Методична розробка "Методики та технології роботи з дітьми з ООП. Обдаровані діти."

Інклюзивна освіта

Для кого: Дорослі

13.04.2021

252

5

0

Опис документу:
У матеріалі на заявлену тему з досвіду роботи (додається медіапрезентація) представлено матеріал з досвіду роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчального закладу, а також подано добірку світлин участі дітей з ООП у Всеукраїнських інтерактивних конкурсах . Матеріа ли, представлені в презентації, будуть корисні для педагогів, асистентів вчителя, а також усім, хто опікується питаннями інклюзивної освіти.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Методики та технології роботи з дітьми з ООП. Обдаровані діти.
Слайд № 1

Методики та технології роботи з дітьми з ООП. Обдаровані діти.

Слайд № 2

Особистісно-орієнтоване навчання — не ціль, а засіб розвитку індивідуальності і являє собою створення найсприятливіших умов для розвитку особистост...
Слайд № 3

Особистісно-орієнтоване навчання — не ціль, а засіб розвитку індивідуальності і являє собою створення найсприятливіших умов для розвитку особистості учнів з вадами психофізичного розвитку. Індивідуальна освітня траєкторія - це персональний шлях реалізації особистісного потенціалу кожного учня в освіті. Під особистісним потенціалом учня тут мається на увазі сукупність його здібностей - діяльнісних, пізнавальних, творчих, комунікативних та інших. Формувальне оцінювання — це інтерактивне оцінювання прогресу учнів, що дає змогу вчителю відповідно адаптувати освітній процес, опираючись на дані відстеження особистісного розвитку дітей та хід набуття ними навчального досвіду й компетентностей. Кооперативне навчання — це технологія навчання в невеликих групах, що передбачає створення можливості для обговорення проблеми, доведення, аргументування власного погляду. SMART-технологій для дітей з особливими потребами – це інтерактивний програмний навчальний комплекс, що сприяє активізації пізнавальної, творчої та активної діяльності дітей на уроках.

Слайд № 4

Слайд № 5

Технологія психолого-педагогічного супроводу обдарованих та здібних дітей Технологія спрямована на: виявлення обдарованих та здібних дітей; створен...
Слайд № 6

Технологія психолого-педагогічного супроводу обдарованих та здібних дітей Технологія спрямована на: виявлення обдарованих та здібних дітей; створення умов для реалізації індивідуальних творчих здібностей дітей. Технологія передбачає: інтелектуальний, соціальний і духовний розвиток особистості дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, стану здоров'я, потреб суспільства; оптимальну реалізацію цілісного розвивального впливу навчання, виховання та освіти на особистість учня; мобілізацію психічних ресурсів особистості, спрямовану на інтенсивний саморозвиток, що водночас забезпечуватиме і повну самореалізацію, творчу налаштованість. Мета технології: максимальний розвиток особистості дитини з високим рівнем здібностей в одній чи декількох сферах з урахуванням її індивідуальних особливостей. Умови застосування технології Технологію супроводу обдарованих та здібних дітей слід використовувати за умови взаємодії, взаєморозуміння, узгодженої діяльності всіх учасників навчального процесу.

Слайд № 7

КОЛОСОК ГРИНВІЧ КЕНГУРУ СОНЯШНИК БОБЕР Учні з особливими освітніми потребами є постійними учасниками Всеукраїнських інтерактивних конкурсах
Слайд № 8

КОЛОСОК ГРИНВІЧ КЕНГУРУ СОНЯШНИК БОБЕР Учні з особливими освітніми потребами є постійними учасниками Всеукраїнських інтерактивних конкурсах

Слайд № 9

Регіональний етап Всеукраїнського фестивалю творчості осіб з обмеженими фізичними можливостями «Барви життя» 2019 рік
Слайд № 10

Регіональний етап Всеукраїнського фестивалю творчості осіб з обмеженими фізичними можливостями «Барви життя» 2019 рік

Барви життя – 2020 рік
Слайд № 11

Барви життя – 2020 рік

Слайд № 12

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.