Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Критика і розвиток. Як не знищити мотивацію
»
Взяти участь Всі події

Методична розробка конкурсу-гри за темою: Острів скарбів

Інформатика

06.06.2020

292

1

0

Опис документу:
Мета заходу виховувати культуру мовлення і поведінки, самостійність, волю, формування певних позицій, моральних, естетичних, співробітництво, колективізм та товариськість, продовжувати розвивати iнтерес у студентiв до пізнавальної творчої дiяльностi.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Міністерство освіти і науки України

Селидівський гірничий технікум

МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА

щодо проведення конкурсу-гри за темою:

Острів скарбів

з дисципліни: Обчислювальна техніка та програмування

спеціальність 184 Гірництво Підземна розробка корисних копалин

|сіті|

2018

Методична розробка позааудиторного заходу з дисципліни: Обчислювальна техніка та програмування за темою: Острів скарбів для студентів денної форми навчання за спеціальності 184 Гірництво Підземна розробка корисних копалин

Розробник: Гончаренко Л.П., викладач кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії».

Викладено хід проведення позааудиторного заходу з використанням репродуктивного методу упереджувального навчання та самостійної роботи студентів.

Методичні рекомендації затверджені та схвалені

на засіданні циклової комісії природничо-математичних

дисциплін, фізичного виховання та захисту Вітчизни

Протокол № 6 від 06 лютого 2018 року

Голова циклової комісії __________ Л.П. Гончаренко

Гончаренко Л.П., 2018 рік

План заняття.

27.02.2018 р.

Група: 1 ПР – 17

Спеціальність: підземна розробка корисних копалин

Тема: Острів скарбів

Мета:

Методична: показати методику проведення конкурсу–гри інтерактивним методом з використанням принципів індивідуального пiдходу до студентів.

Дидактична: активізувати розумову діяльність і пізнавальний інтерес до предмета.

Виховна: виховувати культуру мовлення і поведінки, самостійність, волю, формування певних позицій, моральних, естетичних. Виховання співробітництва, колективізму та товариськості, продовжувати розвивати iнтерес у студентiв до пізнавальної творчої дiяльностi.

Форма проведення заняття: заняття – конкурс, бесіда, змагання за комп’ютером.

Мiжпредметнi зв'язки:

Забезпечуючи: основи інформатики та обчислювальної техніки

Забезпечувані: комп'ютерна техніка та програмування, комп'ютерна

практика

Методичне забезпечення: методичні вказівки, щодо проведення конкурсу – гри, інструкції з техніки безпеки та протипожежної безпеки та іх відображення в малюнках, вірші, газети, презентації, малюнки, завдання, кросворди.

Лiтература:

Обов’язкова:

  1. Газета “інформатика”, Всеукраїнське видання для вчителів. №15,(584) березень 2011.

Додаткова:

1. Алтухов Е.В., Рибалко Л.А., Савченко В.С. ОИ и ВТ. М.: Вьrсшая школа,2008.

  1. А.Ю. Гаевский, Iнформатика, Навчальний посiбник. Киiв.: «А.С.К.»,2009.

  2. С. В. Симонович, Загальна iнформатика, Навчальний посiбник. М.: АСТ­

ПРЕСС: iнфорком-ПРЕСС,2010.

  1. С. В. Симонович, Спецiальна iнформатика: Навчальний посiбник. М.: АСТ­ПРЕСС: Iнфорком-ПРЕСС,2009.

Технiчнi засоби навчання: ПК

Хiд заняття.

1. Органiзацiйний момент. (час до 1 хв)

1.1 Привiтання студентiв i викладача

1.2 Пiдготовка аудиторії до заняття, перевірка присутностi студентiв

1.3 Перевiрка пiдготовки студентiв i аудиторії до заняття.

2. Ознайомлення студентів з темою та навчальною метою заняття. (час до 1 хв)

Навчальна мета нашого заняття розширити кругозір, застосування знань, умінь і навичок за рахунок диференційної та індивідуальної роботи студентiв, закрiплення навичок роботи на комп’ютері.

3. Мотивація навчання: (час до 2 хв)

Домагатися підвищення якості знань, розширення області пізнання, оцінити підготовленість студентів з предмета, наблизити до самостійного розв’язування творчих завдань. Завершити формування особливості думки кожної особи, навчити оцінювати точку зору, наукового світогляду.

  1. Iнструктаж з технiки безпеки та протипожежної безпеки (час до 3 хв)

Студенти повторюють основнi правила технiки безпеки та протипожежної безпеки при роботi на комп'ютерi (фронтальне опитування).(додаток А)

5. Актуалiзацiя опорних знань (час до 55 хв)

Проведення конкурсів та змагань серед студентів. Відповіді на питання командам, робота за комп’ютером.

6. Коментар відповідей та робіт студентів. (час до 10 хв)

Проведення завдань, з метою виявлення та оцінки підготовленості студентів з предмета, наблизити до самостійного розв’язування творчих завдань.

Викладач подилив групу студентів на двi команди. Перед початком роботи в комп'ютерному класі нам необхідно повторити правила поведінки в класі і техніку безпеки. У цьому нам допоможуть малюнки, які виконали| для вас ваші товариші з|із| паралельної групи. (додаток Б).

Вітальні слова:
Тем, кто учит информатику,

Тем, кто учит информатике,

Тем, кто любит информатику,

Тем, кто еще не знает,

Что может любить информатику,

Посвящается это занятие.

Вітаю вас  у  безкрайньому  океані інформатики на маленьких острівцях  наших  знань.  Якщо ви  ще  не  були  в  екстремальних  ситуаціях,  якщо  вам  стало нудно  на парах,  якщо ви  думаєте,  що  на незаселеному  острові  можна  прожити  без  інформатики, стаєте  учасником  гри  "Острів скарбів"!  Ви  отримаєте  масу задоволення,  вирішите  складні  завдання,  приємно проведете  час в  компанії  друзів! Сьогодні  змагатимуться два  племені  "Мудрих " та  "Дотепних".

Стежити за дотриманням правил гри, визначати плем'я, що перемогло, допомагати в  скрутних  ситуаціях  буде  журі, яке буде знайомити нас з набраними балами та оголошувати результати. Журі в  складі викладачів технікуму.
І так почнемо наше змагання.
Завдання 1. «КВА»

Вам потрібно відгадати слова, що містять поєднання букв К В А, що відносяться до інформатики, розташовані в різних частинах слова. (Додаток В). Вгадане слово 1 бал.

Це «ква» малює лінії вигином. (кривая).

К

В

А

Це «ква» елемент клавіатури. (клавиша).

К

В

А

Це «ква» - дублює і відтворює інформацію. (копирование).

К

В

А

Це «ква» - вводить алфавітно-цифрові дані. (клавиатура).

К

В

А

Це «ква» вводить графічне зображення. (сканирование)

К

В

А

Це «ква» править текстові документи. (редактирование)

К

В

А

 Завдання 2. «Відповіді шукай в наведеному тексті»

У наведених текстах літери, які йдуть утворюють терміни, пов'язані з інформатикою і комп'ютерами. Знайдіть ці терміни. Знайдений термін – бал. (Додаток Г).

ПРИМЕР: В чем был смысл, Эшби так и не понял.

Ответ: Слэш (смыСЛ, ЭШби) – название символа «/»

  1. Этот процесс орнитологи называют миграцией. (Процессор).

  2. Потом они торжествовали и радовались, как дети. (Монитор).

  3. Несмотря на это его феска не раз падала с головы. (Сканер).

  4. Река Днепр интересна тем, что на ней имеются несколько гидроэлектростанций. (Принтер).

  5. По просьбе хозяина квартиры мы шкаф сдвинули в угол. (Мышка).

  6. Этот старинный комод ему достался в наследство от бабушки. (Модем).

Искомые термины – виды информации, обрабатываемой в компьютере

  1. Я его привез в указанное место, но там никого не оказалось. (Звук).

  2. Когда-то он работал в идеологическом отделе. (Видео).

  3. Он сказал «Пройдемте к стене». (Текст).

  4. Оказалось, что граф и Казанова – одно и то же лицо. (Графика).

Завдання 3. «В одній зв'язці»

У цьому завданні представлено одне зі слів, що відносяться до інформатики, улаштування та роботі комп'ютера. Необхідно підібрати друге слово відповідного словосполучення. Вгадане слово 1 бал. (Додаток Д).

  1. Администратор … (Сети)

  2. Виртуальная … ( Реальность)

  3. Графический … ( Файл, редактор)

  4. Жесткий … (Диск)

  5. Загрузочная … (Дискета)

  6. Звуковая … (Колонка)

  7. Информационные …(Технологии, системы

  8. Лицензионная … (Программа)

  9. Магнитный … иск)

  10. Материнская … ( Плата)

  11. Матричный … (Принтер)

  12. Носитель … (Информации)

  1. Оперативная … (Память)

  2. Операционная … (Система)

  3. Оптический … (Диск)

  4. Персональный … (Компьютер)

  5. Сетевая … (Карта)

  6. Системный … (Блок)

  7. Соединительный … (Кабель)

  8. Струйный … (Принтер)

  9. Трехкнопочная … (Мышь)

  10. Функциональная … (Клавиша)

  11. Центральный … (Процессор)

  12. Электронная … (Почта)

Завдання 4.«Комп'ютерні жаргонізми»

Часом люди думають, що погано тим, хто потрапив на безлюдний острів, і навіть не можуть уявити наскільки гірше тим, хто опинився на острові жилому. Наш острів виявився не просто мешкаємо: c незапам'ятних часів жителі цієї ділянки землі відрізнялися розумом і кмітливістю, а головне їх відмінність від інших остров'ян - незрозуміла любов до інформатики. Кожному, волею долі відвідав це дивовижне місце, належало пройти ряд випробувань, перш ніж, або з пошаною бути відправленим додому, або з не меншими почестями бути з'їденими. І хоча вождь тутешнього племені вважається людиною цивілізованим і прогресивним, але традиція є традиція. 

Переведіть на зрозумілу нам мову комп'ютерні жаргонізми. Вгадане слово 1 бал.

(Додаток Е).

1. Апгрейдить - модернизировать компьютер

2. Винт - жесткий магнитный диск

3. Емеля - электронная почта

4. Железо - совокупность аппаратных средств компьютера

5. Загрузчик - программа начальной загрузки компьютера

6. Засэйвить - сохранить файл на диске

7. Иконка - пиктограмма

8. Камень - процессор

9. Кликнуть - щелкнуть кнопкой манипулятора «мышь»

10. Кулер - вентилятор охлаждения компьютера

11. Корень - каталог (папка), который не вложен в другой каталог (папку)

12. Логин - имя пользователя

13. Майл - электронная почта

14. Мама - материнская плата

15. Рама - оперативная память компьютера

16. Сетевуха - сетевая карта

17. Слот - разъем расширения на материнской плате

18. Софт - программное обеспечение компьютера

19. Спикер - динамик в компьютере

20. Трафик - перемещаемые по глобальной компьютерной сети данные

21. Флоп - гибкий магнитный диск

22. Хард - аппаратные средства компьютера

23. Хост - компьютер в Интернете, обеспечивающий круглосуточное хранение и передачу информации

24. Чип - микросхема

25. Юзер - пользователь компьютера.

Після проведення цього гейму журі підводить підсумки.

Завдання 5. «Віриш - не віриш» 

На нашому острові живуть 100 чоловік корінного населення, причому деякі з них завжди брешуть, решта говорять правду.  Я провела опитування: кожному жителю острова були задані питання. Але відповіді були різні. Ось ці питання. На нижче перераховані питання дайте відповідь чи вірите ви в сказане чи ні. Вгадана відповідь принесе команді 1 бал.

1. Чи вірите ви, що до материнської плати одного комп'ютера можна під'єднати жорсткий магнітний диск іншого комп'ютера і зробити так, щоб на першому комп'ютері було як би два жорстких магнітних диска?  Да.

2. Чи вірите ви, що у Великобританії є міста Вінчестер, Адаптер і Дигитайзер? Нет.

3. Чи вірите ви, що були перші моделі персональних комп'ютерів, у яких був відсутній жорсткий магнітний диск? Да.

4. Чи вірите ви, що операційна система Windows допускає, щоб в одній папці знаходилися файли з іменами спісок.doc і Спісок.doc? Нет.

5. Чи вірите ви, що засновник і глава фірми Microsoft Білл Гейтс не отримав вищої освіти? Да.

6. Чи вірите ви, що операційна система Windows допускає, щоб на одному диску знаходилися два файли з абсолютно однаковими іменами? Да.

7. Чи вірите ви, що якщо зміст двох файлів об'єднати в одному файлі, то розмір отриманого файлу може бути менше суми розмірів двох вихідних файлів? Да.

8. Чи вірите ви, що крім дискет 3,5 і 5,25 дюйма, раніше використовувалися дискети діаметром 8 дюймів? Да.

Завдання 6. «Анаграма»

Анаграма - літературний прийом, коли з одного слова отримують інше, методом перестановки букв. Анаграма перестановка букв заданого слова, що дає нове слово. 

КОПИРОВАНИЕ

З даного слова сформувати слова, що мають сенс. Ці слова повинні складатися тільки з букв запропонованого слова і кожна буква повинна зустрічатися не найбільше число разів, чим вона зустрічається у вихідному слові. Придумане слово 1 бал.

 Завдання 7. «Шифрувальник»

Командам пропонується розшифрувати назву наступного завдання. Перемагає команда, що виконала завдання правильно і швидше. Замість даних координат підставте відповідні ним букви і отримаєте назву: (1;2), (3;-4), (-2;3), (-3;-2), (4;1), (-2;0), (1;-3), (3;4). Хто перший відгадає отримає 3 бала. (Додаток Ж).

Завдання 8. «Коментар»

Командам пропонується придумати різні назви до фотографій. Журі визначає найбільш цікаві. Кожна цікава назва додає команді 1 бал.

Після проведення цього конкурсу журі підводить підсумки.

Завдання 9. «Вгадайте слово»

Знайдіть слово, для тих що за дужками (кількість букв відповідає крапкам). Вгадане слово 1 бал. (Додаток З).

Приклад:

Не сданный экзамен (…..) Это потерял ослик Иа (ХВОСТ)

Дерево (....) Подделка

Числительное (...) Глагол

Часть дерева ( …... ) Денежная единица некоторых стран

Код (....) Приложение к замку

Головной убор (......) Страна

Официальный дипломатический документ ( .... ) Музыкальный знак

Зевака (...... ) Птица

Отмель (....) Прическа

Вселенная (...) Спокойствие

Старинная мера длины (......) Часть руки

Орган власти (....) Мысль

Животное (....) Безбилетник

Завдання 10. «Малюнок»

На аркуші паперу намалюйте найпростіше і найдавніше пристосування для рахунку. Покажіть ваш малюнок. Хто перший намалює отримає 2 бала.

 Завдання 11. «Третій зайвий»

  Ми з вами знаємо гру «Третій - зайвий». Але на острові в неї грають по-іншому. Для кожного з термінів наведено три визначення, одне їх яких не відповідає терміну. Необхідно вказати це визначення. Вірна відповідь 1 бал. (Додаток И).

Завдання 12. «Ребус». 

Командам пропонується відгадати ребуси кожна вірна відповідь 1 бал. (Додаток К). Після проведення цього конкурсу журі підводить підсумки.

Завдання 13. «Гра сапер»

Один учасник від команди сідає за комп‘ютер і грає в гру „Сапер”. |змальовувати| Студент, який перший виграє – одержує 2 бали.

Після проведених конкурсів, якщо можна журі підвести підсумки і оповістити набрані бали командами. Викладач постiйно контролює хiд роботи, оприлюднює результати, дає вказівки й рекомендації окремим членам команд. Журі оголошує кiлькiсть балiв набраних кожною командою, й визначає переможця. Членам журі пропонується бланк для виставляння балів (Додаток Л).

8. Підсумок конкурсу – гри. (час до 2 хв.)

9. Домашнє завдання: (час до 2 хв.).

Підготовка студентів до практичної роботи.

10. Висновки. (час до 2 хв.).

ДОДАТКИ

Додаток А

Техніка безпеки

Приступаючи до роботи на ПК, необхідно завжди пам'ятати, що цей складний і дорогий пристрій, що вимагає акуратного і дбайливого відношення, високої дисципліни й організованості.

Напруга живлення ПК (200 В) є небезпечним для життя людини. Тому в конструкції для блоків комп'ютера всі струмоведучі рознімання мають надійну ізоляцію. Користувач має справу лише з кнопками включення і вимикання напруги. З цього погляду безпека його роботи гарантована.

Однак у практичній роботі зустрічаються непередбачені ситуації. Тому треба знати і чітко виконувати ряд правил техніки безпеки.

Особливо уважним треба бути при роботі з дисплеєм. Неправильне поводження з дисплеєм і іншою електронною апаратурою може привести до важких поразок електричним струмом і привести до вигоряння апаратури.

ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ:

  • торкатися екрана і тильної сторони дисплея, проводів харчування і пристроїв заземлення, а також сполучних кабелів;

  • порушувати порядок включення і вимикання пристроїв комп'ютера, намагатися самостійно усувати замічену чи несправність поломку;

  • класти на апаратуру сторонні предмети;

  • працювати на комп'ютері з вологими руками чи у вологому одязі.

У випадку появи запаху горілого, незвичайних чи звуків довільного вимикання апаратури необхідно відключити комп'ютер від мережі і звернутися до досвідчених фахівців.

Робота на комп'ютері вимагає постійної уваги і самоконтролю своїх дій. Тому не рекомендується працювати на комп'ютері при поганому висвітленні і великому шумі в приміщенні.

Під час роботи на комп'ютері НЕОБХІДНО:

  • строго дотримувати положень, викладених в інструкції з експлуатації комп'ютера;

  • уважно спостерігати за справністю комп'ютера;

  • не забруднювати клавіатуру;

  • уникати ударів і згинань дискет;

  • не стосуватися руками вікна зчитування інформації на дискеті;

  • не вставляти і не виймати дискету з дисковода під час звертання системи до дисковода;

  • не виключати комп'ютер, якщо робота поточної програми не довершена;

  • не виключати комп'ютер доти, поки ви не переконалися, що результати роботи програми збережені на магнітному диску.

Під час роботи на комп'ютері необхідно корпус тримати прямо, не сутулитися. Намагайтеся, щоб екран був від вас на відстані не ближче 60 см. Необхідно так розташуватися, щоб верхня кромка екрана була трохи нижче рівня очей.

Пам’ятайте, що тривала безупинна робота дітей на комп'ютері стомлює їхній зір. Намагайтеся, щоб безупинна робота дітей за комп'ютером не перевищувала 25 хв.

Додаток Б



ДодатокВ

Це «ква» малює лінії вигином. 

К

В

А

Це «ква» елемент клавіатури. 

К

В

А

Це «ква» - дублює і відтворює інформацію. 

К

В

А

Це «ква» - вводить алфавітно-цифрові дані.

К

В

А

Це «ква» вводить графічне зображення. 

К

В

А

Це «ква» править текстові документи. 

К

В

А

Додаток Г

  1. Этот процесс орнитологи называют миграцией.

  2. Потом они торжествовали и радовались, как дети.

  3. Несмотря на это его феска не раз падала с головы. (Феска – мужской головной убор в виде усеченного конуса с кисточкой, распространенный в некоторых странах Ближнего Востока и Северной Африки)

  4. Река Днепр интересна тем, что на ней имеются несколько гидроэлектростанций.

  5. По просьбе хозяина квартиры мы шкаф сдвинули в угол.

  6. Этот старинный комод ему достался в наследство от бабушки.

Искомые термины – виды информации, обрабатываемой в компьютере

  1. Я его привез в указанное место, но там никого не оказалось.

8. Когда-то он работал в идеологическом отделе.

  1. 9. Он сказал «Пройдемте к стене».

Додаток Д

Відповідь

Відповідь

  1. Администратор …

13.Оперативная …

  1. Виртуальная …

14. Операционная …

  1. Графический …

15.Оптический …

  1. Жесткий …

16.Персональный …

  1. Загрузочная …

17.Сетевая …

  1. Звуковая …

18.Системный …

  1. Информационные

19.Соединительный

  1. Лицензионная …

20.Струйный …

  1. Магнитный …

21.Трехкнопочная …

  1. Материнская …

22.Функциональная

  1. Матричный …

23.Центральный …

12.Носитель …

24.Электронная …

Додаток Е

  1. Апгрейдить – это:

  2. Винт – это:

  3. Емеля – это:

  4. Железо – это:

  5. Загрузчик – это:

  6. Засэйвить – это:

  7. Иконка – это:

  8. Камень – это:

  9. Кликнуть – это:

  10. Кулер – это:

  11. Корень – это:

  12. Логин – это:

  13. Майл – это:

  14. Мама – это:

  15. Рама – это:

  16. Сетевуха – это:

  17. Слот – это:

  18. Софт –это:

  19. Спикер – это:

  20. Трафик – это:

  21. Флоп – это:

  22. Хард – это:

  23. Хост – это:

  24. Чип – это:

  25. Юзер – это:

Додаток Ж

Шифрувальник.

(1;2), (3;-4), (-2;3), (-3;-2), (4;1), (-2;0), (1;-3), (3;4). 

ДодатокЗ

Дерево (....) Подделка

Числительное (...) Глагол

Часть дерева ( …... ) Денежная единица некоторых стран

Код (....) Приложение к замку

Головной убор (......) Страна

Официальный дипломатический документ ( .... ) Музыкальный знак

Зевака (...... ) Птица

Отмель (....) Прическа

Вселенная (...) Спокойствие

Старинная мера длины (......) Часть руки

Орган власти (....) Мысль

Животное (....) Безбилетник

Додаток И

1. Гвинт - це:

A) Кріпильна деталь; 

В) Один з інструментів в графічному редакторі;

C) Жаргонне назву жорсткого магнітного диска. 

2. Вірус - це:

A) Помилка в програмі; 

B) Збудник інфекційного захворювання; 

C) Програма, здатна до самовідтворення.

3. Дерево - це:

A) Образне уявлення схеми організації на диску окремих фрагментів одного файлу; 

B) Образне уявлення схеми організації на диску файлів і каталогів (папок); 

C) Багаторічна рослина з твердим стовбуром. 

4. Діалог - це:

A) Розмова між двома особами; 

B) Обмін значеннями двох змінних величин; 

C) Форма взаємодії користувача з комп'ютером. 

5. Диск - це:

A) Носій інформації;

B) Геометрична фігура; 

C) Спортивний снаряд. 

6. Доріжка - це:

A) Спеціально влаштована дистанція для бігу, плавання і т. П .; 

B) Ділянка магнітного диска; 

C) Частина екрану комп'ютера в текстовому редакторі. 

7. Меню -це:

A) Перелік величин, використовуваних в програмі; 

B) Перелік страв у ресторані; 

C) Зображуваний на екрані список варіантів, з яких користувач вибирає.

необхідний варіант. 

8. Миша - це:

A) Програма, що виконує небажані дії; 

B) Гризун; 

C) Маніпулятор в комп'ютері. 

9. Папка - це:

A) Службові слова мов програмування; 

B) Обкладинка, в яку вкладають аркуші паперу; 

C) Група файлів, об'єднаних за будь-якою ознакою. 

10. Периферія - це:

A) Останні елементи масиву; 

B) Зовнішні пристрої комп'ютера; 

C) Місцевість, віддалена від центру. 

11. Порт - це:

A) Точка підключення зовнішніх пристроїв до шини комп'ютера; 

B) Точка в програмі для виклику іншої програми; 

C) Місце для стоянки і розвантаження суден. 

12. Розширення - це:

A) Збільшення ширини чого-небудь; 

B) Частина імені файлу; 

C) Збільшення розміру масиву в ході виконання програми. 

13. Софт - це:

A) Гнучкий магнітний диск; 

B) М'який; 

C) Програмне забезпечення комп'ютера. 

14. Ярлик - це:

A) Відмітка в деякому місці програми, за допомогою якої можна перейти в це місце; 

B) Значок на екрані, клацнувши мишею на якому, можна відкрити деяку програму, документ або папку; C) Листок з найменуванням товару та іншими відомостями.

Додаток К

Додаток Л

КОНКУРС–ГРА

Назва конкурсу

Назви команд

Кількість балів

Мудрі

Дотепні

1

КВА

1 слово - 1 бал

2

Відповіді

1 слово - 1 бал

3

В одній зв'язці

1 слово - 1 бал

4

Жаргон

1 слово - 1 бал

Підсумок

5

Віриш – не віриш

вірна відп. – 1 б

6

Анаграма

1 слово - 1 бал

7

Шифрувальник

1 слово - 1 бал

8

Коментар до фото

1 фото –1 бал

Підсумок

9

Вгадай слово

1 слово - 1 бал

10

Малюнок

Перші – 2 балів

11

Третій зайвий

Вірна відп. – 1 б

12

Ребус

Вірна відп. – 1 б

Підсумок

13

Гра „Сапер”

Перший–5 балів

Разом

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили