяти участь Всі події

Методична розробка уроку з англійської мови у 5 класі на тему: «Travelling»

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.

Англійська мова

Для кого: 5 Клас

19.11.2021

56

1

0

Опис документу:

Тема: повторити лексику "Travelling", повторити Past Simple, Present Perfect, Present Continuous.

Цілі:

- практична: сприяти вдосконаленню навичок аудіювання, говоріння та розвитку лексичних навичок на тему “Travelling”.

- загальноосвітня: повторити вивчену лексику на тему “Travelling”, використовувати нові лексичні конструкції на тему у розмові, сприяти розвитку умінь описувати зображення.

- виховна: пробудити допитливість, спонукати учнів до активності під час уроку.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ВІДДІЛ ОСВІТИ ПУТИВЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ


ПУТИВЛЬСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 2 ІМ. Г.Я. БАЗИМИ



Методична розробка уроку англійської мови

В 5 класі на тему:

«Travelling»



Підготувала викладач

англійської мови

Успенська О.В.

Путивль 2021





План - конспект урока английского языка в 5 “А” классе

Тема: повторити лексику "Travelling", повторити Past Simple, Present Perfect, Present Continuous.

Цілі:

- практична: сприяти вдосконаленню навичок аудіювання, говоріння та розвитку лексичних навичок на тему “Travelling”.

- загальноосвітня: повторити вивчену лексику на тему “Travelling”, використовувати нові лексичні конструкції на тему у розмові, сприяти розвитку умінь описувати зображення.

- виховна: пробудити допитливість, спонукати учнів до активності під час уроку.

Завдання: 1. Повторити лексику на задану тему; 2. Повторити три форми неправильних дієслів.

Мовний матеріал:

- Для повторення: види транспорту, назви країн.

Оснащення: телевізор; комп'ютер; дошка, роздатковий матеріал.

Хід уроку:


N


Этапи уроку


Час


Діяльність вчителя та учнів


Примітки (д/з, к/р,ТЗН, додатковий матеріал и т.і.)


1.


Організаційний етап



4 хвилини

Good morning. Take your seats. Nice to meet you. Today we will revise the topic “Travelling” in an unusual way. Let`s divide into groups of 5 people. Please give the name for each group. Сегодня мы будем повторять тему “Путешествия”, но необычным образом. Давайте разделимся на группы из 5 человек. Пожалуйста, дайте название своей группе.


2.


Фонетична зарядка


3 хвилини


Now, tell me the name of your group.


3

Основна частина уроку

35 хвилин


Использование компьютера, телевизора, раздаточного материала.

3.1

Перше завдання- How many ways of transport can you hear?

5 хвилин

Now we will do the first task. You need to listen to the audio very attentively and try to understand as many ways of transport as you can and write it down on the sheet of paper. Мы приступаем к первому заданию. Вы прослушаете аудиозапись и вам нужно будет записать те названия транспорта, которые вы услышите.


3.2

Друге завдання- What does it mean?

5 хвилини

Do you know that there are some differences between gestures in some countries? You will watch a video and you need to find the differences. Знаете ли вы, что привычные для нас жесты могут отличаться в разных странах? Сейчас мы посмотрим видео и вам нужно будет выполнить задания на распечатках.


3.3

Третьє завдання- Flags.

4 хвилини

What are the most common colours for flags? On your work sheets, you need to connect the name of the country with the appropriate frag. Вы знаете, какие цвета для флагов самые распространенные? Соедините, пожалуйста, названия стран с их флагами.


3.4

Четверте завдання - Find the translation and 5 make sentences.


8 хвилин

You know that there are many words that can be useful while you are travelling. So now, you need to find the translation for the given words and make 5 sentences with them. В английском языке очень много слов, которые могут нам помочь общаться с человеком, когда мы на каникулах. Сейчас нужно будет соотнести английское слово с его переводом на русский язык. Далее, составьте 5 предложений с этими словами.


3.5

П’яте завдання - Write three forms of these verbs.

5 хвилин

What tenses do you remember? Now we will write 3 forms of the given verbs. Какие времена вы помните? Запишите три формы глагола, которые вам даны.


3.6

Шосте завдання - Describe a picture.

8 хвилин

Do you take photos when you travel somewhere? So now we will describe some photos using the plan. Фотографируетесь ли вы, когда вы отдыхаете где-то? Сейчас, мы с вами опишем фотографии, используя план, который вам выдан.


4

Заключна частина уроку

3 хвилини



4.1

Домашнє завдання

3 хвилини

Today we revised a lot! You won`t have any homework for tomorrow. Thank you for your work! Сегодня мы с вами повторили много всего! На завтрашний урок у вас не будет домашнего задания. Спасибо за работу! See you tomorrow!




Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.